Öncelikle merhabalar. Baya uzun bir süredir sizi habersiz bıraktığımın farkındayım, aslında twitter'dan vs. soranlara cevap vermiştim ama burayı epeyce boşladığımdan sadece buradan benimle iletişime geçenlere bilgi veremediğim için özür dilerim. Hikaye epeydir gelmiyor, biliyorsunuz ki.
Okul döneminde sınavlarım devam ederken çok yoğundum, sınavlar bittikten sonra devam edeceğimi söylemiştim. Ama yaz tatiline girdiğimden beri de bölüm yazamadım. Bunun iki sebebi var, biri çok uzun bir süre bölüm yazamayınca hikayeden kopmuş gibi hissetmem. (Ki eminim okuyucu olarak bu his sizde de oluşmuştur.) Diğer ve en önemli nedeni de yazmamı sağlayacak, ilham verecek bir sebep bulamamam. Bu hikaye dizi devam ederken başlamıştı ve bölümlerin bir çoğu da dizi devam ederken yazıldı. Dizi bitirildiğinde de bitirmeyi hiç düşünmemiştim, daha yazacak çok şeyim vardı çünkü. Zaten daha sonra film haberini de aldığımızdan yazmak için sebeplerim artmıştı. Ama şuan Kaçak Gelinler'i ve ŞebSel'i tamamen kaybettiğimizi bilerek yazmak, yazmaya çalışmak çok zorluyor beni. 23.Bölüm'ün bir kısmı hazır bile olsa ne yazdığım içime sindi, ne de devam edebildim. Bu yüzden de uzun zamandır bölüm gelemedi.
Uzun lafın kısası, üzülerek belirtiyorum ki, hikayemiz adı gibi "yarım" kalmış oldu. Başlarken hiç böyle olacağını düşünmemiştim ama ne yazık ki şuan sonuç bu. Uzun süre emek verdiğim bir şeyi böyle bırakmak da istemediğimden aklımda bir bölümde toparlayarak final yazma fikri var ama sadece fikirde de kalabilir, çünkü yazabilir miyim bir fikrim yok şuan için. Yazamazsam da siz 22.Bölüm'de yeni bir başlangıç yapmış olan ŞebSel'i hep mutlu hayal edin kafanızda, dizideki gibi değil sakın. Onlar mutlu bir sonu hak ediyordu çünkü. :')
Aranızda okuyanların da olduğunu tahmin ederek Plansız Aşk'tan da bahsetmek istiyorum, o henüz hikayenin çok başında olduğundan ve devam etmemin ya da toparlayarak final yapmamın imkansızlığı belli olduğundan silindi. Sildiğim için kızanlar olacaktır elbet ama öyle durması da pek hoşuma gitmiyordu, kısmet böyleymiş demek ki.
Son olarak, tekrar bugüne kadar tüm okuyanlardan, yorum yapanlardan, beğenenlerden özür diliyorum böyle bitirdiğim için, bir de son kez teşekkür ediyorum hepinize. Kendinize iyi bakın. Sevgilerden bir demet, öpücükler sağanağı.
Damla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Hikaye (ŞebSel)
Fiksi PenggemarYolları tekrar kesişen Şebnem Gürsoy ve Selim İnan'ın hikayesi...