Niall pov.
-Kodėl tavo sesė taip elgiasi ?
-Nežinau , Delilah visada buvo gražesnė už ma-
-Delilah ?-Išpūčiau akis.
-Taip, o ką ?
-Aš nežinojau ,kad ji tokia kalė, ir tavo sesė.
Ji man šyptelėjo ir nusuko akis į televizorių.
-Tu ją pažysti ?
-Ji mano kaimynė ir mes turim kelias pamokas kartu. Aš buvau ją įsimylėjęs.-Iš tikro nemanau ,kad ir nustojau ją mėgti , tik ji man patinka šiek tiek mažiau, mintyse pasakiau.
-A.-Ji tai ištarusi greitai uždarė duris pries mane.
Tyliai įėjau į kambarį ir atsisėdau šalia jos.
-Visi vaikinai kurie man patiko mylėjo mano sesę ,bet ką ji tokio turi , ko neturiu aš ? Ji kekšė.
-Tai tu nori pasa-
-Niall tu mielas ,nekeista ,kad tu man patinki.
-Lucy aš nežinau ką pasakyti.-Jaučiausi labai sutrikęs. Aš ją pažįstu vos kelias dienas o ji sako ,kad aš jai patinku.
Ji šyptelėjo ir užsimerkė.
-Išeik.
-Ką ?
-Prašau palik mane vieną.-Jos balso tonas pakilo.
-Bet aš atsi-
-Palik mane vieną.-Ji suriko.
Nieko nelaukęs išėjau. Beprotė.Lucy pov.
Išlipau pro langą ir nušokusi ant žemęs apsičiupinėjau ar nepamečiau pinigų. Kai radau juos toje pačioje vietoje, kur ir pasidėjau patraukiau link degalinės. Ėjau takeliu ir žvelgiau į dangų. Net nepastebėjau ,kaip atsitrenkiau į kažką ir parkritau ,tik pamačiau ranką prieš save. Padaviau tam žmogui ranką ir jis padėjo man atsistoti.
-Dėkui.-Apsisukau ir ruošiausi eiti.
-Lu ?-Išgirdau senai girdėta geriausio draugo balsą.
-Mike?
Atsisukau į savo geriausią draugą ir sucypiau iš džiaugsmo ir tiesiogine to žodžio prasme užšokau ant jo.
-Ką tu čia veiki ?-Jau nusiraminusi ir nulipusi nuo jo paklausiau.
-Juk sakiau ,kad neleisiu tau vienai čia būti. Kur traukei ?
-Į degalinę.
-Kaip senais laikais ?-Jis šyptelėjo.
-Kaip senais laikais.-Šyptelėjau jam atgal.
Jis apsikabino mane per pečius ir mes patraukėme link degalinės ,kalbėdami apie senus laikus.
Jis nupirko gėrimų, nes jam jau buvo 18, o aš pripirkau užkąsti.
Kalbėdami patraukėme link apleistos žaidimų aikštelės. Chuliganų susirinkimų vieta. Pasiilgau New Yorko laikų. Aš net ir nelabai norėjau grįžti čia.
-Kas nutiko Lucy ? Apie ką galvoji ?
-Pasakiau tokiam vaikinui ,vardu Niall ,kad jis man patinka, o jis pasakė "neżinau ką atsakyt".
-Aš jam gerai išmalsiu snukį.
Nuo jo žodžių nusijuokiau.
-Myliu tave Maikai. Nežinau ką be tavęs daryčiau.
-Aš irgi tave myliu Lu.
Atsisėdau šalia jo ir užsiverčiau alų.
-Ar turi kur apsistoti ?-Paklausiau Mike.
-Ne dar, o tu ?
-Jau nebe.
Mes nusijuokėme ir abu užsivertėme savo gėrimus.
Staiga į aikštelę įėjo pora. Jie nieko nelaukę pradėjo vos ne mylėtis prie smėlio dėžės.
-O dieve kaip šlykštu.-Suriko Mike.
Aš nusijuokiau ir paslėpiau savo veidą Mike kaklo įlinkyje ,kad sustabdyčiau savo garsų juoką.
Pora kaip nutrenkti elektros atsitraukė vienas nuo kito ir pradėjo eiti link mūsų.
-Ei mazgiai,ką čia darot ?
Atsisukau į tą porą. Ten stovėjo Delilah ir Niall.
-O, varlyte, ką čia veiki ? Ir su vaikinu ?-Nustebusi paklausė sesuo.
-A-aš-
-Ai,nesvarbu , berniuk, patariu tau bėgti nuo jos kuo toliau.-Ji kreipėsi į Maiką.
-Kodėl ?
-Nes ji kalė.
-Vienintelė kalė čia esi tu Delilah.-Užstojo mane Mike, nes tikriausiai matė ,kad graudinuosi.
Niall tik stovėjo ir žiūrėjo. Neužstojo manęs.
-O kas tu toks iš vis ?-Pašaipiu balsu paklausė Delilah.
-Aš jos vaikinas.
Delilah aiktelėjo ir nusišypsojo.
-Reikės skaičiuot dienas. Tikriausiai jau ryt tu ją paliksi , dėl geresnės.
-Už Lucy geresnių nėra.-Atsikirto Maikas.
Delilah nusijuokė. Niall stovėjo išbalęs ir stebėjo mūsų ginčą.
-Eime Niall.
Jie jau nuėjo nuo mūsų ,bet Mike. susistabdė Niall ir trenkė jam.
-Čia už Lucy.
Niall susvirduliavo ,bet Delilah jį prilaikė ir nužvelgusi mane žudančiu žvilgsniu nuėjo.
-Jis tikras kelmas.
Nusijuokiau nuo jo žodžių ir jį apsikabinau.
-Ačiū tau ,Mike.
Jis nieko nesakė tik stipriau mane suspaudė.Klestelėjau ant suolo šalia Mike ir išpūčiau cigaretės dūmą.
-Ei gražuole, tau rūkyt neleisiu.
Jis atėmė cigaretę ir pats ją surūkė.
Išsitraukiau paskutinį butelį alaus ir jį godžiai išgėriau. Man šiandien to reikėjo.
YOU ARE READING
Student
Short StoryGyvenimas pilnas tavo padarytų klaidų, ir kartais, kad ir kaip viską norėtum atitaisyti, tai būna neįmanoma.