13.Part

4.6K 226 1
                                    

Užíte si novej díl.Myslím , že vás překvapí.Jestli mile to nevím.Tak zatím ahoj :)

"A ve škole to bude jak?Budeme se chovat jako , že se neznáme , aby jsi nikdo nemyslel , že se mnou chodíš?"proklínala jsem se za to , že jsme to nezvadla říct normálním hlasem.Můj hlas byl smutný stejně jako já.Nash si toho všimnul a přitáhl blíž a začal mluvit. 

"Ty by jsi se mnou chodila?" odtáhl se ode mě a s udivem se na mě podíval.

"No.Já.Vlastně jo chodila bych s tebou kdyby jsi mě normálně pozval a choval se jako dneska." Nash se usmál od ucha k uchu a rychle si stouplnul.Postavila jsem se také.Chvíli jsme tam jen stáli a koukali na sebe.

"Vím , že jsem to řekl poněkud debilně.Ale když jsi mi teď řekla , že by jsi se mnou chodila musím ti to vysvětlit ještě jednou." jen jsem přikývla a doufala , že to tentokrát bude znít trochu líp než ty jsi moje hračka a kdykoliv tě bud moct odkopnout.

"Víš byl jsme si stoprocentně jistý , že jsem se ti zhnusil hned po tom co jsem ti dal to ultimatum.Tak jsem tedy vůbec nepočítal , že bych se ti mohl líbit nebo dokonce , aby jsi mě měla ráda.Nejdřív jsem se chtěl chovat jak ve škole , ale nemohl jsem chtěl jsem , aby jsi mě poznala z mé pravé strany.A vůbec jsem nepočítal , že bych tě vzal jsem a , že bych od tebe slyšel slova jako krásný,milý nebo zábavný.A proto chci všechno co jsem ti řekl zvít zpátky." co doprdele teď se v tom ztrácím uplně moc děkuju Nashi.

"Tak že ty chceš říct , že mám zapomenout na to jak jsi mi říkal něco ve smyslu "Já jsem tady pán.Já se s tebou můžu jedině rozejít a budeš mlčet o celém našem rádoby vztahu jinka tě zbijem" todle myslíš?" jeho výraz byl zajímavý chvilku se smál chvíli byl smutnej.Svou ruku si dál na zatylek na krku a pošrabal se tam.Bylo poznat , že je nervózní todle nermálně nedělá.

"Ani mi nedošlo jak blbě to vyznělo.No přesně todle zapoměň.Chci začít od znova." sakra ty mě fakt motáš jak jako od znova sakra.Hodila jsem na něj jen nechapavý obličej a naznačila mu ať pokračuje dál.

"Death chci se tě na něco zeptat staneš se mojí dívkou i přes to , že jsem tě k tomu prvně nutil.Beru ty dvě možnosti zpět jako bych je nikdy neřekl.Todle je  má jediná otázka na tebe a to je jestli se staneš mojí dívkou?"páni to je.Já ani nevím co to kurva je nečekala jsem , že řekne něco takovýho.Chvilku jsem se na něj koukala jako  na zjevení , ale pak jsem promluvila.

"Tak že to ultimátum co jsi mi dal neplatí?" zeptala jsem se.

"Ne." odpověděl jednoduše.

"Chceš slyšet mojí odpověď na tvojí otázku jestli budu tvoji dívkou?" jemně přikývl.

"Nevím." odmlčela jsme se a dál pokračovala.

Opět doufám , že se vám díl líbil.Todle jste asi nečekali.No já vlastně taky ne.Měla jsem to rozmyšlený jinak , ale najednou mě napadlo to trochu pozměnit.Budu ráda za vaše Votes a Komentáře.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat