היי אני אייריס אני עכשיו נחתתי בנו-יורק אני בת 16 שיער תלתלים ארוך בצבע חום שחור עינים בצבע דבש אבל אני אוהבת להשים עדשות בצבע דבש ירקרק אני מטר חמישים וחמש אני שונאת שאומרים לי שאני נמוכה " אני פשוט קורבה יותר לרצפה" חחחח בקיצור אני מלאה במקומות הנכונים יש לי חזה ויש לי תחת ברווב המקומות שטיילתי עם אבא שלי בנים היו מתחילים איתי אני שונאת שכולם חושבים שאני רק יפה אבל זה לא הייה ככה תמיד אני זוכרת שהייתי קטנה אז היו צוחקים עלי שאני שמנה וחנונית ניסיתי הכול הייתה לי הפרעת אכילה במשך שנה חצי שנה עד שאמא שלי החליטה שאני צריכה לעזוב ולהתחיל מחדש מאז אני עם אבא שלי בנסיעות עיסקיות במקומות בעולם ועכשיו החלטתי שאני רוצה לחזור לבית שלי שאני בסדר אני באמת בסדר למדתי הרבה במשך ה 5 שנים שלא הייתי בבית בכול ארץ שהייתי למדתי איך לאהוב את עצמי יותר ולהתגאות במה שיש לי להשים *** על הבנות שמרכלות כי הם בעצם מקנאות אני מחכה כבר להגיע להית התגעגעתי לאמא ממש ולאחי הגדוול עוד יותר אני לא מאמינה שהיום אני יראה אותו כבר חמש שנים לא ניפגשנו חוץ מסקייפ ודיברו בוואטספ המוון אני אוהבת אותו קוראים לו ברוק הוא בן 18 גדול מימני בשנתיים יש לו שיער שחור ועינים שחורות חומות יפוות והוא מטר שבעים וחמש הוא חתיך אני אוהבת אותו אני זוכרת שהייתי קטנה מצי שהגעתי לבית בוכה אחרי לימודים הוא הייה לוקח אותי לחדר שלו ומנגן לי בגיטרה הוא שהוא הייה "מבשל לי" משהו לאכול שאני אומרת לבשל זה אומרת שהוא הייה מחמם לי אוכל של אמא והייה מספר לי בדיחות עד שהייתי נרדמת אני מתגעגעת אליו מאווד אז בקיצור אני מחכה בשדה תעופה שיבואו לקחת אותי פתאום אני רואה ברוק ואני רצה אליו אחרי הכול 5 שנים לא ראיתי אותו נתתי לו נשיקה הוא נראה שונה הייה לו עגיל בגבה זה הייה יפה לו אז בקיצור הבאתי לו חיבוק " את מוחצת אותי מפלץ" כן הוא קורא לי מפלץ חח " סתום ותחבק אותי גם" אמרתי לו והוא לא חיכה שנייה עד שחיבק אותי גם " התגעגעתי" אמרתי לו "גם אני מפלץ" ושיפשף לי תשיער והרס לי אותו סימנו את החיבוק ואז הוא לקח לי את המזוודות והלכנו לבייית לאמא .....
זה הפרק הראשון של הסיפור הראשון שלי מקווה שהוא טוב? תגיבו עם כן להמשיך
YOU ARE READING
my bad boy
Teen Fiction"תזהרי מימנו" זה מה שכולם אמרו לאייריס מתי שראתה את מייק גרין "הבאד בוי" הטיפוס המסוכן שכולם פחדו מימנו עד שאייריס הגיעה והראתה לו שהוא לא כזה מפחיד אותה והחליטה להתגרות בו וכמו שהיא התגרתה בו ככה הוא הראה לה שהיא לא היחידה שתשחק את המשחק הזה אף...