Byla jsem po dnešku dost unavená.Hned jak jsem si lehla , upadla jsem do hlubokého bezesného spánku.
Z mého spánku mě vyrušil budík.Vlastně jako každé ráno až na sladkou sobotu a něděli.Vstala jsem z postele a šla jsem se zkulturnit do koupelny.Když jsem vypadala trochu jako člověk vzala jsem si své oblíbené černé džíny s díry na kolenou k tomu obyčejné bílé tričko s černým nápisem BLACK.Kdyby bylo chladno uvazála jsem si kostkovanou košily kolem pasu a vzala si batoh a šla do kuchyně.Z ledničky jsem si vzala jablko a šla do školy.Docela jsem se do ní těšila.Přece jenom nic mi nehrozilo.S Nashem jsme kamarádi a slíbil mi , že mě nezbijou a já Nashovi věřím.No , abych se ještě nedivila.Cesta utekla rychle a já stála před školou.Prošla jsem parkovištěm až jsem se dostala na plac kde postávají různé skupinky.Rozhlídla jsem se kolem sebe a všimla si Nashe jak na mě mává , abych šla za nima.S ním tam stál Cameron,Jack J. & G. a nějaká holka.Vypadala mile a tak jsem šla za nima.
Nash
Ráno mě probudil budík a tak jsem ho vypl a ještě ležel v postely.Najednou se otevřeli dveře a v nich se objevila ta málá příšerka.Ani jsem se nenadál a byla na mé postely a začala na ní skákat."Notak Skylyn přestaň nebo tě zlochtám!" jakmile jsme to dořekl přestala skákat.Rychle jsme si jí přitáhl do medvědího obětí.Políbil jsem jí do vlasu.
"Skylyn neměla by jsi se připravovat do školky?" zeptal jsem se jí.Skylyn se na mě jen nevině usmála a já jí pustil , aby se mohla jít připravit a já taky.V koupelně jsem vykonal ranní hygienu a šel jsme se oblíct.Vzal jsem si modré roztrané džíny k tomu černé tílko.Vzal si batoh a šel do kuchyně kde už byla mamka a moje sestřička , která do sebe házela svoje lupínky.
"Ahoj zlato chceš snídani?" zeptala se mě s úsměvem mamka.Jen jsem záporně zavrtěl hlavou a šel ke dveřím kde jme se obul a vyrazil do školy.Hned jak jsem dorazil před školu.Rozešel jsme se k místu kde s klukama a s Lily stáváme.Už zdálky jsem viděl kluky a Lily.Došel jsem k nim a zapálil si cigeretu jako ostatní.
"Ahoj Nashi." řekla mi Lily a obejmula mě, objetí jsme jí vrátil.Lily je přítelkyně Jacka G. jsou spolu už měsíc a hrozně jim to přeju Lily je fajn hoka.Trochu mi připomíná Death.
"Zdar bro." pozdravili mě zborově kluci.S každým jsem si udělal náš pozdrav a chtěl jím říct novinu.
"Kluci a Lily mám pro vás novinu." jakmile jsem to dořekl všichni se na mě podívali.Popotáhl jsme si z cigerety a zažal povídat.
"Camerona ty určitě znáš Death."
"Hele Nashi to je ta holka co Cameronovi pochroumala ego?" zeptala se mě Lily.Souhlasně jsem zakýval hlavou.
"Tak s tou se musím seznámit!" vyhrkla nadšeně Lily.
"Hele já se s ní seznamovat nechci!" vyhrkl pro změnu Cameron.
"Když tak na to koukám taky se s ní chci seznámit takhle Camerona nikdo nenasral." zasmál se Jack G. plácl si s Jackem J.
"No todle jsem chtěl říct.Chci vám jí představit." Cameronův pohled stál za to koukal na mě jako by viděl mrtvolu.
"Děláš si prdel , že jo!" zvýšil na mě hlas.Hned se do toho vložila Lily.
"Camerone pokud si pamatuju tak si mě taky nenáviděl , že jsem ti něco řekla.A koukej teď.Za tu dobu jsi si mě celkem oblíbil." řekla mu s úsměvem a na Cameronovi bylo poznat , že o tom co mu Lily řekla přemýšlí.
"Ale to bylo něco jinýho.Pokud si já pamatuju , když jsem tě poznal byla si už Jackovo holka , když jsi mě nasrala a já tě nenáviděl.Musel jsem tě snášet , protože mám Jacka rád." obhájil si to Cameron.
"A co je na tom jinýho.Když jí má rád Nash tak by jsi to měl tolerovat." při tom jak řekla , že jí mám rád se na mě koukla pohledem jestli to je tak.Souhlasně jsem kývl.Má pravdu mám rád Death.Jsem rád , že jsem jim neřekl o tom ultimátu pro Death.Lily by mě asi zabila a potom řvala na mojí mrtvolu co jsme to za kus hovna,kokota a debila.
"Hej Nashi posloucháš nás!" houkla na mě Lily a vyrušila mě z přemýšlení o tom jak by mě zabila.
"Hele Nashi to jsi asi zapoměl na to jak si říkal , že se oní postaráš?"zeptal se Cameron.Lily se na mě zamračeně podívala.
"Vím , že jsem říkal , že se o ní postarám , ale to jsem jí ještě neznal." odpověděl jsem mu stručně.Jenže Camerona není tak lehké odbýt.
"A jak jsi jí poznal?" zeptal se udivěně Cameron.
"Neni to jedno." musím se z toho nějak dostat.Nervozně jsem přešlápl z nohy na nohy a uslyšel pronikavý hlas Lily.
"Nashi co jsi udělal." houkla na mě Lily a já věděl , že musím s pravdou ven.
Páni jsem ráda , že jsem to stihla dopsat dneska.Měla jsem napsanou půlku a už se mi dál psát nechtělo.No , ale v 7 na mě zas přišla nálada.No a vzniklo todle.Budu ráda za Votes a Komentáře.
- na fotce máte Skylyn
The Paulin
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...