[34]

6.6K 334 17
                                    

-Tu mano mergina.-ir tada nieko nelaukęs įsisiurbė į lūpas. 

Jaučiausi be galo laiminga išgirdus šiuos žodžius.

Negi tikrai tai vyksta?

Mums pritrūkus oro mes nežymiai atsitraukėm vienas nuo kito ir aš šyptelėjau jam į lūpas.

Jis sukikeno ir paėmęs mane už rankos pradėjo kažkur vestis.

Zayn pasuko į kažkokį kambarį ir mes atsidūrėme kažkokiam žaidimų kambarį.

-Tu rimtai Zayn?-pakėliau antakį nužvelgus kambarį.

Jis daug kartų linktelėjo.

-Nori pažaisti lenktynių?

-Tu juokauji?

-Ne?-jis žiūrėjo klausiamu žvilgsniu į mane.

Aš nesupratus tylėjau.

-Kur dingo Simona kuri mėgo žaisti panašius dalykus?-jis sukikeno.

Aš vėl tylėjau.

-AŠ ČIA!-Staiga sušukau ir pripuolus prie žaislinės mašinėlės pultelio griebiau jį į rankas.

Zayn nusijuokė ir padarė tą patį ką ir aš.

-3...2...1.ATE MULKI!-sušukau ir lėkiau padarytą trasa su mašinėle.

-Ej , negalima taip.-Zayn suzyzė.

-Aš laimiu.-iškišau liežuvį.

-Pažiūrėsim kas čia dar profas.-jis pasivijo mane ir iš šono daužėsi į mašinėle.

-Nori karo?-pakėliau antakius.-Bus karas nevykėli.

-Dar kartą pavadink mane nevykėliu ir aš tave taip iškrušiu , kad tu paeiti nebegalėsi.-Zayn nusijuokė.

Vos išgirdus šiuos žodžius lėtai atsisukau į šalia stovintį Zayn , net nepastebėjau , kad mano mašinėlė kažkur nulėkė į kampo galą.

AR JIS TIKRAI TAIP PASAKĖ?

Kas atsitiko Zayn?

Nuo kada jis toks...Pošlas?

-NEVYKĖLIS!-Staiga sušukau ir pasileidau bėgti iš kambario.

-Man atrodo tu nori būti iškrušta.-girdėjau kai Zayn pasakė ir pasileido gaudyti manęs.

Nubėgau link svetainės ir atsistojau už sofos.

Zayn pribėgo kitą pusę sofos ir sustojo žiūrėdamas į mane.

Jis paėjo iš vienos pusės į mane , o aš pasitraukiau toliau į priešingą pusę.

-Simona.-jis nepiktybiškai suurzgė.

-Zayn.-nusišypsojau.

-Žinok kai tave pagausiu...-jam nebaigus sakinio lauko durys atsidarė ir aš išgirdau Harry juoką.

-Nu ir tu įsivaizduoji?Tas paukštis...-Harry pasukęs galvą į už jo ateinančią Daniella ir kitus juokėsi kai galiausiai pamatė mus.

Harry dar labiau išsišiepė ir priėjęs arčiau manęs stipriai apsikabino.

-Dar kartą sveikinu.-jis sumurmėjo man į ausį.

Aš atsitraukiau ir pamačiau pasipuošusią Dani kuri laikė gana didelę dėžę su kaspynėliu.

Ji ištiesė ją man , o aš nekreipus dėmesio puoliau jai į glėbį.

-Su gimtadieniu.-ji sušnabždėjo ir atsitraukus įgrūdo man dėžę į rankas.-Čia nuo mūsų abiejų su Harry.

No ControlWhere stories live. Discover now