-Na žiūrėsime „the last song" ir kiek girdėjau visos merginos per šį filmą verke todėl norėčiau
apsidrausti.-pasakė ir rankos mostu parodė į virtuvę. Supratau kaip užuomina, kad eičiau
paspraginti popkornų. Taip ir padariau grįžusi į kambarį, kuriame ketinome žiūrėti filmą pamačiau,Kad Keitė jau įsitaisiusi ir pasiruošusi servetelių. Taigi įsitaisiau šalia jos tarp mudvieju padėjau didelį bliudą popkornų.ji įjungė filmą ir pagaliau buvo galima atsipūsti. Po filmo abi su Keite apsiašarojusios nuėjome į savo kambarius ir įsitaisėme į savo minkštas lovytes. Po tokos ilgos dienos greit užmigau.
*Rytas*
Mane pakėle triukšmas sklindantis is praverto lango. Ir kokio velnio man reikėjo jį palikti pravira. Apgraibomis nuo naktinio staliuko pačiupau telefoną, norėdama pažiūrėti kiek valandų. Na ką gražu dar tik puse aštuonių ryto. Tiesiog fantastika. Dar kelias minutes pagulejau lovoj tikėjausi kad dar užmigsiu, bet bandymas buvo bergždžias. Išlipau iš lovos nuėjau į vonią. Atlikau visus savo rytinius ritualus. Nu tai yra nusiprausiau, išsivaliau dantis ir t.t.. nutrepsėjau prie spintos išsitraukiau treningus, kad būtų patogu po namus varynėt ir nuslinkau į virtuvę. Ten jau kavutę gurkšnojo Keitė.
-Labas rytas, ko tokia ankstyva?- paklausiau, nes paprastai Keitė miega iki pietu arba bent iki kokiu puse venuolikos.
-Juk sakiau vakar, turėsiu reikalų, na tai va mano reikalai prasideda jau nuo pačio ryto. Oj ir beje .Labas ir tau, kaip miegojai?
-Gerai tik tas triukšmas prikėlė.
-Jo aš ir gidėjau, kaip supratau pirmame aukšte atsikraustys nauji gyventojai tai ten dabar viska remontuoja.-pasakė vis žvilgčiodama į laikrodį.
-Na aišku.- pasidariau kavos ir pora sumustinių su vištiena.
-Aj dar kol neišvariau pavakarį mes su keliais draugais varysim į papludymį so maybe tu nori kartu, būtų žiauriai smagu jei varytum ir tu.-pasakė vis dar nenuleisdama žvilgsnio nuo laikrodžio.
-Na nežinau manau gal šiandien pasiliksiu namuose.
-Nagi taigi davai varom bus smagu pamatysi ir beje noresiu tave supažindinti su keliais naujais draugais.-pažiūrėjo į mane su šelmiška šypsenėle.
-Pagalvosiu, bet jei ir važiuosiu jokiu nesamonių nenoriu.-supratau, kad ji nori mane suvest su kokiais savo draugais. Ačiū bet nereikia.
-Gerai jau gerai.upts turiu jau bėgti ir tikiuosi varysi su tavimi bus tikrai smagiau.- eidama iš kambario pasakė ir pasičiupo savo tašę.
Na ka dabar likau viena. Kadangi jau papusryčiavau prisėdau prie kompiuterio ir įsijungiau skype. Žinau, kad Lietuvoje jau vėliau, todėl nusprendžiau patikrinti savo laimę ir pažiūrėti ar nebus prisijungusi Mantė. Na ką aš laimingas žmogutis. Paspaudžiau skambinimo mygtuką pora PYP PYP ir Mantė jau man prieš akis kompiuterio ekrane.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...