Yepyeni bir hikaye ile burdayım. Bu hikayeyi yazmadan ki amaçlardan biri Louis'li hikayelerin çok olmaması. Birde Kaya ile çok tatlı duruyorlar falan. Multide hep böyle kolajlar ile karşılaşacaksınız hdhdjdj. Bu hikaye diğer hikayelerden biraz farklı olacak. Vote ve yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.
Stephanie'nin Anlatımı
Lou kafenin kapısından içeri gelip yanımıza geldi. Karşı tarafa oturduğun da kafasını yana çevirdi. Beklemekten usanmış Zayn'e bakıp kafasını bana çevirdi.
"Ne bekliyorsunuz? Eğlence Hidden'da başladı bile." dediğinde omuz silkip konuştum.
"Kuzenim gelecek onu beklemek için geldim." dedim ve kafam ile yan tarafta duran Zayn'i göstererek devam ettim. "Ona erken gelme demiştim ama geldi ve şimdi mızmızlanıyor." dedim. Yani 67 dakika boyunca Zayn ile yalnız kalmak fena değildi tabi.
"Kuzenin kim peki?" dediğinde Zayn de konuştu. "Aynen bize artık onun kim olduğunu söylemelisin Stephy." dedi destek verir gibi.
"Chloe'yi hayatta size bakmaz çocuklar, yani aklınızdan o düşünceleri hemen silin. Hatta imha edin." dedim sırıtarak ve arkama yaslandım. Onlar da birbirleriyle konuşmaya başladılar.
"Danielle ve Liam geç geleceklermiş. Liam, Danielle'ın ek dersi olduğu söyledi." diye konuşmaya başladılar.
"Birbirlerinden kopamıyorlar resmen yapışık ikiz gibiler. Nasıl sıkılmıyorlar anlamıyorum." dediği an birinin geldiğini belirten kafenin kapısında bulunan zil sesini duyduk. Tanıdık sesi işittiğim anda sevinçle Louis ve Zayn'e döndüm.
"O geldi." diye ciyakladım. Biraz sonra karşıda elbisesi, deri ceketi ve vazgeçmediği botları ile Chloe göründü. Etrafa göz gezdirip buraya doğru geldi. Gerçekten de buraya en son geldiğinden beri tamamen değişmişti. Fakat gelmeden önce beni şaşırmamam konusunda uyarmıştı.
"Selam kuzen." diye selam verdikten sonra yanımdaki sandalyeye oturdu. Lou ve Zayn şaşırmıştı fakat kendilerini çabuk toparlamışlardı. İki elimle onlara birbirlerini işaret ettim.
"Zayn ve Louis sana bahsetmiştim hatırlarsan, Liam ve Danielle şuan gelemeyecekler. Çocuklar bu da kuzenim Chloe bir süre benimle kalacak." dedim hızlı bir şekilde. Masadan ilk kalkan Louis oldu.
"Madem kuzenin de geldi bara geçelim isterseniz." dedi. Chloe'yi kalkıp önden gidince ben hariç diğer ikisi yeniden şaşırdılar. Arkasından ben de gittim ve duvarı döndüğüm de gülmeye başladım. Zıplaya zıplaya Chloe'nin yanına gittim ve kolumu onun omzuna attım. Eğlence başlasın.
Chloe'nin Anlatımı
Bir kız ile erkeğin oturduğu masaya gittiğimizde yine yüzüme gerçekten uzak bir gülümseme yerleştirdim. Aslında birlikte tatlı çift gibi durduklarını itiraf edebilirim.
"Hey hani geç gelecektiniz?" diye soran esmere döndüm. Demek meşhur kişi bu çocuktu. O sırada kız cevap verdi.
"Dersi iptal ettiler biz de erken gelelim dedik." dedi ve yanındaki çocuğa bakıp elini sıktı. O sırada benim küçük kuzenim lafa atladı.
"Nerdeyse unutuyordum. Bu kuzenim Chloe bunlar da grubumuzun sevimli çift Liam ve Danielle." dediğinde az önce kafede yaptığım gibi başımı sallamakla yetindim. Başımda dolanmak başlayan düşünceler ile sağ elimin titremeye başlamak üzere olduğunu hissettim.
"Ee artık bir şeyler içsek nasıl olur?" dedim aceleyle ve diğer elim ile sol elimi sakladım. Zayn sırıtıp masaya eğildi. "Hadi içkiler benden ne istiyorsunuz söyleyin." dediğinde diğerleri omuz silkti.
"Sert bir şeyler olsun yeter." dediğimde Steph hemen itiraz etti. Louis adlı mavi göz ona bakmaya başladı. Buradan tam göremesem de sanırım neden böyle dediğini soruyordu.
"Sakın Zayn. Chloe sözünü unutma ilk günden sarhoş olmak yok." dediğinde gözlerimi devirdim. Neden ona söz vermiştim ki? Siyah domuz.
"Sarhoş olmam. Ama tamam az içerim." dedim bıkkınlıkla. Sadece beynimdeki bu şeyler gitsin yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose control (tomlinson)
Fanfiction"Neden sen de beni diğerleri gibi bırakmıyorsun?" deyip göğsüne vurmaya devam ettim. "Neden her gözlerine baktığım da tekrardan yaşam bulduğum birini bırakayım?"