Darčeky

824 45 2
                                    

Začne ma bolieť a štípať predlaktie. Pozriem sa na ňu a zistím, že ju mám celú dorezanú a krvavú.

Bežím do kabinetu za madam Pomfreyovou.

,,Madam Pomfrey-" nedopoviem, lebo moja ruka je úplne v poriadku. Žiadna krv ani rany.

,,Áno?" opýta sa madam Pomfreyová.

,,Madam Pomfreyová, už je mi lepšie. Prepustíte ma?"

,,No..." Zdĺhavo premýšľa, ale nakoniec povolí, ,,Tak dobre."

,,Ďakujem!" Rozbehnem sa prezliecť som sa a následne mienim ísť na raňajky.

Ako stojím vo dverách siene, tak všetci na mňa gánia. Nevšímam si to a sadnem si sama, keďže tu nie je ešte Harry s Ronom a dokonca ani Draco. Pustím sa do toastov. Postupne príde Harry, Ron a Draco.

***

Prešlo pár mesiacov a je vianočné ráno. Prebudím sa a osprchujem. Oblečiem sa a švihám na raňajky, aby som ich stihla.

Veľká sieň je nádherne vyzdobená.
Ihličnatý strom, ktorý má vyše šiestich metrov, rôzne ozdoby, sviečky a vyčarovaný nestudený sneh.

,,Ahojte!"

,,Ahoj! Šťastné a veselé!" zaprajú Harry s Ronom naraz.

,,Ďakujem. Čo máme na raňajky?" Posadím sa

,,Nič výnimočné..." Zatvári sa smutne Ron.

,,Ale aj tak sa máš čím napchávať!" neodpustí si Harry.

Naraňajkujeme sa, a keďže sú prázdniny a neučíme sa, tak zaputujeme k Hagridovi.

,,Ahoj Hagrid!"

,,Ahojte." Pustí nás dnu.

Boli u neho do 18:55 a potom odídeme na večeru. Otvoríme dvere siene. Je to tu inakšie ako ráno. Strom je presunutý do stredu miestnosti a pod ním je kopa darčekov. Okolo sú stoly po štyroch stoličkách v bielej farbe. Strop je začarovaný, aby vyzeralo ako nočné nebo a z neho padá nestudený sneh.

Nájdeme jeden voľný stôl, za ktorý sa posadíme. Profesorka Mcgonagallová zastane v strede Veľkej siene a začne hovoriť mená.

Príde na môj rad. Som prekvapená, že mi niekto niečo daroval.

Prejdem k profesorke a ona mi podá päť darčekov rôznych veľkostí.

Vrátim sa k stolu a začnem čítať mená ľudí, ktorí mi ich darovali. Dve ma z nich prekvapia.

Ahojte! Ďalšia kapitola za nami. Posledné dve pred nami. Ďakujem za votes, komenty a čítania! 😄

XOXO
Dark_Quinn12

ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝓎ℴ𝓊  (𝒟𝓇𝒶𝓂𝒾ℴ𝓃ℯ) ✔Where stories live. Discover now