21- Romantik Komedi

828 53 24
                                    


Multimedya Hilminin sürpriz mekanı, tacı, ve Serenayın elbisesi.

**

Sevinçten yerimde tepiniyordum resmen.

"Kızım sürpriz dedi yaa."

Merve bana gözlerini devirdikten sonra dolabımı karıştırmaya devam etti.

Kendi başıma hazırlanamayacağım için onu da çağırmıştım.

Sen tek hazırlansaydın üşengeçlikten pijamayla giderdin.

İç sesime göz devirdikten sonra, Merve söylenmeye başlamıştı.

"Gerizekalı ben bu dolabını daha geçen gün toplamamış mıydım ?"

Şirince gülümsedim. "Belki biraz dağılmış olabilir."

Merve gözlerini kısarak bana baktıktan sonra, yatağın başına gidip yorganı kaldırdı.

"Al işte."

Sabah üstümü değiştirirken, üstlerimi katlamamak için yatağın içine bırakıp, yorganı düzlemiştim. Ne var yani bunda ? Üşeniyor olamaz mıydık ?

"Of Merve alt üstü bir kıyafet seçeceksin."

Merve yorganımı bırakıp, dolabın içinden bir elbise çıkardı.

"Al bunu giy."

Koyu renkli, uzun, çiçek desenli uçuşan bir elbiseydi.

"Oha bu benim elbisem mi ?"

Merve bana göz devirdikten sonra elbiseyi üstüme fırlattı. "Giy hadi bekliyorum."

Banyoya girip üstüm de ki kıyafetlerden bir çırpı da kurtulup, elbiseyi üstüme geçirdim. Biraz cebelleştikten sonra, banyodan çıktım.

"Kızım ben donarım bununla."

Merve üstümde göz gezdirdikten sonra sırıttı. "İnşallah."

Ona dil çıkardıktan sonra boy aynasından kendime baktım. Olmuştu sanırım ?

"Hadi gel makyajını felan halledelim."

Uslu bir kız gibi sandalyeye oturduktan sonra, arkama geçip saçlarımla uğraşmaya başladı.

"Kıvırcıklarını hafif dalgaya çevirelim, öyle kalsın saçların."

Kafamı salladıktan sonra, kıvırcık buklelerimi dalgaya çevirmeye başladı. İşini bitirdikten sonra, yüzüme az derecede fondoten sürdükten sonra, eline rujumu aldı. Dikkatle sürdükten sonra, rujumu yedirdim. Allığımı bolca sürdükten sonra, biraz da gözlerimle uğraştı.

"Biraz insana benzedin heralde."

Ayağa kalkıp, boy aynasında kendimi kestikten sonra, Merve'nin boynuna atladım.

"Ayy teşekkür ederim canım arkadaşım."

Merve beni ittirdikten sonra, kollarını bağladı.

"Sen bana direkt hayır dersin ama, ben o kadar hayırsız değilim."

Demek ki sabahtan beri bu yüzden atarlıydı. Dün direkt hayır dediğimden, bozulmuştu heralde.

"Peki, ne dersen yaparız. Ama şimdi gitmeliyim."

O sırıttıktan sonra, yanaklarından öptüm. O sırada telefonuma mesaj gelmişti.

"Aşağıdayım."

Heyecandan kudururken, elime bir hırka aldım. Sandalet tarzı bir ayakkabı giydikten sonra, merdivenlerden seke seke aşağı indim.

Her Nefeste Sen (SurvivorAllStar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin