Ettigimin bir gününe yine boyle basladim abim Tao saolsun.Bu salak mal bi o kadarrr baby face suratli abim ( yani ben yeon seo Tao dan bi yas kucuk kardesiyim ) tencereleri vura vura basladi uyandirmaya
Tao:(exo fihgting)
Hadi lan uyan seni birileriyle tanistircam!Yeon:(kisaltma)
senin ben tan soyundaki bakire kizlari bole mi uyandirilir mal Tao!Tao:baska türlü uyandığını görmedim kı salak!
yeon:amannn be ssana da ebeene soyundakı bakirelerede ..........(^-^)
kimle tanışıcam malll salak panda diye bosuna demiyorum benn off...Tao: ne dedin senne dedin!
Derdemez zaten beni yataktan atti mall panda neyse kesin mal biridir dedim.Ustumu giyip salona indim.
Tao:sakin beni rezil ediyim deme.
Derdemez sagimdaki seytan harekete gecti popi olabilirim evvet okluda popilerim azz kalsın unutuyodum ama bole olmayi seviyorum ama yinede kotu bisi yapmiycaktim.Cunku guyaa gelecekler amaricadan gelip temelli kalcaklarmiş. Onun icin iyi olmaya kara verdim simdilik.Amane yazık ki Yeon seo nun hiç bir haberi yoktu olacaklardan.Mesela Tao dememis olabilir ama gelecek olan arkadaslar iyi süt cocugu degiller tam tersi
manyak ve delilerdi. Ve birisi neyse.Yeonseo icinden konusurken kapi caldi.Yeonseonun bakis acisi:
Tao saolsun uykumun icine sıcınca uyanmak zorunda kaldim.Ustumu giyip asagi indigim de bir ilk yasadim benim yerime abim kahvalti
hazirlamisti sasirdim nedeni MİSAFİRYeon:vayvay sevgili panda napmis:)
Deyip domatese saldirirken elime kahvalti bıçağıyla vurdu.Suratimi farkli bir mimik yapıp dil cikardim oda sedece bi sure bana bakip sarildi bu ani ruh degisimini anladim bende abime sarıldım.
Tao:yeonseo sen olmazsan ben naparim sakin beni yanliz birakma.
Deyip burnunu cekti .
Yeon:birakmam pandacik merak etme.
Bu canim abim olayini yasarken lonet kapi caldi.kapiyi actigimda AMANIN iki meteor.Sarisin dev bana bakip dudagini isirip yaladi.EEE haliyle beni goren nin bole yapmasini alistin cunku bacallarimin inceligini saran dapdar bi pantalon bol beyaz omuz dekolteli bi kazak ve saclarim belime kadar ve salinik.Neyse kendimi cok ovdum.Ama harikayim napimmm.Neyse.Kahkulleri olan ayy cok coollar lann neyse kahkulleri olan bana elini uzatti"Meraba ben chanyeol"
Chan:yanimda salyalari akmak uzere olan cocuk sehun ve sende hmmm Tao nun kardesisin dimi bence oylesin bu kadar guzel olduguna gore.
Hepsini tek nefeste soledi yaa bana guzel diyen agzini ama malesef benim sevgilim var ama gulerken soyledi.
Ben: tesekkur ederim iceri girin ,dedim gulerek iceri girdiler.Ama bi dakika sehun niye bana bu kadar tanidik geliyoo.Neyse.Sehun: saol bebisim
Dedi bana bakarak.
Normalde bana bunu yapan baskasi olsaydi malum bolgeye tekme atarim ama adam yakisıkli olmazdi.Ama yine de Sehundan uzak durmam lazim.Tao:Oooo hosgeldiniz cocuklar sizi kardesim yeonseo'la taniştıriyim.
Chanyeol:Ben onunla zaten tanisiyorum. Dedi hepimiz yeole donduk
Tao-Yeonseo: Nerden????
dedik aynanda.Chanyeol:Kapıda, dedi ayyy yok ben bu cocugu yerim.
Sehun:Ama ben tanismiyorum .
Dedi pic bi gulus fırlatarak. Yok abi dovmeyim dovmeyim diyorum bu cocuk sınırımı zorluyo yaa.
Yeon: yeonseo ben oldumu,
dedim sinirli bi sekilde.Sehun:Oldu bebisim .
Yeon:Bana bi daha bebisim dersen yumrugumlada tanisirsin!!
Sehun:Ooooo Cok korktum bebişim (ooo piç smile)
Yeon:Senin!!
Derken lafımı tao ve chanyeol un kıkırdaması böldü.
Tao: Yeter artik sakın olun noliyo.Tao'ya surat asip sehun picellosuna bakarak
Ben:Odama cıkıyorum
Dedim Yaa ne kadar sinir bozucu bi cocuk buyaa aslinda sinir olmazsa yakisıkli bi o kadar tanıdık geliyo bu cocuk taaa "ne diyorum ben yaa" sesli soylendim gercekten noluyoo ben kimse icin dusunmem amann siktir et Yeon.Odama girdigimde tam kapıyı kapatcam sehun piçi odaya girip kapiyi kitledi ve beni duvar ve kendisi arasina sıkıştırıp iki elini kafamin iki yanina koydu (yaa hani olur ya flimlerde bedemin iki yanina konur el ha iste o olay)
Yeon:Seni siktigimin salağı bırak beni sen kimsin yaa salak benim kim oldugu biliyo musun taoya seni soyliycem!!!!!
Sehun:hadi ama bana hosgeldin seromonisi yok mu!!
Yeon:sana baska bisi versem onun yerine.Deyip karnina tekme attim oracikta yere yigildi piccc.Cantami alip ineceğim sıra
Sehun:sana bunu oyle odeticem ki ahhhh bana yalvarcaksinnn aaaaaa!!!!
Diye inledi.
Bende odadan disari ciktim salona gectim sehun gelince birbirimize ölümcül bakışlar attık.Ben ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledimTao:nereye misafirlerimiz gitmedi
Ben:sevgilimim yanina yani kaiye digerleride ordadir.
Sehun:Ben seni bırakıyım o zaman benimde bir yere uğramam lazım .
Dedi dislerini sıkarak.
Tao: Aslinda super olur sende git onunla.
A.q koyum dediginiz anlar olur ya hani haa iste benimkide oyle bir an iste
Ben:Ama ama olma- derken lafimi siritan pic yakişıklı sehun boldu.Sehun:Israr yok dus pesime
Dedi Kapidan cikinca nasıl bir boka battigimi simdi kavradim.Evin arkasina gittiğimizde siyah arabaya cekistire cekistire soktu beniSehun: Seni ettigimin salağı beni hala hatırlamadin dimi iki ay once facede sana mesaj attim ve sen banane dedin ben ilk defa birini sevdim ve ilk defa reddedildim bunun karşılıksız kalacağani mi sandın BEBİŞİM??
Ben:Sen o manyaksın !!
Sehun: Evet bebegim ödeşme gunu bu gun-
Derken lafını kesip koşarak o yerden uzaklastim.
Gervekten hayatim su anda degisiyo ve bunun sonu hiçte iyi bitmiyodu.......********************
Evet bu benim ilk hikayemin birinci bolumu felan filan
umarim keyif alirsiniz okumadan.
Haaa bu arada oylamayı unutmayin ($_$)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen git ben beklemye alıştım nası olsa
Fanfictionannesi be babasi dusmanlari tarafından olduruldukten sonra abisi ile yasamaya baslayan . butun okulun onu begendigi bir kiz. facede tanistigi kisinin teklifini reddederek ceza almayi hak ediyomu sizce???