İYİ GECELER.... NASILSINIZ?
BANA SORARSANIZ SIZLERE BIR ŞEY AÇIKLAMAK ISTIYORUM....İlk olarak üçüncü bölüm olarak yazdığım hikayede youtube kanalında bulunan bir videoya benzediğini gerçekten bilmiyordum.
Hikâyemi okuyup ardından bana mesaj atan sevdiğim bir kardeşim olmuştu. Ona hikayeyi yazarken zorlandığımı, ilk Hikayem olduğunu ve vaktimin olmadığını söylediğimde bana sildiğim o bölümü yazmamı istedi.Ve ben de yazdım.Ardindan bölüme gelen yorumları görünce ilk başta üzüldüm.Hatta gözlerim doldu.Cunku çok kolay kırılıp ağlayabilen biriydim....Sonra o videoyu buldum ve izledim..
Bunları buraya yazarak onu küçük düşürme ya da suçlama peşinde değilim. Sadece ona canı gönülden teşekkür ediyorum.Boyle sıkıntılı zamanım da beni yalnız bırakmamış, beni dinleyip üstelik fikir de verdiğin için....
____________________________
Aişe ay ışığında parlayan yeşil gözlerini karşısındaki tanımadığı adamlara çevirmemek için dikkatini başka bir şeylere veriyordu.Mesela ayaklarına bakmak gibi...
"S-siz kimsiniz?"heyecandan kekelemeye bile başlamıştı.Kalbi sanki büyük bir maratondan çıkmışcasına hızlı hızlı çarpıyordu.Çarşafının altında gizlediği o güzel yüzünden ter tanecikleri boncuk boncuk akıyordu.
"Aa güzelim. Niye kaçıyorsun ki bizden.Al bak sıkıştın kaldın köşede."Tıkılıp kaldığı bu dar sokakta sesini duyabilecek kimse yok muydu acaba?Belki kimsenin geçmediği bu ıssız sokaktan Allah'ın bir kulu bugün geçebilirdi.
"Hadi gel artık.Bırlikte çok eğleneceğiz. Bak burada ne var?"sarı saçları birbirine girmiş diğer adam elindeki siyah poşeti havaya kaldırıp salladığında iki tane Camın birbirine çarpıp oluşturduğu o sesi duyunca yüreği ağzına gelmişti genç kızın...
'Içki'
Bu zamana kadar kendine haram diye yasakladığı o sıvıyı şimdi mi içecekti?
'Allah'ım sen bana yardım et.Yardim et şu yolundan sapmış üç adamın elinden kurtar.'
Gözlerini kapatarak sertçe yutkundu.Bu adamların derdi neydi?Önlerinden geçen her kadına ilk başta arsızca süzüp pardından rahatsız edici kelimeler kullanıyorlardı.Ve en kötüsü de onları ne kadar korkuttuklarını bilmeden peşlerine takılıp takip ediyorlardı... Bu hayatta kadın olmak neden bu kadar zordu?Oysa Allah kadınlarımıza bu kadar önem verirken...
"B-bakın l-lütfen bırakın ... g-gideyim..H.- hem----"
"Sence buna izin verir miyiz küçük kız."Adamların kararlı halleri onu daha da çıkmaza sürüklüyordu.Bogazinin kurduğunu ve konuşmaya dermanı olmadığını fark etmişti. Başına ilk defa geldiği için de ne yapacağını,nasıl başa çıkacağını bilmiyordu.
'Sen bana güç ver Yarabbi! '
"Eger beni rahat bırakmazsanız gerçekten çığlık atarım..."gözleri dolmaya başlamıştı Aişe nin...Elleri kolları bağlı olarak onlara karşı kendini savunamaması canını çok acıtıyordu.
Kafaları güzel olan üç adam Aişe yi köşeye sıkıştırdık diye seviniyorlardı..Onlar için bu hayatta tek vazgeçilmezleri ellerindeki hiçbir işe yaramayan içki şişeleriydi...Su gibi günün 24 saatini içip ardından içtikleri yerde zibararak geçiriyorlardı....
"Eee yeter be..Seni mi bekliycez...Kolundan tutup getiriyorum abi ben.Ne bu böyle. !"onlara göre biraz arkada kalan kahve saçları olan adam one doğru çıktığında,Aişe kendisine yaklaşmakta olan adamı görünce söylediği cümleyi icraata geçirerek avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.
-KESİT SONU.....
Sizce Aişe oradan kurtulabilecek mi?Eğer Kurtulursa kim kurtaracak?
Kesiti uzun yazmak istedim fakat uykum geldi.Kusura bakmayın.Yagmur yağdığı için elektrik gidip geliyor bağlantı kesiliyor....Merak etmeyin ama bu bölüm uzun olacak.
Bu arada hikayeyi belki 3 eylülde düzenli olarak yazmaya baslayabilirim.Neden diye sorarsanız çalışıyorum.Evde kalmadığım için ve vaktim olmadığı için bölümler uzun zaman sonra geliyor...Yine beni affedin. ......
Oy verip yorum yaparsanız mutlu olurum...
.
Iyi geceler ~~~~______
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAP KIZI
ChickLitDüşünün...Her gün bombalanan bir ülke.Yaşamlarını yitiren binlerce,onbinlerce bedenler...Hak ettiler mi? HAYIR! Böyle bir ortamda annesini kaybeden genç bir kız.Dinini doğru yaşamaya ant içmiş bir anne.Minik bedenlere Allah aşkını aşılamayı kendine...