[Capitolul 2]

64 5 3
                                    



In viata intampinam anumite probleme care ne pot afecta grav, sunt probleme care ne framanta, ne smulg din lumea noastra, devenim introvertiti, nu ne mai pasa de nimic din jurul nostru ba chiar nici macar de noi, ceea ce este grav deoarece atunci sunt momentele in care avem ganduri negative. La ce ma refer prin ganduri negative? Inseamna sa ne gandim la moarte, sa ne gandim cum ar fi sa nu fi existat, sa ne dorim sa nu ne fi nascut ba chiar sa ne gandim la sinucidere. Intrebarea cea mai importanta este:Se merita?! Merita sa ne departam de realitate, sa nu mai dam sens vietii, sa ne AUTODISTRUGEM? Cu totii am avut momente in care am simtit ca lumea noastra se prabuseste, cand simtim ca nu ne ajunge aerul, cand un cuvant spus gresit din partea unei persoane sau o anumita intamplare ne loveste mai tare decat un cutit, cand cararile pe care le-am format cu pasi marunti catre visul nostru devin carari care ne duc catre nimic, cand ne pierdem increderea in sine, cand nu mai simtim nimic deoarece ne pierdem sentimentele, avem inima impietrita, in jurul nostru nu mai exista zambete, fericire, iubire, in schimb exista indiferenta, ura atat pentru viata cat si pentru cei din jur.

Este timpul sa punem stop! Sa ne acordam cel mai mult timp noua insine, este timpul sa ne redescoperim, sa dam noi un sens lucrurilor, sa nu mai gandim negativ, sa incercam sa ne vindecam, sa fim propriul nostru medicament, deoarece nimeni nu ne poate ajuta, nimeni nu ne poate intelege sufletul, nimeni nu ne poate pansa rana. In astfel de momente nu trebuie sa gasim drumul catre persoane care ne inteleg, nu trebuie sa gasim drumul catre bine pentru ca asta ar insemna sa cautam degeaba, ar insemna sa ne pierdem intr-un labirint facut cu mainile noastre. Trebuie doar sa gasim drumul catre noi, catre interiorul nostru, sa nu ne gandim ca sunt persoane care au plecat sau ca sunt persoane care ne iubesc.... Trebuie sa ne gandim ca viata noastra are sens, sa ne gandim ca nu trebuie sa depindem nici de cei care au plecat nici de cei care ne iubesc, sa gandim ca noi, dupa atata suferinta, merita sa ne formam viata pe care ne-o dorim. Este bine sa stim ca sunt persoane care ar face totul pentru noi, ca sunt persoane pentru care noi contam cu adevarat, persoane care ne iubesc, nu trebuie sa ne batem joc de ele, sa le neglijam, dar atentie, nici nu trebuie sa depindem de ele!

Ia o pauza de la tot, mergi departe si cand spun sa mergi departe nu ma refer sa iti faci valiza si sa pleci in lume, ma refer sa privesti catre cer, sa te gandesti ca esti puternic, ca nimeni nu te poate dobori, lasa-ti visele sa zboare, gandeste-te ca esti intr-un loc in care toti depind de tine nu tu de ei, in care toti se bazeaza pe tine, da-ti o sansa tie, viselor tale si cel mai important da o sansa vietii! 

     O persoana foarte draga mie mereu cand eram trista sau cand exageram imi spunea "O viata ai, si aia ca sa fi suparata?". Uneori ar trebui sa punem in aplicare sfaturile pe care noi le dam celorlalti!


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Adevaratele Valori Ale vietii!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum