♥54♥

2.2K 117 6
                                    

Justin

Ráno jsem se probudil na volání mého jména od mojí princezny. Rychle jsem se zvedl a běžel dolů za hlasem stála na gauči a usmívala se ,,Co se děje?" zeptal jsem se a vzal si jí na ruce ,,Jdeme za maminkou lychle lychle obleč se plosííím" řekla a já se zasmál a posadil jí a šel se obléct. Vzal jsem si rifle a černé triko. Vlasy jsem si vyčesal nahoru a šel dolů. Tam už poskakovala Maddie a kolem ní Esther obě dvě poskakovali. ,,Esther pojď sem!" řekl jsem a klekl si. Přiběhla ke mě a já si jí vzal na ruce ,,Tak princezno jdeme na zahradu" řekl jsem a Madison šla za mnou. Otevřel jsem dveře od terasy a pustil jí seskočila ze schodů a běhala po zahradě. ,,A my jdeme" řekl jsem ,,Kate jdeme za Bell když tak pohlídej Esther" řekl jsem a odešli jsme. Vzal jsem si klíče od nějakého auta a odemkl ho centrálním odemykáním. Nasedli jsme a vyjeli z garáže. Otevřela jsem brána po stisknutí tlačítka a vyjeli jsme. Když jsme dojeli k nemocnici tak jsme vystoupili. Madison sebou měla velkého plyšaka co dostala k narozeninám. Došli jsme do pokoje. Bella seděla na posteli. Pořád tomu nemůžu uvěřit ona je tady živá po osmi měsících reaguje. Sklonil jsem se k ní a políbil jí. ,,Ahoj" řekl jsem a ona se usmála ,,Ahojky" řekla a dala pusu Madison. Bella si hrála s Madison s plyšákem a já projížděl twitter. Všude bylo že gratulují že se Bella probudila nebo že je zdravá a nic se jí nestalo. A taky se těší až jí uvidí. Usmál jsem se a zamknul mobil. ,,Tak slečny co budeme dělat?" zeptal jsem se a sedl si knim na postel ,,Selena mi psala o nějakých písničkách" řekla asi když jsme si tam hráli tak tři hodiny,,No Bell um víš já jsem našel nějaké tvoje písničky v šatníku" řekl jsem nejistě a ona vykulila oči. ,,Ty mysliš Break free a Problem" řekla a já přikyvl ,,A co si snima udělal?" zeptala se ,,Zazpíval jsem si je ve studiu a je to super pak to zpívala Selena a s tvým hlasem to bude boží budeš mít tolik fanoušků a budeš jako já" řekl jsem natěšeně. ,,J-jak to myslíš?" zakoktala a podívala se na Madison která spala. Pohladil jsem jí po hlavě. Překulila se tím pádem mi ležela na hrudi protože jsem ležel ,,No Scooter ti připravil smlouvu že budeš zpívat" řekl jsem nejistě. ,,Cože?!" chtěla zařvat ale řekla to potichu. ,,No..." ,,Žádný no musím si to promyslet neměl si si mi tam vůbec hrabat radši jdi rozmyslím si to" řekla a otočila se ke mě zády „Ale Bell..." chtěl jsem něco namítnout ,,Jdi" řekla a já vstal a vzal Madison na ruce ,,Jak chceš rozmysli si to dobře pak můžeš litovat" řekl jsem a bouchl dveřmi. Nejsem naštvaný je to její věc. Ale prostě mě naštvalo že prostě to nevyřešíme spolu a místo toho mě vyhodí. Nasedl jsem do auta a připoutal Madison. Vzal jsem telefon najel na Scootera a mobil si dal na palubní desku a vyjel ,,Ano?" řekl Scooter ,,No Scootere zatím nevím s tou Bell prej si to musí promyslet takže mě vyhodila ale nevypadá to teda červeně" řekl jsem a zastavil na červené a ve zpětném zrcátku se podíval na Madison začala se probouzet doprčič ,,Kdyby nechtěla musíme jí přemluvit vždyť ona má talent doprčič to se nesmí ztratit nesmí" zařval a Madison otevřela oči úplně ,,Scootere nech toho nebudeš jí přemlouvat" zavrčel jsem a Mad začala natahovat je strašne protivná když jí někdo vzbudí. ,,Ale..." nedořekl to ,,Brečí mi tu Maddie nemůžu teď prostě jak se rozhodne tak se rozhodne a basta." řekl jsem a típl to. ,,Maddie neplač promiň zlato za chvíli budeš v postýlce" řekl jsem otevřel si automaticky bránu a vjel do garáže. Vzal jsem Maddie ,,Tati" zakňučela ,,Ještě chvíli" řekl jsem a šel směr její pokoj ,,Můžu spinkat s tebou?" zeptala se ,,No jasně princezno" řekl jsem a šel do ložnice a tam jí položil na postel a přikryl. Vzal jsem si tričko na spaní a lehl si kní. Přišla mi sms. Otevřel jsem jí a usmál se ,,Miluju tě omlouvám se že jsem tě tak vyhodila" od Bell ,,Taky tě miluju lásko a nevadí" napsal jsem a zamknul mobil a usnul.

Ráno jsem se probudil a vedle byla jenom rozkopaná peřina a Madison nikde. Vstal jsem a vzal si tepláky a šel dolů. Madison na zahradě běhala bosa a běhala za Esther. Byli roztomilí. Byl jsem na terase a nevšimli si mě tak jsem je natáčel byl tam i ten roztomilí smích. Usmál jsem se a poslal to Bell mají vizitu takže máme přijít kolem třetí hodiny. Šel jsem do kuchyně. Byla tam citronáda kterou přímo miluje Bella a míchaný vajíčka. Nalil jsem si citronádu a napil se a koukal z okna na zahradu na ty zlobidla. Vzal jsem si vajíčka a ve stoje jedl a koukal na ně. Najednou Madison vykřikla bolestivým hlasem sedla si a řvala a brečela. Upustil jsem talíř a běžel na zahradu kolem ní skákala Esther a šťekala ,,Vypal Esther" řekl jsem a vzal si jí na sebe ,,Co se stalo?" zeptal jsem jí nějak jí natýkala pusinka a byla celá červená. ,,Včela" řekla a já si uvědomil že jí bodla včela ale tohle by se nemělo dít ,,Co se děje?" zeptala se Kate která přišla a já si všiml že se dusí ,,Zavolej sanitku" zařval jsem a myslím že to bylo slyšet až na konec ulice. Položil jsem jí na trávu a brečel za chvíli přijela sanitka a já vzal Madison a běžel ven je tu asi celá ulice a papz no jasně ,,Co se stalo?" zeptal se sanitář a dával jí tu masku na dýchaní ,,Bodla jí včela" řekl jsem a ještě jí dali nějaké obklady ,,Štípla jí ještě někdy?" zeptal se a já zakroutil hlavou ,,To bude začínajíci alergie" řekl a vlezl tam ukázal na mě a já si sedl k Mad brečela a nemohla dýchat podala mi ruku ,,Neboj zlatko pšššššt" řekl jsem a setřel si slzy. Dojeli jsme k nemocnici a vyndali Madison a já taky vyskočil a šel u lehátka zavírala oči ,,Justine" zakřičel někdo a já viděl Bellu jak sem běží byla asi u automatu. Vněhla mi do náruče ,,Co se jí stalo?" zeptala se koktavě a koukala na ní ,,Bodla jí vosa" řekl jsem a snažil se nerozbrečet ,,Musí na jipku ztrácí vědomí" zařval doktor a vezli jí jinam. Belle se podlomili kolena a já jí včas chytil a posadil si jí na kolena a taky už brečel ,,Bude v pořádku?" zeptala se Bella ,,Snad ano" řekl jsem.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat