merhaba kendimi size o kadar çok anlatmak istiyorum ki sanırım sayfalar yetmeyecek .ben hem yalnız biri hem de sevilecek biriyim . yani öyle sanıyorum ben daha bu sene liseye geçen bir kızım bu son 8 yılda ne değişti diye sorarsanız benim dışımda pek bir şey değişmedi. ben her zaman aynı kişi oldum ama çevrem fazlasıyla değişti en iyi arkadaşım başka bir yere gitti ben aynı yerde kaldım . sanırım bu hem aile hem de benimle ilgili bir şey. korkmak mı ? hayır bende yok. ya sevgi ,saygı belki ama çok değil . her kız kendini çok güzel,havalı,sevimli,cana yakın görür . ben öyle değilim . belki de hiçbir zaman öyle olmayacağım. ama bir insanı insan kılan bunlar değildir. yani öyle düşünüyorum . biliyor musunuz hayatta sizi tek beğenmek isteyen kendinizdir . kimse sizi olduğunuz gibi kabul etmiyorsa o onun sorunudur. madem başkası için değişmek bu kadar kolay o zaman biz neden böyleyiz neden değişmemize gerek var . işte hayatın zorlukları belki de o zorluk sadece bizde vardır . herkes başka düşünceler içindedir . ya da biz anormaliz . sanırım fazla duygusallık bende çok ... neyse ben burada hayat felsefesi vermeyeyim . hemen hayatımın başladığı yere döneyim .
ben kendimi bildim bileli hep zorluklar yaşarım yani herkes yaşayabilir ben biraz daha çok o kadar ama bunu size anlatmak bile benim için zor . kalbim kırıldı , küçük düşürüldüm, kıskandım gerçekten kimse beni sevmiyor mu o kadar itici miyim ? kullanılıyor muyum yoksa ne oluyor ben bile anlamıyorum yalnızlık benim kanıma işlemiş . aaaaa doğru ben size sanırım adımı söylemeyi unuttum ben Defne ..
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnız hayat
Teen Fictionhayat kimilerine göre kolaya kimilerine göre zor ama benim için sanırım ikisi hem yalnız olunacak kadar zor hem de sevilecek kadar kolay ...