Часовете приключиха.Тръгнах да се прибирам.Видях Джейкъб и тръгнах по възможно най-бързия начин.Вече почти багах,когато усетих нечия ръка върху рамото ми.Обърнах се,а зад мен стоеше
Джейкъб.
-Защо бягаш от мен?
-Защото гаджето ти е психично болна и ако разбере,че ме харесваш ще ни направи нещо.
-Тя сече не ми е гадже.Заряза ме.
-Защо? Да не е заради бившата ти най-добра приятелка,която преди 3 години заряза и я мразеше?
-Никога не съм те мразел!-той вече викаше.-Напротив...Винаги съм те обичал и харесвал.Йоланда ме държеше като нейна собственост.Не знаех как да ти приьная,че те харесвам.Рос ми даде номера ти.
Той ми помагаше през цялото време.Знеше,че Йоланда не ме обича и с него бяхме приятели...Само ти не ми вярваш.
-Предател!
-Не...Той ти помага.Ще бъдеш по-щастлива! Общавам ти!
-Искаш да си задръстен като мен ли?
-Ако това ще ми помогне да съм с теб..Да.Ставаше ми много хубаво от думите му.Мисля,че и аз започнах да се влюбвам в него.Разплаках се и погледнах в дълбоките му сини очи.Той просегна ръце и избърса сълзите.Прегърна ме.Почувствах се добре.Бях защитена.В ръцете му беше топло и приятно.Харесваше ми.На него май също.
-Ще ме изпратиш ли до нас?
-Разбира се!Тръгнахме към нас.Видях Рос.Беше си купил бира.Седнахме при него.Взех бирата и отпих няколко глътки.Джейкъб свали шишето и го взе от ръцете ми.Рос го взе и го изля.Защо го направиха?Джейкъб ме погледна и ме целуна по бузата,а Рос ме прегърна.Усмихах се и те се засмяха.Рос ме погледна:
-От кога ходите?
-Ние не ходим! Просто се сдобрихме.
-Ама той те целуна.
-Е и?
-Просто си помислих друго.Както и да е.Искате ли довечера да си направим парти.Да се разсеем.
-Никой не знае.
-Ще пишем на няколко човека и готово.
-Къде ще е?
-Нашите ги няма,а ми позволиха ако после си почистим.
-Добре тогава.Поканихме около 30 човека.Не познавах никого.Само Рос,Джейкъб и Сам.Тя се запозна с тях и стояхме 3 часа пред нас.Рос май я хареса и тя него също.Джейкъб беше сложил ръката си върху моята и не исках да се местя,защото после няма да иска отново така.
Бележка от авторката:
Това горе на снимката е Виктория.
ESTÁS LEYENDO
Аз,той и болката.
Novela JuvenilВиктория Питърсън.Тя е добро и мило момиче.Няма приятели и не споделя всичко което иска с някого,който ще я разбере,а с родителите си.Влюбва се в Джонатън Найт,но той ще направи нещо ,от което после ще страда много.