Bolum 3

131 24 31
                                    

Ilk hikayem oldugunu daha

onceden belirtmistim.

Okuyup yorumlarsaniz hani

eksiklerimi soylerseniz

kendimi gelistirebilirim siz de

okumaktan zevk alirsiniz




Sena bugun annesi Nilufer hanim uyandirmadan kalkabilmisti.Ustelik alarm saatini kurdugu vakitte tam kalkmisti.Normalde Sena gece uyurken alarm saatini kurar ama alarm calar calmaz kapatirdi.Bugun oylesine mutluydu ki kendisi kalkabildi.

Bu mutlulugun sebebi ise okulun tatile girmesiydi.Her ne kadar okulu sevse de dovus sanatlari ile ilgilenmek,yuzme kursuyla ugrasmak ve kosu antremanlarina zaman ayirmak gibi cok yogun bir programa sahip oldugu icin okula gitmek onu hayli yoruyordu.

O yumusacik pembe ortulu yatagindan kalkmaya calisirken
birden o herkesin hayranlikla baktigi yesil gozleriyle odasini suzuyordu.Sanki odasini ilk defa goruyordu.Bu yogun,tempolu hayatindan dolayi odasinda pek vakit geciremiyordu ne de olsa yogun ,populer ve yorucu bir hayata sahipti herkesin sahip olmak isteyip de sahip olamadigi bir hayata....

Odasini o guzelim yesil gozleri ile suzerken odanin butun duvarlari sevdigi anime karakterleriyle ve sevdigi Guney Kore idollerin posterleri ile doluydu bir kosesinde Death Note daki Light Yagami nin posteri asiliyken odanin diger kosesinde dunyaca ün salmis olan Koreli aktor Lee Min Ho nun posteri asiliydi sanirim Nilufer hanim kizina supriz yapmak istemisti.

Sena, annesi olan Nilufer hanim ile iyi gecinemiyordu gerci;ama
Nilufer hanim biricik guzel kizi olan Sena ya cok duskundu zaten gecinememelerin sebebi Sena nin 16 yasina basmasiyla kendisini bir yetiskin gibi gormesiydi .Tabi annesi Nilufer hanim kizini ne kadar buyuse de hala cocuk gibi goruyordu .Sena da annesinin onu bir cocuk gibi gormesinden rahatsiz oluyordu.

Sena, annesinin ona yapmis oldugu bu jeste karsilik asagi kata inip al yanakli annesinin yanagina bir opucuk konduruverdi.
Annesine bakarak isildayan gozler ile :
- Seni cok seviyorum anne !!! Nasil da sevdigim seyleri biliyorsun

diyerek annesinin muhtesem bir sekilde hazirladigi kahvalti masasina oturur ve gozune ilistirdigi en sevdigi macar salamı bir guzel afiyetle yer.

Guzelim kahvaltisini yaptiktan sonra kendisini dışarıda bekleyen iki yakisikli erkek olan Mert ve Eren i alip yuzme salonuna giderler .

Ucu de zengin ve saygin aile cocuklari oldugu icin ailelerin tanindigi yuzme mekanina giderler .Yuzme salonunda Mert ,Eren ve Sena yi tanimayan yoktu. Anlayacaginiz ucu bu mekanda da populerdi.Sena soyunma odasina gidip mor renkli zarif mi zarif gorunumlu bikinisi giydikten sonra yuzme salonuna gecer.

Tabi bu arada Mert ve Eren yalniz birakilmaya gelmiyor.Yakışıklı ve çekici bir gorunume sahip olduklari icin etraflari çıtır pıtır bikinili kızlar ile çevrilmişti.
Mert ve Eren bu durumdan rahatsız değillerdi.Ne de olsa erkeklerdi .Güzel mi güzel olan kızları gorunce ilgilenmeden duramiyorlardi Sena en yakin dostlarinin bu sekilde davranmalarina acayip sinirlense de bir sey diyemiyordu. Hem ne diyebilirdi ki ikisi de onun sevgilisi degildi. Üstelik erkeklerden nefret eden de kendisi değil miydi ??

Sena nin asilmis yuzunu goren Mert ve Eren, olayi kavramis gibi hemen kendileriyle ilgilen çıtır pıtır kızlarla ilgilenmeyi bırakmışlardı.Biliyorlardi ki Sena bu gibi seylerden haz etmezdi.Çünku ilgisinin surekli kendi üzerinde olmasını isterdi.
Sonuçta sadece sevdigi iki erkek vardi :Mert ve Eren

Sadece bu iki yakisikli erkegin kendisiyle ilgilenmesini isterdi. Onlarla et tırnak gibiydi.

Sena ,Mert ve Eren yuzmek icin artik hazirdilar.Havuza ilk atlayan Mert ti .Mert zaten her seyde öncu olmak istemistir.

Ardindan Eren gergin ortami yumusatmak adina Sena yi belinden kavrayip havuza atti.

Ve sonra kendisini havuza birakiverdi Sena ise hala olayin şokunu atlatamamisti.Cunku Eren in boyle bir sey yapacagi aklinin ucundan gecmemisti bir sure sonra kendine gelip ortamin tadini cikarmaya basladi gulerek Eren ve Mert e su atiyor havuzun icinde bebekler gibi suyun icinde oynasiyorlardi (yanlis anlasilmasin sadece muziplik yapiyorlardi xDD)

Bir sure sonra havuzda birbirlerine su atmayi birakip yuzme yarisina girdiler.Eglence olsun diye en iyi yuzucuyu bulmak icin havuz icinde bir hedef belirleyip o hedefe en kisa zamanda ulasmaya calisacaklardi hedef belliydi 100 metre uzunluktaki olimpik havuzun karsi tarafina yuzmekti

Muhtesem uclu anlastilar ve mekandan birini sureyi tutmasi icin gorevlendirdiler .Duduk sesinin duyulmasiyla yarismaya basladilar. Gorevlendirilen kisi en uzaklari bile gorebilen durbunuyle heyecanla muhtesem uclunun yuzusunu seyrediyordu bir yandan kimin kazanacagini merak ederken diger yandan elindeki kronometreye bakiyordu .Sena çevikligi ile öndeydi ama Mert ve Eren de pes edecek gibi degillerdi. Hemen hemen ücu arasinda mesafe yok gibiydiiiiii derkennnnnnn .......

Eren atak yapip Sena ve Mert i sollamis Bu yarisin galibi olmustu. Eren yarisin galibi olarak sevincli bir sekilde haykirarak :

- yuppppppppiii ! iste bu ! diyerek zaferin tadini cikariyordu. Sena ve Mert kaybettikleri icin uzulse de Eren in kazanmasini olgunlukla karsilayip tebrik etmislerdi ikisi de hep bir agizdan :

- Helal olsun be sana Nasil da solladin bizi !

Diyerek zafer kutlamasina eslik etmisti. Muhtesem üclu dus aldiktan sonra durulanip ustlerini giydiler ve Sena saatine bakarak zamanin su gibi aktigini fark etti ve Ucu de yuzme mekanindan muhtis bir zevk alarak ayrilip evlerinin yollarina koyuldular.

Minna bugunde baya yazdim

birden ilham geldi kendimi

tutamadim uzadi da uzadi

Okuyup votelarsak sevinirim

Ha bi de yoruma guzelcene

Eksiklerim varsa eger dile

Getirirseniz sevinirim

Kendinize iyi bakin sayin ve

sevgili okuyucularim

Bir sonraki Yb

6 vote 6 yorum

MUHTEŞEM ÜÇLÜ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin