Evet bu akşamda her akşam ki gibi gunlugumu yaziyordum ki telefonuma mesaj geldi.
HERBISEYIM
Askim yarin sabah kahvaltiyi birlikte yapicaz unutma sakin seni seviyorum iyi geceler hayatim :* :*BEN
Tamam hayatim unutmam saat 8 de sizdeyim.
Hemen gunlugumu kapatip yatagimin ucundaki cekmeceye koyup gece lambasini sondurup uyudum ve sabah oldugunda alerimin sesine uyanip elimi cekmecenin ustune elimi atip gozlerim yumuk bir sekilde telefonu yokladim ve susturmayi becerdimve tekrar uydum 5 dk sonra tekrar caldi ve sinirlenip ayaga kalkip susturdum alerimi ve elimi yuzumu yikayip kahvaltimi yapicaktim eskiden olsa annemlerle yapardik ama is icin yurt disina ingiltereye gitmek zorunda kaldilar. Bende tek basima koca evde duruyorum arada partiler diskolar felan oluyor. :D Neyse tam kahvaltiyi hazirlerken aklima dang etti bugun kahvaltiya merte gidicektim ve hemen hazirlanip yola ciktim allahtan ayni mahaledeydik ki hemencecik vardim. Kapiya sirtimla yaslanip ayagimla tekmeledim kapiyi ve aniden acilan kapinin dolayisiyla kendimi hazirliksiz bulup geriye dogru duserken meerin kollarinda buldum kendimi." Askim bikerede duzgun dur su kapida her seferinde ben tutamam seni "
"Yaa demek ole haa tamam sen git elin kizlarini tut" deyip merti yittirip iceriye girdim cok acikmistim masaya oturup merti beklemeden yemeye basladim.
" insan bi beklerdi ece ya sen niye triplenip beni kaktiriyon "
"Merhaba ececim hatirladinmi beni ben gi..."
Sozunun bitirmesine izin vermeden konusmaya basladim.
"Hatirlamaz olurmuyum gizem" Gizem benim cok eski arkadasimdi ben mertle cikarken ona yavsiyordu ve ben bunu ogrenince cok pis kavga etmistik suan sinirden gotumden soluyodum resmen
"Mert sen gizemi cagirdigi bana niye solemedin"
"Hayatim ben cagirmadim kendi geldi valla"
"Evet ececim ben seni bura gelirken gordum ben de geleyim dedim"
"Aman eksik kal gizem simdi siktir git burdan bidahada bana veya merte yaklasirsan sonu kotu olur"
Gizemin kolundan tutup kapinin disina attim ve tam azini acicakken suratina kapiyi ortunce bisey diyemedi tabi kahvaltiyi yaptik ve topladik beraber cok guzeldi onun yaninda kendimi cok guvende hissediyorum.
"Mert "
"Efendim askim "
"Denize gidelimmi beraber "
"Olur askim gidelim tabi "
Hemen bulasiklari toplayip ciktik arbaya binip sahil kenarina giderken marketten abir cubur alip ole gectik ve sahilde delicesine eglenirken gun batimi geliyordu. Beni ayagini karinma koyup yukariya kaldiriyordu bu cok hosuma gidiyordu.
Nefesimiz yaklasti ve dudagi dudagina yaklastigi anda benim azimdan cikicak 2 kelimeye bakirdu seni seviyorum gibi yani
"Mert ben aciktim"
"Tamda sirasiydi askim ya neyse hadi gel aldimiz seyleri yiyelim" deyip ciktik ve şenzonklara oturup tam yerken gozumu biri kapatti eleriyle
"Kimsin lan gozumu cikardin aq" dedigim anda karsima gecip oturdula 2 kisi biri kiz biri erkek kizi biyerden cikaricam ama nerden cikaricam cikaramadim."Ece tanimadim deme sakın"
"Kusura bakma cikaramadim ya"
"Benim lan selma "
"Selma oha kizim senmisin "
"Benim tabii tanimadin beni cok morelim bozuldu"
"Yaa canimin ici kusura bakma taniyamadim kac sene oluyor gorusmeyeli"