Şal-Başörtüsü

293 11 2
                                    


*Şalınızın ve başörtünüzün fazla renkli sarı, fosforlu pembe gibi olmasın. Dikkat çekici seyler takmayın.

*Topuzunuz deve hörkücü gibi olmasın.

*Şalın ön kısmını çok açık bırakacak şekılde yapmayın, boynunuz gözükürse zinadır unutmayın.

*Başörtü bir süs değildir. Allahın emridir. Unutmayalım.

*Bazı şallar ve başörtüler boneyi ve arkadan boneden çıkmış saçlarımızı gösteriyor, buna dikkat edelim. Bunu önlemek içinde başörtü-tülbent alırken 2'ye katlayıp elimizide katladığımız başörtünün altına sokarak bakabiliriz, şallarda ise tek katlı bi şekilde aynı işlemi uygulayabilirsiniz.(Kaç katlı yapıyorsanız ona göre katlayıp bakabilirsiniz.)

*Başörtünüzün veya şalınızın arkasını çok kısa bırakmayın ki siz yürürken açılmasın.

*Şalınızı yaparken hergün aynı model değilde farklı modeller deneyebilirsiniz.

*Fazla iğne yerine daha az iğne hatta mıknatıs kullanabilirsiniz. Hem daha az iğne kullanırsak başörtümüz daha geç yıpranır.

*Uzun yolculuklarda vb. yerlere giderseniz kaygan başörtü takmamanızı öneririm, yol boyu size eziyet edebilir. Bazen iğneler bile işe yaramaz önü bozulur vesaire ama siz bilirsiniz benimkisi sadece bir öneri.:)

Benim tavsiyelerim bu kadardı. Umarım işinize yarar. Sizinde Başörtü- şal hakkında tavsiyeleriniz varsa yoruma yazarsanız çok mutlu olurum. Diğer bölümde görüşmek üzere.Allaha emanet olun.

Kapalılara tavsiylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin