1 hafta sonra
Tiniden
Mechi bir haftadır iyi değildi . Onun bu haline çok üzülüyordum . Ruggeronun gidişine çok üzülmüştü. Aslında ben de Ruggerodan bunu beklemiyordum. O çok sabırlı birisiydi ve güzel bir şeye ulaşmak için sabretmek gerektiğini bilirdi. Onu kızdıran şey başka bir şey olmalıydı. Bunu ona sormuştum ama söylememişti . Ama bana nereye gideceğini söylemişti. Bana Mechiye söyleme demişti ama Mechiye söyleyecektim. Birbirlerinden uzakta ikisi de üzülecekti. Biliyordum. Ama Ruggero ne kadar üzülse de geri dönmezdi. Onu geri döndürebilecek tek kişi Mechiydi . Eğer yerini bilseydi çoktan peşinden gitmişti. Bu yüzden Mechiye Ruggeronun yerini söyleyecektim.
J
Mechinin evinin önüne geldiğimde zile bastım. Mechi hemen gelip kapıyı açmıştı ama beni görünce hayal kırıklığına uğramıştı ." Ben onun geldiğini sanmıştım. " dedi ve son günlerde hep yaptığı gibi ağlama krizine girdi. İçeri girdikten sonra onu salona kadar götürdüm. Onu koltuğa oturttum ve sakinleşene kadar bekledim. Sakinleştiğinde bana " Neden gelmiyor, Tini ? " diye sordu.
" Neden onun gelmesini bekliyorsun ki . " dedim . " Sen onun yanına git . "
" Ama nasıl gideceğim ki ? Nerede olduğunu bilmiyorum . "
" Ama ben biliyorum . " dediğimde bir an şaşkınlıkla bana baktı . Sonra gözleri umutla parladı .
" Gerçekten mi ? Nerede ? "
" Fransa 'da . " dedim . " Pariste . "
Benim sözlerimden sonra Mechi . " O zaman Parise gidiyorum . " dedi ve hızla odasına çıktı .
Mechiden
Tininin söyledikleri beni çok mutlu etmişti . Ruggeroya söylemem gereken şeyler vardı . Onları duyunca beni affedeceğine emindim . Bunları düşünürken bir yandan da bavulumu arıyordum . Bavulumu bulunca hemen içini doldurmaya başladım . Bu sırada odanın kapısı açıldı ve içeri Tini girdi .
" Mechi , ne bu acele ? Daha ne zaman uçak olup olmadığını bile bilmiyoruz . "
" Önemli değil . Bavulum hazır olsun . " dediğimde Tini başka bir şey söyleyecekti ama telefonu çalmaya başlayınca susmak zorunda kaldı . Telefonunu açtı ve konuşmaya başladı .
" Efendim Jorge . " demek arayan Jorgeydi . Tini bir süre karşı tarafı dinledikten sonra " Hemen geliyorum . " dedi ve telefonu kapatıp " Benim gitmem lazım . " diyerek hızla odadan çıktı .
Ne olduğunu anlamamıştım ama fazla üstünde durmadım . Düşünmem gereken daha önemli şeyler vardı . En yakın zamanda çıkacağım Fransa seyahati gibi .Bavulumu hazırlamaya devam ediyordum . Bir an önce Ruggeroyu bulmak için yola çıkmalıydım . Parise gitmeliydim ve onu bulmalıydım . Parise gidecektim ve onu bulacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
FanfictionUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...