İlk bölüm ilk bölümün heycanı. Bu kurguya büyük bir heves ile başladım inşallah beni yanliz bırakmazsınız size ihtiyacım var
"Sende çok şanslısın kızım ya 3 gündür patron yok rahat rahat oturuyosun "
"Çok rahatım gerçekten ama bakalım yarın yeni patron geldiğinde neler olucak "
"İnşallah Ali Bey gibi iyi biridir neyse canım ben işimin başına döniyim " diyerek yerinden kalktı İlknur bende ona öpücük atarak el salladım.
Şimdi size herşeyi anlatıyım ben Güneş Heryad İzmirliyim 27 yaşındayım ve İstanbulda bir şirkette patronun sekreterliğini yapıyorum bu iş başlarda zor olmuştu ama artık alışmıştım hatta Ali Bey ile bir çok iş yapmıştık işimden memnundum.
Sözü aileme getiricek olursak tam dört yıldır onları görmemiştim çünkü beni istemiyorlar. Sebebi ise sevdiğim
adama kaçmış olmam.Oder... Tam beş yıl önce bir deli cesareti ile kaçmıştık en başlarda çok mutluyduk yada sadece ben mutluydum ama bu mutlulukta uzun sürmemişti tam bir sene sonra o da bizi terkedip gitmişti bizi diyorum çünkü Oder'in bizi terkettiği gün hasteneye gitmiş ve hamile olduğumu öğrenmiştin tam üç haftalıktı o gün ona bu mutlu haberi vericektim. Bizi terketmeseydi o beni terkettiğinde geride sadece bir kişiyi bıraktığını düşünüyordu ama hiçte öyle olmadı geride benden başka birinide bırakıp gitmişti...
Gupse.. Benim küçük prensesim. Şuanda 4 yaşındaydı benim küçük prensesim
Konuşmaya ve yürümeye bir buçuk yaşında başlamıştı prensesime ben işteyken ona Hatice teyze bakıyordu.İşte böyle benim hikayem buydu....
Kolumdaki saate baktığımda artık eve dönebiliceğimi farkettiğimde koltuğumdan kalktım ve çekmeceme koyduğum çantamı da alarak bu büyük oda' dan çıktım ve asansöre doğru ilerledim ve asansöre bindiğimde sıfıra basım aşağıya inmeyi bekledim aşağıya indiğimde aşağıdakilere selam verelerk şirketten çıktım ve bir taksiye bindim assında hep yürürdüm evim uzak değildi ama bugun taksiye binmeyi tercih etmiştim taksiciye adresi vererek biran önce eve gitmeyi düşledim..Ve işte evimdeyim çantamdan çıkardığım anahtarım ile kapıyı açtım zile basmayı tercih etmemiştim çünkü Gupse uyuyor olabilirdi. Ayakkabılarımı çıkarıp salona girdim salonda kimse olmadığına göre ya mutfakta yada çocuk odasında olmaları gerekiyordu ilk önce mutfağa baktım ve doğru tahmin Hatice teyze buradaydı
"Yine döktürüyorsun Hatice sultan "
"Ay ne zaman geldin kızım sen hiç duymamışım "
"Yeni geldim daha. Benim küçük prensesim nerde bakalım "
"Senin odanda uyuyor "
" Ben bir onada bakıyım " mutfaktan çıkıp karşısındaki odama doğru ilerledim ve yavaşça kapıyı açarak içeri girdim ve yeniden yavaşça kapıyı kapadım. Dolabımdan yazlık uzun bir elbise çıkarıp hemen üstüme geçirdim ve yatağa gittim yüz üstü yatmış iki bacağınıda açmış uyuyordu. Sessiz bir şekilde düşmemesi için koyduğumuz yastiklardan birini kenara çekip yanına uzandım ve elimi beline koydum... Kısa bir süre sonra karnımda hissettiğim ağırlık ile başımı kardırdiğım gördüğüm manzara beni gülümsetmişti Gupse başını karnıma dayamıs başı karnımda bacakları yatakta olucak bir şekilde yatıyordu bu manzaraya alışkındım bunu hep yapıyordu ama ben her seferinde sanki ilk defa yapıyor gibi seviniyor ve heycanlanıyordum. Başımı yatağa koyduğumda kısa bi süre sonra bende uykuya dalmıştım...
Yüzüme konan öpücüklerle başımı sağ sola doğru salladım ama öpücükler bir türlü kesilmiyordu gözlerimi zorlurla açtığımda görüş hizama giren mavi gözler ve otuz iki diş gülümsetti beni demekki Gupse hanım oyun istiyor
"Bana savaş açarak hiç iyi yapmadınız küçük savaşçı " Gupse 'yi gıdıklamaya başladığımda kahkahalarla gülmeye başladı ve bir yandan da beni durdurmaya çalışıyordu.
"Ayne durr lütfenn " evet kızım nedense " anne " kelimesine her zaman "Ayne " diyordu gıdıklamayı kestiğimde gözlerimin içine bakarak gülmeye başladı.
"Acıktım ,acıktım ,ayne ben acıktım ,acıktım doyur beni " elinden tutarak yataktan indirdim onu ve odadan çıktık
"Hatice teyzee "
"Hatice teyzee "
"Hatice teyze gitmiş ayne""Evet tatlım hadi ozaman karnımızı doyuralım" mutfağa geldiğimizde Aybarı kucağıma alarak sandalyeye oturttum biraz yüksek olduğu için kendi oturamıyordu.Ocağın üstündeki tencereleri ellediğimde sıcak olduğunu ve ısıtmaya gerek olmadiğina karar verip yemeklerden tabağa koydum ve masaya yerleştirdim. Ve yemeklerimizi yedik daha sonrasında biraz televizyon izleyip yeniden uyuduk ...
°°°°°°°°°°°°°°°Sabah°°°°°°°°°°°°°
Ayakkabılarımıda giydikten sonra aynada bir kendime baktım beyaz bir gömlek ve siyah bir kalem etek altına da yanlarında fiyonk olan siyah ayakkabı saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaparak işimi bitirmiştim
Gupseyi uyandırmamaya dikkat ederek yanağından öptüm ve odadan çıktım. Hatice teyzeye çıktığımı söyleyerek evden çıktım. Geç kalmamak için bir taksiye bindim bugün yeni patronumuz gelicekti. Nasıl biri olucağını merak etmiyor değilim. Acaba iyi biri mi olurdu yoksa kötü birimi ben bunları düşünürken taksi şirketin önüne kadar gelmişti taksiciye ücreti vererek taksiden indim ve şirkete girdim. Personelden birine yeni patronun gelip gelmediğini sorduğumda bana geldiğini söylemişti acaba geç mi kaldım diye saatime baktığımda tam vaktinde burda olduğumu farkettim demekki patronumuz erken gelmişti. Merdivenlere yönelerek üçüncü kata çıkmaya başladım sonunda çıktığımda. Odaya doğru ilerledim ve içeri girdiğim içeri girdiğimde dikkatimi çeken şey benim koltuğumda arkası dönük bir şekilde oturan kişi acaba yeni patron bu adam mıydı arkası dönük olduğu için yüzünüde göremiyordum. Masaya doğru ilerlediğimde adamın koltuğun kenarında kıpırdayan elleri durdu ve koltuk yavaşça döndü" İşe geç kaldın Güneş HERYAD "
Şuan rüyadamıyım gerçekten omuydu şuan da karşımda duran kişi benim eski kocam dı yada ben yanlış görüyordum. Yanlış gördüğümü düşünüp hızla gözlerimi kapatıp açtım ama oydu işte.
"Yarın saat 08:45 te burda olmanı istiyorum " diyerek koltuğumdan kalktı ben ise şokun etkisinden yeni çıkıp itiraz etmeye başladım
"Ama -"
"08:45 unutma " diyerek odasına girdi.
Allahım kötü bir kabusmu görüyordum"İnsanlar tanıdım,yıldızlar gibiydi. Hepsi gökteydi, hepsi parlıyordu. Ama ben Güneş'i seçtim ... Bir Güneş için, bin yıldızdan vazgeçtim "
-Anonim
Düşünceleriniz benim için çok önemli..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Sen
Random" İşe geç kaldın Güneş HERYAD " Şuan rüyadamıyım gerçekten omuydu şuan da karşımda duran kişi eski kocam dı yada ben yanlış görüyordum. Yanlış gördüğümü düşünüp hızla gözlerimi kapatıp açtım ama oydu işte.