Rüyada gibi olmak!

21 1 1
                                    

Sabah uyandığımda Zaynın Ela gözleri Üzerimde dikiliydi. Başta Hoşuma gitti ama sonra yanaklarım kızardı ve utandığımı hissettim. Çünkü ben sabahları çok çirkin olurum. Çapaklı olurum belki ağzım açık tır. Ay of inşallah öyle görmemiştir beni. Hemen banyoya koştum ve Yüzümü yıkadım. Pantolonumla uyumuşum ve bacaklarımı sıktığı için terden çok garip hissettim. Odamı değiştirmek istiyorum. Oraya giderken hep bir korku oluyor içimde. Ama şu an tek istediğim bir duş? Bunu neden çok görüyorlar.. Bunları sesli düşünüyordum. Arkada Harry varmış. Duydu dediklerimi ve bana Istersen gir buraya korkma biz azmış erkekler değiliz. Dedi. Olabilir ama nedense bunu kendime yakıştıramam. Bu Yüzden kabul etmedim. Her neyse dışarı çıktım ve sabahları bi baş Dönmesi olur ya hani. Gözlerin kararaır. Işte ondan oldu. Geçecek sanıp Kapıya dayandım ama yere yığılmışım. Hiç hissetmedim bile bu ne ya. Ayy Zaynin kollarındaydım. Ben kesin aşık oldum buna . Kesin! Ama o sadece çapkın. Hiç bir Erkeğe güvenip aşık olma kızım. O bir anda senin Dünya'n olur, ve Dünya'n elbette yıkılır. Bunlar babamın sözleriydi. Zayn zaten çapkın ben onu nasıl severim.. Bu bi şanssızlık olmalı!
Her neyse bana Anlattı. Bayılmışım. Kan Şekerim düştü zaten. Revire çıktık birlikte . Bana normal olduğunu söyleyen doktor kız zaynle kesişiyordu. O an içimdeki sinirli nasıl anlatabilirim! Çok kıskandım onu. Ve ben iyiyim diyerek Zaynı kolundan tutup çıkarıdm. Çıktığımızda zayn bi kahkaha kopardı. Niye gülüyorsun dedim. Beni kıskandın dedi. Tam sayacaktım ki Perrie denilen kız geçti önümüzden. Zayni azarladı. Neymiş ona mesaj atmıyormuş. Bu ne iticilik böyle. Zaynın Etrafında o kadar çok kız var ki.bende bir ara beni gerçekten seviyor sanıp ona aşık oldum. Tamam babamın dediği gibi Dünyamı ona adamadım ama böyle gülmeye devam ederse oda olacak.
Perrie biraz daha konuştu ve bana baktı. Biraz üzerimi süzdü. Ve bana Şunları söyledi, hey zayn , sen bu fakir kızla ne yapıyorsun? Kıyafetlere bak ezik ajshajh. Nerden aldın onları canım? Bit pazarı mı? Ahahaha . Dedi . Kendimi ağlamaktan alamadım tabi. Zaynın kaşları çatıktı ve ağlayarak ordan kaçtım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zaylena LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin