9 Časť

61 10 0
                                    

....... Jiliet .......

Sedím na stoličke a pozerám sa na nich ako jedia. Ani si neviete predstaviť ako im závidím že si môžu vychutnať chuť jedla.

" Kedy si pôjdeme po Arisa? " Spýtala sa Rose. Kto je Aris ?
" Môžme zajtra ak chceš " zamumlal s plnou pusou Mike. Bože on je tak sexi ale je to hajzel.

Rose prikívla a napila sa.
" Ináč nemal si sa vrátiť až zajtra? " Spýtala sa .
" Ehm. ..mal len pán Godler musel odísť tak to presunul " nervózne sa usmial a odpil si z vína.

Pff toto poznám. Vždy sa tak usmial keď ma podviedol.
" Ale pán Godler je v Amerike tak - " nedokončila lebo jej skočil do reči.

" Kurva vadím ti tu?! Ak áno tak ja odchádzam " Buchol päsťou do stola a Rose sa mykla. Odsunul si stoličku ,obliekol si bundu a odišiel.

Rose chvílu nemo pozerala no napokon pokrútila hlavou a dojedla. Potom to všetko upratala a zobrala si z kuchyne zmrzlinu. S ňou sa potom zababušila v deke a pustila si nejaký romantický film.

Ja som si sadla k nej no ona ma nevidela. Vlastne ma nikto nemôže vidieť do kým ja nebudem chcieť.
Je mi jej naozaj ľúto. Zatiaľ ešte nevie čo je to za hajzla ale zistí to.

Ale čo sa dá robiť no nie ?! Keď je niekto sprostý tak mu nik nepomôže.
Keď skončil ten film tak sa Rose pozrela na hodinky a zamračila sa.

" Kde ten chlap toľko trčí ?" Spýtala sa sama seba.
"Pravde podobne si to rozdáva s milenkou " povedala som jej no ona ma nepočula. Zase . Keď ja nechcem nemôže ma ani vidieť a ani počuť .

Už tu asi hodinu sedí na gauči a hladká si brucho.
Zrazu sme započuli ako Mike vstúpil do domu. Rose sa zdvihla z gauča a pozerala naňho .Mike ostal stáť.

Rose k nemu rýchlo pribehla a objala ho.
Mike sa len uškrnul a pohľadil ju po chrbte.
" Prepáč láska . Ja som ťa nechcela nahnevať " zamumlala mu do bundy.

" To je vpohode zlato . Ja som ti zas nemal klamať. Nešiel som za pánom Godlerom ale išiel som ti niečo kúpiť " povedal.

Rose sa odtiahla a pobozkala ho. Ja som od nich odvrátila zrak .Áno hovorím že je to hajzel a nenávidím ho no stále v hĺbke sú nejaké malé citi a tie krásne spomienky sa nedajú len tak zabudnúť.

Rose chytila Mike za ruku a ťahala ho hore do spálne. No ale ja som bola stále s nimi. Pomaly mu vyzliekla bundu a odhodila si ju za seba. Potom mu dala dole aj košeľu a pobozkala ho na hruď.

Sladko sa naňho usmiala a vyzliekla si šaty a aj spodné prádlo takže bola nahá. Určite si myslíte že som úchylačka keď ich takto pozorujem . No hneď keď bude Mike nahý odídem.

Lahla si na postel a rozkročila nohy takže Mike mal skvelý výhľad.
" Zlato dnes nie " povedal a Rose z tváre hneď zmizol úsmev.

" Čo ? Prečo ? " nechápala.
" Proste nemám chuť " odvrkol.
" Ty vždy máš chuť na sex ! Takže čo sa stalo ? " zamračila sa naňho. No mala pravdu. Mike nikdy neodmieta sex ak ho ešte v ten deň nemal ale ak mal tak ho už druhý krát nechce.

Takže to je jasne. Podviedol ju tak ako mňa voľakedy.
" Ja proste nechcem ublížiť dieťaťu " pohladil ju po nahom stehne . Ale keď ja som bola tehotná tak mohol somnou jebať aj keď ma to bolelo.
" Ale ty mu ešte neublížiš môžme mať -" nedokončila lebo ju pobozkal.

" Dnes nie " zašepkal a ľahol si.

Prvom rade by som sa chcela ospravedlniť že som dlho nepridala ale naozaj sa mi nechcelo a ani som nemala nápad čo napísať . PREPÁČTE . No a konečne tu máme aj Jilietin pohľad. Dúfam že sa časť páčila. A ak ste našli nejaké chyby prepáčte ale nekontrolovala som to.

Naveky SpoluDonde viven las historias. Descúbrelo ahora