Süpriz

1.7K 99 5
                                    

Arkadaşlar bu bölümü subsbyk ve SelenBekci 'ye ithaf ediyorum. Başka arkadaşlarımıza da ithaf edicem. Ama ilerleyen bölimlerde...

Nazlı'nın ağzından

N:ya sabır ya sabır ya gelme
Sa:ya tamam nazlı özür dilerim hadi affet beni
N:ya hyr artık git

Odaya gelmiştim. Ya beni hala takip ediyor. Allah'ım sen bu nazlı kulunun aklına mukayet ol. Amin. Ya gitmiyor hala geliyor.
N: ya sen hangi hakla bana bunu dersin ha hangi hak-...
O beni öptümü. Ya bak hala öpüyor. Onu itmeye çalışırken ayağım kaydı. Cumburlap yatağa düştük. Sonra hızla üstünden kalktım. O da kalktı. Sırıtıyordu. Ama çok güzel sırıtıyor ya ben de ona yanaştım ve onu öptüm. Oda beni. Dakikalarca öpüştük.Sonrası ise...
N: seni seviyorum
Sa: seni seviyorum

Selin'in ağzından

"Ya bir git" evet yaklaşık üç saattir. Ali beyden kaçmaya çalışıyorum. Ama nafile. Sonra yoruldum. Durdum.
A:noldu
Se:yoruldum
A: o topuklu ayakkabı ile tabi yorulursun.
Se: aaaa cnm bence sorun topuklu değilde üç saatdir senden kaçmam.
A: o kadar oldumu ya
Se:evet
A:ya selin bak beni affet. Ben bir anda öyle sen anlatınca -...
Se:ya tamam tek suçlu değilsin. Ben de suçluyum. Yanıma gelip yüzüğümü taktı.
A:affettinmi?
Se: affettim.
A:seni seviyorum
Se:seni seviyorum
Beni öptü. Ya beni öptü. Osırada arkadan bir tıngırtı sesi geldi. Ali önde ben arkada ilerlemeye başladı. Son hatırladıklarım ise bir gölgenin geçmesi, ali'nin yere yığılması ve bir elin benim ağzımı kapatması oldu. Son duyduklarm ise SÜPRİZ  oldu.

Savaş 'ın ağzından

Sabah kalktığım da telefonuma bir mesaj geldi. Nazlıyı uyandırmadan telefonu komidinden alıp. Mesaja baktım. Ve şok olmam bir oldu.

Güneşin Kızları - İkinci AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin