-Louis nuo tavęs nenuleidžia akių.-pasakė. Aš pasižiūrėjau ir net nusišypsojau kai jis susigėdo. Bet keistesnis dalykas buvo tai, kad Harry į mus su Keite irgi žiūrėjo neatitraukdamas akių.
-Aš tau dar nesakiau vieno dalyko.-pasakiau Keitei.
-Kokio?-paklausė.
-Vakar Louis pasiūlė būti jo mergina.-pašnybždėjau jai į ausį.
-Sakiau.-šiek tiek garsiau pasakė.
-Ššššš-sušnypščiau pridėjus mirštą prie lūpų.-Kaip manai dar ilgai ši velniava vyks?
-Manau ilgokai.-pasakė. Su Keite daugiau nebešnekėjom ji įnirtigai apie kažką mastė, o aš stebėjau Louis ir klausiausi ką sako Direktorė.
-Taigi noriu jus paraginti ir pasiūlyti dalyvauti šiame projekte.-pasakė dėstytojas, kuris šiandien norėjo mane įkalbėti dainuoti.
-Ačiū už dėmesį.-pasakė direktorė. Kai buvo pasakyti paskutiniai jos žodžiai visi atsistojo ir patraukė link išėjimo. Aš su Keite likome sedėti. Tokiose masyniuose susibūrimuose visada taip elgemės, po to kai vieną kart netyčia užsibuvusios pamatėme įdomių dalykėliu. Kaip sakoma užkulisius. Kai visi jau buvo išsiskirste mes su Keite irgi atsistojome. Kai jau ėjome link durų mane kažkas sustabdė ranka ir apsuko. Pamačiau besišypsanti Louis.
-Žinai nelabai mandagu per paskaitas paišyti į sąsiuvinius.-pasakė ir pabučiavo.
-Jei tokios bausmės būtų visada, būčiau pati nepažangiausia studentė.-pasakiau ir Louis labai garsiai nusijuokė.
-Labas Louis-pasisveikino Keitė.
-Labuka Keite.-tarė Louis.
-Ariana man dar viena paskaita todėl susitiksim namuose.-pasakė ir pradėjo tolti atbulom.
-Gerai.-pasakiau ir ji greit dingo.- Tai ką dirbi?
-Jo bet darbas iki šiol dar niekad nebuvo toks malonus.-pasakė.
-Žinai aš turėčiau iš čia dingti, nes žinai visa ta žiniasklaida..-pradėjau sakyti bet jis mane pertraukė.
-Koks skirtumas, anksčiau ar vėliau vistiek sužinos.-pasakė.
-Na tavo tiesa.-pasakiau ir dar kart pabučiavau.-Ką šiandien veiksi?
-Turiu pasakyti tai su skaudančia širdini, bet dirbsiu.-pasakė.
-Na tai tada iki pasimatymo.-pasakiau.
-Ne dar pabūk.-pasakė ir apsikabinęs stipriai laikė, kad niekur neičiau.
-Tu toks mielas.-pasakiau ir jaučiau kaip jis krizena. Bebūdama pamačiau Harry žvilgsnį nukreipta į mus. Kai jis pamatė, kad žiūriu greit nusisuko. Kas per? Jau ne pirma kartą taip. Kažkokia nesąmonė.-Džiaukis, kad aš nebeturiu paskaitų.
-O patikėk džiaugiuosi.-pasakė.
-Vaikinai, jau važiuojam šiandien labai užimta diena tai reikia paskubėti.-Pasakė kažkoks vyras ir tik tada pamatė mane su Louis.-Louis kas ji?
-Paul čia Ariana mano mergina.-pasakė Louis ir jaučiau jo balse pasipūtimo gaidelę.
-Malonu susipažinti.-pasakė Paul tokiu balso tonu jog nifiga jam nėra malonu.
-Paul koks aš tau geras turėčiau būti?-paklausė Louis.
-Ką dabar jau sugalvojai? Vėl aš per tave į bėda nuo vadybos pakliūsiu?-paklausė Paul.
-Nieko čia baisaus.-pradėjo šnekėt Louis.-Galėtu Ariana šiandien su manim važinėti?
-Ne. Gal tu išprotėjai.
-Prašau, prašau, prašau.-pradėjo zysti Louis, kaip mažas vaikas.
-Louis čia tavo nieko tokio, susitiksim rytoj, ar poryt.-pasakiau, bet jis į mano žodžius neregavo.
-Paul labai prašau.-priėjęs prie Paul vis prašė Louis. Paul pažiūrėjo į mane tokiu žūdančiu žvilgsniu, kad net oda pašiurpo.
-Na gerai, bet stenkis, kad jos niekas nepamatytu, nes kitaip man bus ragai.-pasakė Paul
-Ačiū Paul tu pats geriausias.-pasakė Louis ir greit grįžo prie manęs apsikabino.-Šiandien tu mano.
-Aš ir taip jau tavo.-pasakiau, kiek garsiau, nei ketinau ir visi atsisuko pažiūrėti. Aš nežmoniškai susigėdau.
-Louis iš pasatato jūs turėsit išeiti atskirai.-pasakė Paul.
-Aš jau einu.-pasakiau.
-Lauk toleliau gatve į dešinę.-pasakė Paul.
-Gerai.-pasakiau ir greit dingau iš tos salės kur visi buvo susirinkę. Ėjau kolidoriais ir mačiau kaip daugelis merginų grupavosi prie išėjimo. Fanės. Išėjau iš Universiteto ir patraikiau ton pusėn kaip liepė Paul. Manau aš jam neitin patikau. Reiks tai pakeisti. Pagalvojau.
-Šok vidun.-suriko Louis iš prie manęs sustojusios mašinos. Atsidariau galines dureles ir buvau jo įtraukta į mašiną. Joje be mūsų buvo Harry, Paul ir Niall.
-Kur kiti?-paklausiau.
-Važiuoja su kita mašina.-pasakė Louis. Visą kelia iki tos vietos kur kaip supratau turėjo būti vaikinuku interviu visi tylėjo ir klausėsi iš radijos sklindančios muzikos. Nuo pat pirmų akordų atpažinau tėčio dainą.
-Pagarsink aš mylių šitą dainą!!-sušuko Louis.
-Tikrai?-paklausiau.
-O ką tau nepatinka?
-Atvirkšiai.-pasakiau. Greit privažiavom ir aš dar greičiau turėjau atsidurti pastate. Man Paul, net specialų leidimą davė. Kai visi susirinko po pusvalandžio kažkokioje salėje, operatorius suskaičiavo iki 3 ir sušuko eteris. Vaikinų pradėjo klausinėti įvairiausių klausimų. Čia buvo begalo daug žurnalistų ir fanių. Mačiau atstovus iš MTV ir kitokių kanalų.
-Norėčiau paklausti kokia mergina šiandien prieš šia laidą išlipo iš jūsų mašinos ir greit pateko į šį pastata?-paklausė vienas žurnalistas. Pamačiau susinervinusį Paul. Vaikinai nežinojo, ką sakyti, nes Paul buvo uždraudęs šiandien Louis pasakyti, kad aš jo mergina. Nagi Ariana galvok kaip juos išsukti iš padeties. Galvok po galais. Cha sugalvojau.
-Manau į šį klausimą galiu atsakyti aš pati.-pasakiau ir staigiai visi atsisuko į mane. Mačiau kaip Paul ir visi vaikinai sutriko ir net nenutuokė, ką aš ketinu sakyti.-Aš One Direction grupės vaikinukams pradėjau raštyti naują dainą.-pasakiau.
-Kas jūs būsite?-paklausė kita žurnalistė.
-Mano Vardas Ariana Bluntytė.-pasakiau ir kuriam laikui jei į mane klausimų neturėjo, na bent svarbių. Klausimai buvo maždaug ‚apie ką bus daina' ‚rašysite apie meilę ar pakvaišusį gyvenimą' ir taip toliau ir panašiai. Man akmuo nuo širdies nurito kai jie neįsisavino, kad aš galėčiau būti James Blunt dukra. Intervių ėjo į pabaigą ir jau atrodė, kad viskas pasibaigs be nesklandumo.
-Prisiminiau!!-sušuko vienas iš žurnalistų jis buvo labai jaunas. Gal tik pora metų vyresnis už mane. Kai jis atsisuko į mane pagalvojau kokio velnio prieš tai aš pravėriau savo burną.-Norėčiau paklausti jūsų panelę Ariana, kartais jūsų tėtis ne James Blunt?
-Amm.-sumykiau ir net nežinojau ką atsakyti, bet pati prisidirbau.-Taip jis. –Žurnalistai apipylė tiek mane tiek vaikinus daugybę klausimų, bet prie manęs priėjo Paul ir išvedė iš salės.
-Aš labai atsiprašau nemaniau, kad jie supras, jūs sakėt Louis nesakyti, kad aš jo mergina ir nežinojau ką daryti. Jie buvo pasimetę. Pasakiau kas man šovė į galvą.-pradėjau greitai kalbėti.-Aš labai atsiprašau.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...