Part 1-Rindu-

2.9K 124 1
                                    

Seorang gadis yang tinggi lampai berjalan keluar dari tempat pelepasan.Dia melihat sekeliling.Mencari seseorang.Kemudian,dia terpandang kepada seorang jejaka yang sedang bermain telefon di tempat menunggu.Dia berjalan ke situ dengan perasaan yang geram...

"Yah!!"Sergah jihyo."Opocot kakak ku ganas"Si adik melatah.."Ko nie kan,main henpon jer..Bukan nak sambut aku yang baru balik nie.."."Nuna,kira oklah Jongki jemput nuna.Kalau x mereputlah nuna menunggu kat sini."."Budak nie kan.."..Jihyo bersedia untuk memukul jihyo tetapi,"Dah..dah..Jom Balik,"Jongki segera bangun..Takut la tu kena hentam ngan nuna dia..

"Oi..Oi..Tolong aku angkat beg nie..".Jongki berpaling.Jihyo membuat muka comel."Yelah2..And berhenti buat muka camtu..Menyampah!".Dia segera mengangkat beg nunanya..Nampak macam ikhlas tapi..

"Nuna nie,pergi belajar ke shopping..masa pergi dua beg,nie dah lima beg..Berat pulak tu.Apa yang dibelinya kat sana pun x tahu."."Hei,stop membebel boleh x?"..Jongki hanya mengetap bibir geram..Jihyo tertawa kecil..

Sesampainya di rumah...

"Omma!!I'm home!!!"Jerit jihyo..Omma jihyo segera turun ke ruang tamu.."Aigoo..anak omma.."Omma jihyo memeluknya dengan penuh kerinduan.."Omma.."Kedengaran suara yang lemah di belakang jihyo.."Jongki?Waeyo?".."Omma,nuna punya beg nie berat sangat..".Jihyo hanya mencebik."Alah,baru angkat beg sikit dah mengadu.."Omma mereka hanya menggeleng melihat telatah dua orang anak mereka."Dah dah..Hyo,pergilah mandi dulu.Jongki,letak beg nuna kamu kat tepi sofa dulu..Lepas makan baru angkat.."."Nae omma.."Kedua adik beradik itu mengangguk seraya melangkah naik ke bilik masing2..

Bersambung...

Amacam?best ker?First Time bwat FF kat sini..Nak mencuba..Mana tahu ramai pembaca FF nie kat sini..Kalau dah baca tu,komenlah sikit tentang part nie..Sorry kalau pendek sangat pulak..heheheh..

THAT K-IDOL@MY COUSIN IS MY HUSBANDWhere stories live. Discover now