İzmir

112 9 1
                                    

Evet bugün günlerden Pazartesi sonunda İzmir'e vardık. Burası gerçekten güzel bir şehir. Burada okuyacağıma inanamıyorum.

Artık liseme kayıt yaptırmalıyız sonuçta yarın o okulda okuyacağım. Ama ben daha lise seçmedim ki annemler iki lise belirlemişlerdi bende ikisinden birini seçecektim hemen birini seçmeliyim.
-Anneee
-Efendim ne oldu kızım?
-Ben yarın liseye başlayacağım ama hangi liseye siz iki tane lise belirlemiştiniz bende birini seçecektim ben hiç seçmeyeyim siz birisini seçin benim oraya kaydımı yapın. Olur mu?
-Tabii olur kızım Ege Aslı yarın yeni lisesine başlayacak ama biz daha hangisine gideceğine karar vermedik.
-Ben biliyorum hangisine kayıt edeceğimizi.
-Hangisine baba
-Gerçekten hangisine
Yolda söylerim. Hadi şimdi hazırlanıp Aslıyı yeni okuluna kayıt ettirmeye gidelim. Zaten ben okul müdürü ile konuştum bizi bekliyor. Hadi hazırlanalım.

Yoldayız yeni liseme kayıt yaptırmaya gidiyoruz. Ve varmamıza çok az kaldı.
Babam;
-Evet kızım işte yeni lisen artık burada okuyacaksın.
-Evet artık burada okuyacağım. Umarım buranın öğretmenleri iyi bir öğreticidir tabi öğrencileri de iyi bir öğrenci.

Kaydımı yaptırmak için idare ye doğru yürüdük ve yeni okulumun müdürünü gördüm disiplinli bir eğitimciye benziyordu zaten bende bunu istiyorum. Evet sonunda yeni liseme kaydımı yaptırdık liseyi sevdim gibi sanki.

Yarın yeni okuluma başlıyorum. Yeni arkadaşlarımla, öğretmenlerimle tanışacağım. Umarım yeni okuluma az sürede kolayca alışırım.

Nefret ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin