1.bölüm

345 148 29
                                    

Bölüm şarkısı..
Cem Adrian-Bana ne yaptın

Her şey normaldi, güzeldi ve sıradandı..
Ama o günden itibaren öyle değil..
Belki hep sıradan ama mutlu kalıcaktım..
Hayallerimi gerçekleştirecektim..
Ama..
Onlara Yenildim..
Ve..
Ben Kaybettim..

O günden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı, olamazdı da zaten, çünkü benden o adi insan masumluğumu, iyi niyetimi, saflığımı, yüzümdeki o şahane gülümsemeyi ve tüm mutluluğumu almıştı..

Hem de..

Zorla..

Ne kadar çabalasamda geri döndüremedim. Bağırdım, çağırdım, çırpındım ama hiçbir şey ifade etmedi.

Masumluğum, bacaklarımın arasından gitti..

Ama ben engel olamadım.

Bana bunu yapandan çok kendimden nefret ettim, çünkü 17 yaşındaydım. Daha gerçekleştirecek hayallerim vardı..

Her genç kızın ki gibi..

Ama gerçekleştireceğim hayallerime o anda yenildim ben.

Ve benim kimseye, hiç kimseye güvenim kalmadı. Herkese şüpheyle bakar oldum, ne düşündüklerini düşünür oldum, acıyarak baktıklarını görmezden gelmeye çalıştım ve bu yüzden sessizleşip içime kapandım. Ben hiç böyle bir kız değildim, olamazdım, çünkü ben herkesin neşe kaynağıydım.

O ana kadarmış ama..

Hayatla savaşıma son verdim. Hayatın tüm bencilliğine karşı güçlü olamıyorum, hep bir şeyler eksik, sanki tüm renkler rengini yitirmiş gibi, sanki tüm güneşli günler kararmış gibi..

Boğuluyorum her saniye ama kimse beni duymuyor, her gece kabuslarla uyanıyorum. Ailem yanımda ama sanki hepsi bana metrelerce uzak.

Kimse anlamıyor beni, bana şirinlikler yapıp güldürmeye çalışmaları belki onlar için iyi bir şey, belki benim mutluluğum için ama bu acı şirinlikle kapanacak bir acı değil, olmuyor tebessüm etsemde içten yapamıyorum.

Kitaplarda, gazetelerde, televizyonda görürdüm, duyardım. Genç kızların başına bunun gibi şeyler gelirdi, üzülürdüm ama insan yaşamayınca anlamıyormuş. Üzülmek, bir işe yaramıyormuş.. O genç kızın gelecekteki hayallerini, umutlarını geri getirmiyormuş..

İşte bir genç kızın hayallerine yenilişi bu kelimeler..

Bunu geçen yıl yazmıştım ^^ düzenlemerini yapacağım♥♡♡yorum ve voteleriniz için teşekkürler^^

Hayallerine Yenilir İnsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin