YENİ BABA

3.3K 151 5
                                    

Savaş'ın ağzından

Sabah uyandım. Annem bizi aşağıda bekliyordu. Bilin bakalım ne oldu. Tabi ki benim süslüm yine bizi bekletti. Tabi annemde sinirlendi. Neyse arabaya bindik. Okulun önüne geldiğimizde annemin telefonuna mesaj geldi. Annem sırıtınca ben de onun telefonuna baktım. Ama sadece kimin gönderdiğini gördüm. KOCAM MI?  Ne????? Neler oluyordu ya neyse ben annenle akşam konuşurdum. Sonra hemen Bizimkilere doğru yürüdüm.
C:Abi naber?
S:Bilmiyorum. 
D:ne oldu?
-Onlara olanları anlattım.-
C:abi sizde de olaylar olaylar
D:valla ya neyse bizim sana bir şey söylememiz lazım.
-BU ARADA CEM VE DENİZ KARDEŞ-
S: yoksa senin annenidemi kocam isimli birisi mesaj attı.
D: yok lan da babamın kuzeni varya...
S:Haluk Mertoğlu 'mu? Ya birşey dicem senin baban onunla niye kavgalıydı.
D:Yok abi ya ne kavgası sadece araları kötüydü.
S:anladım sen devam et
D: Hı işye o haluk amcam babamı şirkete almış bizde yarın ilk uçakla oraya gidcez. Bide evlenmişmi ne ama bundan daha aileden kimsenin haberi yok. Zaten yanlış anlamadıysam gizlice evlenmişler.
S: Gizlice evlenmişler demek şıt lan bide benim annemle evlenirmiş.

Demem üstüne hepimiz güldük

7 saat sonra
Selin'in ağzından

Annem bizi salona topladı.  Bir şey konuşçakmış.
G: Çocuklar size çok önemli bir şey söylemeliyim. Bakın bu sizin için çok zor olcak ama lütfen beni de anlayın.
Se:anne ne dicen ya hadi
P:abla-sessizce-
Se: ne
Sa: kızlar... Neyse annecim acaba bu konunun kocanla bir alakası var mı?
P-Se: Ne?
G: Evet savaşcım kocamla bir ilgisi var şöyleki çocuklar bu arada savaşcım bunu nerden duydun bilmiyorum ama...
Sa: telefonundan
G: neyse bu konu hakkında sonta konuşucaz. Ben evlendim ve yarın onların ailesinin yanına gidicez. İtiraz yok artık orda yaşicaz.
Se: peki cici babamız kim
G: Haluk,  Haluk Mertoğlu
P-Se- Sa :NE!!!!

...SABAH OLUR...
Peri'nin ağzından
  Sabah bavulları toplayip. Dışarı çıktık. Abimin dediğine göre Cem ve Deniz abilerle gidiyormuşuz.Cem ve deniz abilerle havaalanına gittik ve uçağa bindik. 1 saat sonra uçaktan inip arabayla haluk amcanın evine gittik. Haluk amcayla tanıştık. Sonra Bahçedeki koltuklara oturduk.

Selin'in ağzından

Biz tam oturmuştukki içerden rana teyze geldi. Hepimizle tanıştı.  İyi bir kadına benziyor.  İçerden Ali diye birini çağırdılar anladığım kadarıyla.  Haluk abinin büyük çocuğu. Ben bunları düşünürken içerden Ali denen çocuk girdi. Ayyy ama bu çocuk çok tatlı.  Ben galiba yıldırım aşkına tutuldum.  Ben galiba bu MAVİŞE aşık oldum.

Güneşin Kızları - İkinci AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin