2.Ura si razbunare

127 7 0
                                    

P.O.V Emily

Vei plati pentru asta ! Zack a fost prima mea iubire ! Il cunosc mai bine decat oricine ! Tocmai tu sa fii cea care este cu el, baiatul pe care il urasc cel mai mult ? Mi-a frant inima, si vreau sa ti-o franga si tie ! Vreau sa ma razbun , si chiar o voi face ! Si am un plan care te poate distruge imediat ! Daca el m-a parasit pentru ca eram opusul a acelei fete linistite si singuratice ca tine, si tu vei fi opusul a ceea ce inseamna LINISTE !

       In sfarsit, puteam fi eu. Nu mi-era frica sa creada cineva ca sunt acea fata ciudata care tace pentru cea mai lunga perioada a vietii mele obisnuite, monotone, plictisitoare. NU ! Zack era langa mine si ma asculta cum povesteam si spuneam pe scurt povestea vietii mele.

       Ma simteam in largul meu.Dar venise seara si trebuia sa ne despartim. Zack m-a invitat la el acasa, dar am refuzat pentru ca aveam multe de facut acasa. M-a condus la mine, iar ca un semn de „ne vedem maine” m-a sarutat pe obraz si mi-a spus ca ma asteapta maine la „locul nostru”.

P.O.V Emily

Nu mai suport sa o stiu acolo, langa el. Dar acum, si ea va suferi ca mine. Il iubesc asa de mult pe Zack, dar el m-a parasit . Zack va trebui sa ramana cu mine, si numai cu mine ! Gata Mary, te va parasi !

       In acel moment Emily pandea langa casa lui Mary. Cand ea a intrat in casa Emily o urmarea pe fereastra . Mary a terminat dusul ei luung si s-a pus in pat ca sa doarma. Abia astepta sa-l vada pe iubitul ei prieten a doua zi. Emily a intrat pe ascuns in casa si a pus un bilet pe noptiera de langa patul iubitei lui Zack.

In dimineata urmatoare Mary se trezi si vazu biletul pe care scria „de la Zack” .Cand vazu asta era foarte fericita .. credea ca e un bilet de dragoste... dar cand a citit a ramas uimita :

„Mary, vroiam sa-ti spun ca saruti foarte bine ! Eu, insa, nu te iubesc ! Nu sunt deloc linistit, ba dimpotriva, sunt feroce. Daca vrei sa fim impreuna fii si tu ca mine ! O ador pe Emily in secret ! E atat de energica si nervoasa uneori, incat as saruta-o non-stop!”

Zack

Mary fu atat de nervoasa incat sparse cu pumnul poza cu parintii ei de pe noptiera si incepu sa planga . Se imbracase intr-o fusta neagra lunga pana la pamant, o camasa alba cu maneci lungi si niste pantofi de-ai mamei ei, foarte demodati pe-atunci si se duse la scoala pe la ora 11:00. Nu era nimeni la scoala, era mult prea devreme, asa ca hotari sa mearga la locul in care a intalnit acel baiat pe care odata il considera special . Incepu sa planga .Emily o urmarea razand si sarind in sus de bucurie. Dupa putin timp ajunse si fostul ei prieten acolo. 

Asta sunt eu !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum