-Norėjau sužinoti, kodėl aš nieko nežinau apie savo geriausio draugo dukrą?-pasakė.
-Geriausio draugo? Na matote pasakysiu tai ką žinau aš, mano tėvai norėjo, kad mes su brolių turėtume ramų gyvenimą, be jokių paparacių persekiojimų ir panašiai.
-Tai turi ir brolį?-jo nustaba tiesiog akivaizdžiai atsispindėjo veide.
-Turėjau.-pasakiau.
-Gerai jei atvirai, tai norėjau sužinoti tiesą, kaip jis mirė.-pasakė ir mane tai šokiravo.-Jis buvo man kaip brolis, ir aš tik žinau, kad jis eilinį kartą buvo kažkur išvažiavęs, aš net nedalyvavau jo laidotuvėse, net nežinau kur jis palaidotas.
-Jis mirė..-pradėjau sakyti ir mano akyse pradėjo kauptis ašaros. Iš atminties vėl išlindo skaudūs nakties prisiminimai.-Mūsų šeima pakliuvo į avarija.-pasakiau ir praėjau pro jį nulenkusi galvą, nes jaučiau skruostais riedančias ašaras.
-Palauk, aš norių žinoti viską!!-sušuko. Aš atsisukau į jį.
-O gal aš jumis nepasitikiu ir nenoriu visko pasakoti, o gal man tiesiog per skaudu prisiminti, tą įvykį, juk aš pati buvau per tą prakeiktą avariją!!!-pradėjau kalbėti prakeltu balsu, bet kai pasakiau, kad ir aš buvau tą akimirką, jam manau to nereikėjo žinoti. Aš vis dar manau, kad jis koks žurnalistas. Aš apsisukau ir greitu žingsniu patraukiau link namų.
-Ariana tu verki?-išgirdau Louis balsą. Pakėliau galvą ir prieš save pamačiau stovintį susirūpinusį Louis. Net nepastebėjau, kaip taip greit priėjau namus. Aš tik lėtai palinksėjau galvą ir stipriai į apsikabinau.-Meile kas nutiko? Einam gal pirma į vidų. Viską papasakosi.-pasakė ir nuvedė mane į butą. Nuėjome tiesiai į mano kambarį, nes svetainėje nieko nebuvo.-Na pasakok.
-Na viskas prasidėjo nuo mano naujo dėstytojo.-pradėjau ir papasakojau jam viską iki šiandien dienos įvykio.
-Manau tau geriau su juo daugiau nebesikalbėti.-pasakė Louis.
-Ir aš taip manau. Aš galvoju, kad jis gali būti koks paparacas, ir tiesiog jis mane išprovokavo.-pasakiau jau nusiraminusi.
-Reiks laukti tada žinių. Jei pasirodys kas nors, tai žinosim, kad jis žurnalistas.-aš palinksėjau galva.
-Tai ką šiandien nuveikei? Pasikalbėjai su Harry?
-Aha pasikalbėjau, jis susitiko senai matyta draugą ir su juo nuėjo į kluba, prisigėrė ir užmiršo, kad turėjo miegoti pas Niall.-pasakė,
o aš nusijuokiau.-O kaip paskaitos?
-Tiesa sakant, nežinau.-pasakiau ir susigėdau.-per visas paskaitas paišiau, keverzojau į sąsiuvinius ir rašinėjau visokias nesamones.
-Na jo.-pasakė nusijuokdamas.
-Einam, gal namie bus Kristen, supažindinsiu.-pasakiau ir atsistojau nuo lovos. Paėmiau Louis ranką ir kartu išėjo iš kambario. Patikrinusi Kristen kambarį jos neradau. Nuėjau į Keitės kambarį, ji ten miegojo su Semu. Keista tai kur Kristen. Grįžome į svetainę ir iš virtuvės su dubenių popkornų išėjo Kristen. Pamačiusi mane su Louis sustingo.
-Tik nespiek. Keitė su Semu miega.-pasakiau, ji lėtai palinksėjo galva, vis žiūrėdama į Louis.
-Labas tu Kristen taip? Aš Louis malonu susipažinti.-pasakė Louis ir priėjęs ją apkabino.
-Maamaman irgi malonu.-pasakė.
-Ketinai, filmą žiūrėti?-paklausė jis, ji vėl linktelėjo galva.
-Kaip manai Ariana prisijungiam?-paklausė manęs.
-Tai kokį žiūrėsim?- paklausiau atsisėsdama ant sofos ir užkeldama kojas ant staliuko. Keitė lėtai priėjo prie dvd ir įjungė filmą, kurį jau buvo pasiruošusi žiūrėti. Louis atsisėdo šalia manęs o Kristen įsitaisė ant fotelio. Filmas buvo gan įdomus. Bet manau Kristen jį žiūrės dar kartą, nes viso filmo metu negalėjo atitraukti nuo Louis akių. Mane tai juokino.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...