❤Poznávání❤

84 15 6
                                    

Larra vedla Teffy uličkami vedle boxů. ,,Ráda bych ti představila Jully Jumper,Ebbony a Monte Carla. Ne druhé straně jsou 3 hříbátka Butter Fly, Jasmína a Huricán. Potom tu máme ještě další mladé kobyly Elodie, Celestinu a Shiru." Teffy kývla a dívala se z jednoho boxu do druhého. ,,To jsou všechny koně co tu máte?" Zeptala se a rozhlédla se kolem sebe. ,,Ještě tu máme posledního koně, jmenuje se Black. Je to hajzlík, takže ti radím, aby jsis na něho dávala pozor. Našli jsme ho v lesích, byli tam i divocí mustangové." Jakmile Teffy uslyšela o mustanzích hned upoutala pozornost. ,,A viděli jste je z blízka?" Hned se začala vyptávat. ,,Ne to ne, odjeli jsme pryč, protože to bylo velmi nebezpečné. Ale teď už dost o koních, támhle máš sedlovnu."

Dívka se po chvíli vrátila ze sedlovny a přes rameno měla hozenou uzdu a v ruce držela tmavě modré sedlo s černou dekou. ,,Nezapoměla jsem na nic?" Ohlédla se zpátky a potom se otočila na Laru. ,,Dobrý, máme všechno!" Opět procházeli uličkou vedle boxů. ,,Doporučila bych ti Ebbony, sice je tu nejstarší, ale stále čilá jako rybička!" Teffy se podívala na karamelovou klisnu vedle sebe. ,,A jak velký hajzlík je ten Black?" Lara se otočila na Teffy a hned věděla na kom by chtěla hnědovlasá dívka jezdit. ,,Black je nebezpečný, neříkám, že není neobsedlý, ale bojím se, že by tě mohl vyhodit ze sedla." Teffy poslochala Laru a tvářila se jako kyselý citrón. ,,A zkusit bych to nemohla?" Vysoká pani se znova podívala do Teffyniných očí. ,,Ale je to nebezpečné, nechtěla by jsi to nejdřív zkusit třeba na Jasmíně nebo Ebbony? Jsou to klidné a poslušné klisny." Promluvila Lara, ale Teffy si nedala říci a trvala na tom, že bude jezdit na Blackovi!

Za chvíli už vycházela ze stáje, oblečená v jezdeckých rajtkách, botech, tmavé košily a na hlavě měla nasazenou tyrkysovou přilbu. ,,Tak, jsi připravená?" Zeptala se jí Lara a na tváři se jí objevil úsměv a jiskra v očích. ,,Jdeme na to!" Zasmála se Teffy a vyhoupla se do sedla. Lara jí nastavila nohy do třmenů tak jak to má být a prohla ji v zádech. ,,Tak a takhle budeš narovnaná celou jízdu!" Kývla na Teffy.

Mezitím co probíhal trénink, si Teffy vyzkoušela klusat i cválat. A poslední byl trisk. Black byl docela neposlušný a pořád vykopával, ale Teffy se nedala a byla přísná. ,,Tak a dost!" Šlehla ho byčíkem. Kůň se jí roztryskal a Lara se na to dívala s otevřeno pusou. ,,Zastav ho!" Křičela z plných plic. Teffy dala váhu dozadu a pomalu táhla za otěže. Podařilo se jí Blacka zastavit a dojela zpátky k Laře, která stála jako přikovaná. ,,Pane bože, nestalo se ti nic?!" Chytila Teffy za boky a svezla jí dolů po sedle. ,,Jsem v pořáku! Ale doufám, že mi nezakážeš na Blackovi jezdit?!" Lara se podívala na Teffy vražedným pohledem. ,,Můžeš se na něm zabít! Vidíš, jak je to nebezpečný kůň a už vůbec nevhodný pro začátečníky!" Lara měla o Teffy vážně veliký strach. ,,Tak na pár dní si dám oddych a vezmu si jiného koně."

❤Almína❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat