The Boys And The Girls

9 0 0
                                    

~IKKE RETTET ~
Det var tidligt om morgnen. Jeg vågnede altid kl 07.00.... Jeg var spændt. Idag skulle jeg starte på Efterskole. Jeg valgte at tage mit tøj på der bestod af lyse blå shorts og pink crop top hvor der stod ' #homie ' på. Så satte jeg mit hår i en høj heste hale. Jeg tog nogle stiletter med tønde hæle. Jeg øvede mig i 1\2 time og så havde jeg forstand på det. Jeg blev ved i 20 min. mere så jeg kunne hele tiden. Så gik jeg en tur i 30 min. med de samme stiletter. Da jeg kom hjem var kl 08.10 så jeg tog noget morgen mad. Da jeg var færdig var kl 08.30 så jeg lagde noget naturligt make up der lignede jeg havde gjort det hurtigt men pænt. Make-uppen bestod af lipgloss,mascara og lidt pink øjenskygge ( kunne kun ses svagt ) færdig. Kl var nu 09.00 så de andre skulle op nu. Jeg vækkede først mine forældre som så vækkede mine brødre og min søster. Min søster hedder Lisa og er 18 men hun bor hos mine forældre. Mine brødre hedder Mike som er 17 og Thomas som er 2. " nu er jeg den eneste pige. Camilla !! " sagde hun anklagerne for sjov. " HEY HEY søster løj sovs. Din søster har lov til at rejse til en Efterskole vis hun vil! " sagde min mor bestemt. Som forresten hedder nana og er skole lære.. Først gikkede vi alle på mor som var hun en zombie. Så brød vi ud i grin.... Ca. 3 timer efter var jeg på Efterskolen og havde fået mit værelse. Jeg havde mit helt eget værelse. YAAAAY. Yes yes yes yees. Nå men efter 2 timer igen erklærede jeg mit værelse som beboeligt. Jeg udforskede stedet lidt. Indtil jeg stødede ind i en... En dreng. Han havde ederbankende six-pack. Name name nam sagde mor her. "Eeji det må de undskylde " sagde jeg hurtigt. Han smilede. " det ok. Jeg hedder Patrick. Det her er Magnus og Liam. " sagde han og pegede mod nogle drenge der snakkede med en pige hver. Da deres navn blev sagt kiggede de begge først på Patrick fulgte hans blik ned på mig. Og nårh jaer. Patrick er sorthåret og ligner JB meget. Men han er kønere. MEGET. Og Liam var blond. Og Magnus har brunt hår. Pånær når lyset rammer ordenligt så bliver det rødt. Jeg snakkede lidt med Patrick og så fandt jeg nogle piger. De hed Louise,Mira og Sofi. Louise er rød håret med fregner og elsker drenge. Især Magnus. Hun er sjov og min værelses nabo. Mira er sort håret og elsker også drenge. Hun er bare lidt genert. Sofi er blondine. Hun kan også lide drenge. Især Liam. Hun er sådan en der stiler tøj. Og mig selv er jo brun håret. Og jaerh. Vi alle elsker sport og fodbold og er lidt meget drenge røv. Der ringede til at vi skulle komme til tale salen. Da vi kom og havde hørt hvad de sagde gispede pigerne og jeg....

Heeeeey guys. Lidt info kapitel men altså... Og sorry for et meget kort kapitel. Men hvorfor tror i pigerne gisper? Og tror i det er godt eller skidt?:-)

my lifeWhere stories live. Discover now