Bună tuturor! Aceasta este prima mea carte .. Sper să vă placă. La sfârșitul următoarelor capitole voi scrie cîte ceva .. Vă rog să citiți și acea parte.. Pentru că.. Dacă nu ar fi important nu aș mai scrie. Vă mulțumesc. Dacă vă place acest capitol.. Da-ți un vot și.. Un comentariu cu părerile voastre . Vă mulțumesc.. Lectură plăcuta. ( îmi cer scuze pentru greșelile de ortografie anticipat)
---------------------------------------------------
-Alessia.. Ia-ți liber pentru restul zile draga mea.. Ieri ai stat peste program doar ca să mă simt eu bine.. Și iți mulțumesc pentru asta.
-Doamnă Whynstone( doamna la care lucrez de mai bine de trei ani , care îmi este ca și o mamă) .. Știti că îmi place să stau cu dvs.. Sunteți o companie foarte placută.. Plus.. Pentru mine snteți mama sau bunica pe care nu le am..
-Ce ți-am spus eu ție.. Nu-mi mai vorbi cu 'doamna' .. Ți-am zis să-mi zici buni.. sau mamă. De asemenea.. Și tu ești fiica mea . Apropo.. te-ai mai gîndit la propunerea mea..? Eu sunt bătrâna și nu îmi place să stau singură.. Aici.. La mine ai avea de toate și ne-am descurca împreună. Nu va trebui să le mai zici prietenilor tăi că te duci la servici.. Eu pe tine te-am, vrut ca să-mi ții companie.. Curățenie și mâncare știu și eu să fac. Vei avea timp pentru tine .. Eu iți voi ocupa locul de mamă și tu.. Cel de fiică. Ce zici? -spune mama afișînd un zâmbet încrezător-
-M..mamă.. Nu știu ce să spun.. NU ești o babă ai 48 de ani!! Nu vreau să te deranjez, în plus .. îl mai ai și pe Vlad ( nepotul mamei) care vine pe-aici din când în când.
-Ehh.. Oricum, e prea târziu. Am trimis pe cineva după toate lucrurile tale din cămin. - și a început să afișeze un zâmbet larg, după care am luat-o în brațe-
Sunt bucuroasă.. Doar că, nu aș vrea să stau prin preajma acelor ochi albaștri.. minunați, care ar încânta orice domnișoara sau femeie. Sunt deja atrasă de el .. Dar nu vreau să mă și îndrăgostesc de el.. Nu cred că aș avea șanse , mereu vine cu câte o domnișoară acasă și .. De trei ani de zile de când lucrez aici.. Nici nu știu cu ce se ocupa.. Dar .. în același timp .. îl și urăsc.. nu îi acoldă deloc timp bunicii sale care l-a crescut.
(O mică prezentare.)
Alessia/16 ani/ fără părinți.. Am fost dată la orfelinat, dar 'mama' m-a scos de-acolo .. Și îi mulțumesc mult pentru asta.. Era un adevarat infern acolo.
Ador cățeii.. Chiar am unul.. Betty pe care ador să-l plimb alături de mascului mamei.. Rex.
Nu am un prieten.. Am o cea mai bună prietenă în schimb.. Ella (Eliza) , învățăm în aceiași clasă.. În liceu .. desigur este și populara Caroline .. Care are mereu ceva cu mine .. Pentru că.. cică vreau să atrag atenția tuturor.. După ce prietenul ei .. A varsat pe mine sucul lui.. Neintenționt, și a insistat să mă șteargă el pe mine.. Drept scuză ca să mă poată atinge.. :3 în rest.. /șatenă/ochi căprui/171 cm/Îmi place să fac mișcare / nu sunt tocilară .. dar îmi place mate.
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>Mi-am despachetat toate bagajele în noua mea casă și acum .. Vroiam doar să fac un duș ca mai apoi să mă relaxez în pat uitându-mă la un film cu mama. ( vreau să petrecem timp împreuna ca să ne apropriem din ce în ce mai mult. )
Deschid apa upuțin călduță și mă relaxez sub duș.. Toate membrele au început să se moaie lăsân-du-mă în fund cu genunchii strânși la piept.. Uneori mă apucă melancolia.. și dorul de mamă, de tată.. de căldura pe care nimeni nu mi-o poate oferi în aceste momente.. și las lacrimile sărate să îmi inunde obrajii aducân-du-mi aminte de clipele frumoase petrecute în familie .. Dar , niște bătăi în ușa m-au făcut să mă trezesc la realitate.
Cineva bătea atât de tare în ușă.. Încât credeam că o va sparge .. Nici nu am dovedit să mi iau prosopul pe mine că intră în baie Vlad.- Ce crezi că faci?! Țip la el. Întorcân-du-mă cu spatele la el.. jenată. Pleacă!
-Păi.. până ce ieșeai tu din baie ..Făceam pe mine. Începe să râdă dând drumul jetului .. în toaleta .
-haha. Nu e amuzant. Ieși. Mă întorc cu fața la el.. după ce mi-am pus un prosop pe mine.. care dn pacate era cam mic..
-Te-ai rușinat? Râde
-Ieșii! țip .
-Dacă nu vreau?
-Păi.. ce naiba vrei să faci aici? Sa ma usuci cu prosopu' ? Zic puțin iritata de la răspunsul său.
-Hmm.. Poate asta.. Dar și altceva ..
Am ieșit din baie cu pași mari și repezi.. Puțin jenată de ce tocmai s-a întâmplat și de faptul că prosopul era foarte mic .. Lasân-du-mi la vedere puțin din fund. ( ff puțin)
-Ești bună! Aud în iurma mea. Dar mă prfac ca nu aud nimic..
---
Mama m-a sunat și a spus că e nu știu unde și că vrea să anulăm filmul .. i-am aprobat rugămintea de a anula filmul și am lăsat totul baltă.
---
Dimineață.. Găsesc pe masa din bucatărie bikinii mei și cu un bilețel lângă.. ''I-am uitat în baie .. Am vrut să ții dau în mânaă azi dimineață... Dar dormeai prea frumos ca să te trezesc.''. Nesimțitul!! A intrat și la mine în cameră..? Cum își permite.. off.. Am început-o prost în noua mea casă.
Imi fac tabieturile dimineții, îmi beau cafeaua și mă duc la dulap să vad cu ce să mă îmbrac. Afară e cam răcoare, așa că îmi sleg o pereche de blugi aștrii .. teneși albi, un tricou alb puțin decoltat , ceasul , geanta roșie cu cărțile de școala și o bluză lunga .. peste fund.
---
În fața școlii .. Mă aștepta...
--------------------------------------------
Sper să vă placă .. În poză.. Alessia.
Vă aștept părerile. :** Vă pup.
CITEȘTI
Iubire cu forța.
RomansaAlessia a ajuns într-o situație.. în care nu credea că va putea ajunge vreodata. Totul a început atunci când s-a lăsat păcălită de un copil.. Un copil care ținea în mână un carton , pe care scria o adresă..Plângea și spunea oamenilor că s-a rătăcit...