Sabah annemin bagirmalariyla uyandim . Gerci okula da gitmek cok istiyorum ya (!). Şişman oldugum icin yani 100 kilo oldugumdan okulda herkes benimle dalga gecer.Ama en yakin arkadasim ece ve zeynep onlar her zaman benim yanimda olmuslardir.Kendimi tanitayim ben adim arya.Arya Kılıç.Nami deger en buyuk holdinglerden biri olan kilic holdingin varisi.Babam Tuğberk Kilic, annem Eslim Kilic. Onlari cok seviyorum cunku her ne olursa olsun onlar beni cok seviyorlar. Ayni zamanda cok zekiyim.Bir de okul da sevdigim Arda var.Arda Cesur .O da Cesur holdingin varisi. Ben pek ailemin yaninda is yemeklerine gitmedigim için kimse benim ünlü Kilic holdingin sahibi Tugberk Kilic in kizi oldugumu bilmez.Sadece ece ve zeynep disinda.Her neyse benim gitmem gereken bir okul var di degil mi.Aynanin karşisina gectim uzun siyah saclarim vardi, mavi gozlerim, dis tellerim ve Az da olsa sivilcelerim ve en buyuk problemim 100 kilo olmam. Dolabimi acip icinden okulumuz ozel okul oldugunda .Gerci okulun sahibi babam.Ama bunu kimse bilmiyo.Beni bile burslu saniyolar.Yani ozel oldugu icin serbest gidiyoruz.Dolaptan bir siyah pantolon ve beyaz bir tişort giydim.Asagi indim." Gunaydin annecim ve babacim " Annem ve babam " gunaydim canim kizim " dediler. Annem " arya biliyosun ki biz seni mutsuz gormeye dayanamiyoruz bu yuzden seni amerikada teyzenin yanina gonderelim diyoruz.Hem teyzenin senin yaslarinda oglu da var iyi anlasirsiniz " dedi .Ben ise sadece " tamam annecim dusuncem beni dusundugunuz icin tessekur ederim" dedim ve arabama binerek okula geldim.Arabam cok pahali degil siradan bir araba. Okula geldigimde ece ve zeynep yanima geldiler.Beraber sinifa ciktik .Ben sisman oldugum icin cok dikkat cekmemek adiyla en arkada tek oturuyodum ece ve zeynep de onumde.Kizlarla sinifta otururken iceri arda ve onun en yakin arkadaslari can ve yigit geldi .Daha sonra sinifin surtugu azra geldi. Arda nin yanina giderken." aryacim sen oraya nasil sigdin ya sana iki sandalye anca yeter ". dedi . Arda da " aynen sevgilim iki sandalye ne ona bu sınıf dar geliyodur demi balinamiz" dedi.Normalde bu denilenlere bir sey demezdim ama ardanin bu dedigi canimi cok yakmisti . Ece ve zeynep benim kadar sisman olmasalar da onlar da 80 kilo civarlarinda oldugundan yigit ve can da ece ve zeyneple dalga gecmislerdi. Ece yigiti , zeynep de can ı sevdigi icin onlar da suan benim hissettiklerimi cok iyi anlamislardir. Bu sirada hoca geldi. Ders matematik di .Dersin ilerleyen saatlerinde hoca tahtaya bir soru yazdi sinifta kimse cozemedi hoca da beni kaldirdi zaten inek olmak bunu gerektirir.Ece ve zeynep de benim kadar olmasada caliskandilar. Soruyu kisa surede cevaplayip yerime oturdum. Zil caldi tenefuste yemekhaneye gittik.Her zamanki yerimize gidip oturduk. Azra surtugu yanimizda gecerken bilerek ustume kahve doktu tum okul buna gulmeye basladi. Daha sonra azra surtugu yemek savasi diye bagirdiktan sonra tum okul bana , eceye ve zeynepe yemek attilar . Arda ya baktigimda bana guluyodu .Biri beni yere dogru itti , arda yanima yaklasti ben beni kaldiracagini sanarken o da masanin ustunde ki muzlu pudingi suratima atip " aa bakin balinamiz orangutana donmus " diye bagirip tum okul gulmeye basladi . Ben de hemen aglayarak okuldan disari ciktim arabama binip eve geldim. Kapiyi annem actiginda beni gordu ve aglamaya basladi. Annem " kizim ne oldu sana boyle kim yapti bunu sana " diyodu.Ben hemen odama cikip aglamama devam ettim. Daha sonra dus alip temizlendikten sonra.Dusunmeye basladim.Bir sure dusundukten sonra kararimi verdim. Amerikaya teyzemin yanina gidicem ve orada zayifliycaktim.Ece ve zeynepi aradim hemen onlara fikrimi soyledim hemen kabul ettiler.Bir sure daha konustukdan sonra annemlerin yanina asagi indim . Anneme " anne ben amerikaya teyzemin yanina gidicem ve orada bir yıl kalicam zayiflyicam artik degismek istiyorum " dedim. Annem ve babam olumlu anlamda baslarini salladiktan sonra .Ben " baba bu arada zeynep ve ece dr benimle gelsinler olur mu ?" dedim . Annem " tabi ki olur kizim ben derya ve asli hanimla gorusurum " dedi.Bende tesekkur edip anneme ve babama sarilip odama ciktim. Yataga yattim ve artik eski arya yok degisicem ve bana yaptiklarinin intikamini herkesten alicam ozellikle azra surtugunden ve arda dan.ESKİ ARYA YOK ARTİK İNTİKAM VAKTİ GELDİ.İNTİKAM İCİN DEGİSİCEM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Teen FictionSırf dış görünüş için insanlari dışlamak bir de sevdigin insan tarafindan dışlanan ve alay konusu olan arya intikam uğruna değisir .