По-горе на снимката е Джейкъб.
-----—--------------------—---------------------- *Вечерта*Бях седнала на дивана и гледах как всички се забавляват.Пиех бира и ваичко ми беше някак приятно.Разпуснах с този купон.
Решиха да играем на шише.Започнахме да въртим шишето.Първия път се паднах аз със Сам.
-Съблечи блузата на Рос по най-секси начин.Тя го направи и всички момичета ахнаха от прекрасно изваяното тяло на Рос.Пак завъртяхме шишето и то се падна на Джейкъб и още едно момче,което не познавах.
-Искам да целунешш....Хмм....Коя да е?...Нека да е Виктория.-каза момчето.Джейкъб ме погледна и завъртя очи.Сигурно нямаше да е много хубаво,защото и двамата пихме дооста алкохол.Той се приближи към мен и се усмихна.Залепи устните си за моите и затворихме очи.Той вкара езика си при моя и започна да си играе.Изтръпвах.Сложи ръка под блузата ми и започна да я плъзга нагоре бавно.Не мислех за нищо друго.Наистина вече го харесвах.Когато усетих,че ще разкопчава сутиена ми се дръпнах.Той беше толкова пиян и не знаех какво ще направи.Усмихнах се и погледнах към Рос. Той ми намигна.Джейкъб ме прегъна и аз се отпуснах.
-Много си хубава!-каза ми той.
-Ти си пиян!
-Е да...Аз съм пиян,но утре ще съм трезвен,а ти...ти все още ще си красива.
-Да ти вярвам ли?
-Даммм.А вярваш ли ми,че искам да си моя?
-Защо?
-Защото си много различна.Ти си специална и идеална.
-Ти също си идеален,но сега си пиян и не знаеш какво говориш.
-Добре.Утре пак ще си поговорим.Погледнах го и се усмихнах.Рос и Сам се натискаха,някои лежаха пияни на пода,а ние с Джейкъб си говорихме за всякакви теми.Нямах никаква представа какво правя в прегръдките му,но ми харесваше.Той мислеше като мен,харесвахме едни и същи неща и се опознавахме постепенно.Рос и Саманта седнаха при нас и се усмихнаха.Говорихме си до 3 сутринта.Качих се в стаята на Роа,защото исках да поспа малко.Беше много приятно, когато си затворих очите и потънах в сънища.
YOU ARE READING
Аз,той и болката.
Teen FictionВиктория Питърсън.Тя е добро и мило момиче.Няма приятели и не споделя всичко което иска с някого,който ще я разбере,а с родителите си.Влюбва се в Джонатън Найт,но той ще направи нещо ,от което после ще страда много.