Gece Okulu

17 1 0
                                    


Sera 15 yaşına gelmiş genç bir kızdı . Ailesi onun için en uygun olanın gece okulu olduğunu düşünüyordu . Sera kendinin diğer kızlar gibi olmadığını ve kendinin seçilmiş biri olduğunu düşünüyordu . Zaman geçti ve okulların açılmasına bir hafta kalmıştı . Sera ve babası onu okula kaydetmek için okula gittiler . Sera okulun kapısından girdiği anda kulağına şöyle bir şey fısıldandı.
" Eceline hoş geldin ." Sera ürpermişti ve babasına burada okumak istemediğini söledi babasıda ona buranın onun için en iyisi olduğunu söledi . Sera istemeyerekten tamam dedi .
Sera istemeyerekten tamam dedi . Eve geldiler, Sera odasına çıktı değişik bir şey fazla bir şey vardı sanki tam yatağa uzanıyım derken yatağının üstündeki siyah taşı gördü .
Bu neye işaret olabilirdi ki ve Sera annesinin onu yemeğe çağırdığını duydu aşağı inip yemeğini yedi ve tekrar odasına çıktı . Bilgisayarda arkadaşlarıyla çetleşirken bireden ekranda yatağında bulduğu taşlardan gördü . Bunu önemsemeyip uyudu . Birkaç gün aynı şeyleri yaşadı.
Evet o gün geldi . Okulun ilk günü . Sera çok heyecanlıydı . Bir o kadarda korkuyordu . O gün gece olmak bilmiyordu yeni arkadaşlarını çok merak ediyordu . Evet zaman geldi eşyalarını giydi ve okula gitti . Son zamanlarda karşısına çıkan o taşlar aynısından okulun bahçesinde çok vardı. Okul okul diyorum ama adeta bir korku evi gibi çok eski tahtadan yapılmış kapı ve pencereleri vardı . Sera ilk dersine girmişti . Sınıf oldukça sessizdi .
Ders sessiz bir şekilde geçti . Tenefüste kantine indi onu çağıran sesler vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin