Nuėjau į snukiaknygę (Facebook), ten nieko naujo. Pasitikrinau twitter'į ir išjungiau kompiuterį. Apsitvarkiau namus pasidariau pavalgyt. Ir net nepastebėjau kad jau po pietų. Grįžo Kietė.
-Laba da kartelį.-strikinėdama pasakė.
-Ko tokia laiminga?- paklausiau.- ir beje tau linkėjimai nuo Mantės.
-Ačiū, o aš laiminga dėl to, kad šiandien varysiu į tusą.-pasakė.- Ir dar dėl to, kad tu varysi kartu.
-Pala pala koks da tusas?- paklausiau.
-Nu pasakysiu teip.-tarė.- Atsimeni mano draugą Neitą? Aišku atsimeni kaip įmanoma neatsimint. Nu tai vienu žodžiu su juo jau šimtas amžių nebuvau susitikus, o šiandien kai grįžinėjau namo susitikom. Jis pasakė, kad šiandien daro vakarėlį ir nori kad ateičiau. Sakė bus ir Semas. Ir sakė butinai pasiimti ir tave. Sakė tau pasakyt, kad jis neigiamo atsakymo nepriima.- dėstė Keitė.- ir dar pridurė cituoju „ juk reikės, kad kažkas prižiūrėtu, kai tu nenusigersi".- sakydama tu ji pirštu parodė į save.
-Tai...-tariau.
-Tai kad visi labai nori kad ir tu varytum.
-Kas tie visi?
-Na Semas, Neitas, aš net ir Sara bus. O kas jau kas žinau, kad kai jūs pradedat kalbėt ir galo nesimato.-pasakė.- Ir galim sakyti mūsų šiandienos planai sutampa.
-Kaip suprast?-paklausiau. Ir įsipatoginau ant sofos Kietė atsisėdo šalia na gal geriau sakyt išsidrėbė.
-Na vakarėlis bus Neito namelyje prie jūros.-pasakė.- Nu ten nuo namų iki papludinio nieko nėra. Pro jo namelio langus matos papludimys.
-Tai iš viso tavo pasakojimo supratau tai kad aš neturiu kitos išeities kaip tik važiuoti su tavimi į tą tūsą.-ji palinkčiojo galvą..- sakai kad mes ten busim?..
-Mes ten busim dvi arba tris dienas..- pasakė.
-Ir sakai kad aš busiu tavo auklė.- ji jau norėjo palinksėti galva bet po to suprato ką aš pasakiau.
-Ej.. man auklės nereikia.- pasakė ir iš pagalvėlės trenkė man. Aš pradėjau žvengti.
-Gerai, gerai- pasakiau.- dabar taip o kada turim būti?
-Neitas sakė, kad galim kada nori. Ir dar sakė kad mum bus paruošti kambariai. Nes sakė kad iš visu kas bus tam vakarėli liks tom keliom dienom maždaug septyni. Ir dar sakė nepamiršti bikinių.- abi nusijuokėm.
-Jau užmiršau koks flirtuotojas gali būti Neitas.-pasakiau.
-Ir kas baisiausia jam gerai sekasi.-pasakė.
-Tai ką jau Sema iškeisi?-paklausiau.
-Baik juk žinai, kad jis man patinka, bet kad aš jam nelabai patinku. Manau tik kaip draugė.- nusiminė.
-O ta meilė.- pasakiau ir atsistojau nuo sofos.- einu ruoštis tada.
-Tai tu nebandysi zyst kad nenoriu ir panasiai? Nebandysi atsikalbinėt, kad tik nereiktu varyt?- paklausė.
-Nu ne.-atsakiau.
-Kas tu ir ka padarei Arianai?- pažiūrėjo kvailu žvilgsniu į mane.
-Aš ateivis iš kalakutų planetos. Ariana pagrobėm kad ištirtume jos smegenis. Kadangi atskleidei mano priedangą turėsiu ištrint tau atmintį.- abi pradėjo juoktis.
-Gerai tu visad su kokiom nesamonėm sugebi prajuokint. O dar tas tavo juokas. Jis užkrečiamas.-vis juokdamasi pasakė Kietė.
-Gerai eisiu ruoštis. O ką rengtis?-paklausiau.
-Gražiai. Ir įsidėk atsarginių rūbų.-pasakė ir taip pat nuėjo ruoštis. Išpradžių nulėkiau po dušu. Tada su rankšluosčiu apsiviniojus patraukiau prie savo spintos. Žiūrėjau ką apsirengt. Nusprendžiau užsidėti mėlyna trumpa suknelę be petnešėlių, mėlynus kablus, ir juodą švarkelį. Dar užsidėjau granginėlę, auskarusir žiedelį su mėlyna akute.( kas man pasidarė su ta mėlyna). Nuspendžiau savo plaukus sugarbanoti. (atsibodo visada but tiesiais, nors tai žiauriai gerai, kad mano natūralūs plaukai nesigarbanoja.). Susikroviau daiktus, kurių man reikės būnant ten tas dvi arba tris dienas. Aišku žiūrint į priekį pagriebiau vaistų nuo galvos skausmo( Keitei). Įsimečiau drabužių, maudymuką. Špakliaus nors ir nelabai mėgstu dažytis, ir dar šį bei tą. Viską sukroviau į nedidelį lagaminą. Ir nuėjau pasidažyti šiandienai. Pasidažiau ir su lagaminėliu išėjau iš savo kambario. Upts pamiršau. Greit įbėgau į savo kambarį ir nuo spintelės pasiemiau telefoną ir pakrovėją.
-Aš jau pasiruošusi!- sušukau, kai išėjau iš savo kambario. Tikiuosi jau visam.
-Aš ir.- kaip tik iš savo kambario išėjo Keitė.
-Wow.- Keitė buvo su švelniai geltona suknele su diržu per juosmenį. Ir ant jos kaklo kabėjo karoliai.
-Ką čia mane Wowsini. Pažėk į save Saxy lady.-pasakė.- beje vairuosiu aš.
-Kitaip ir būti negali.-pasakiau.
-Keliaujam?...
ESTÁS LEYENDO
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanficSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...