Evet yine başlıyoruz.Sabah kahvaltisi ardindan kovalamaca.Tabi ki normal bir insan bu eğlenceye iş demez ama benim için artık bir takıntı haline geldi.
'O tam anlamiyla bir tehlike. Nedensizdir bilinmez ama kendini kardeşine adamiş bir kişi. Şayet ortada bir kardeş varsa...'
"Ding dong" hadi ama sabah sabah hiç çekilmezsin dogrusu.
Günaydin matmazel. Kod adı drella mi demeliydim? İste o uzun kahkahasini bir kez daha atti.Bu sinir bozucuydu onu oracıkta öldürebilirdim ama bu şansımı sonraya saklıycam kim isine yarar birini öldürsün ki demi ama.'Sabah sabah ne istiyosun David?'
'Sana işine yarar birseyler buldum desem? '
Ne... Tam sorumu soracakken beni susturdu.
Sabah sabah beni tersliyosun ve benden haber istiyorsun öylemi? Sözünü bitirerek koltuguma yayildi.
'Benimle başa çıkabileceğini sanıyor ama yanılıyor küçük bey. Kimse benimle bu kadar rahat konuşamaz . üzerimdeki otritesini kaldırmak için fazla zaman harcamadım.'Sadede gel!
Robert burda.
'İste bu en kötusüydü.Senin vereceğin haberde bu kadar olurdu.
Hemen valizimi hazirlayip burlardan tüymeliydim.''David çık burdan. David'in kolunu tutup kapıdan dışarıya kadar sürükledim.
Bu da ne demek Ashley ?
Çık dedim.
Tamam sakin ol Şampiyon. Dedi sinir bozucu rahatlığıyla. Off yemin ediyorum bu mahlukata sinir olduğum kadar daha önce kimseye sinir olmadım. Bir de Robert vardı işte. Robert mı dedim kahretsin daha ne bekliyordum ki? David'i dışarı çıkardıktan sonra hazırlanmaya başladım.Başıma gelecekleri tahmin bile edemiyordum. Tanrım şu dünya da lanet kardeşimi bulsam ya artık?
Odamda ki bütün silahlarımı bir çantaya doldurdum. ardından siyahlara büründüm. Gardrobumdan vakit kaybetmeden mavi peruğumu aldım.
İşte Fransa'da tanınmamanın en kolay yolu.
Hadi oyuna başlayalım Robert.
İlk bölümden uzun tutup sizi sıkmak istemedim umarim beğenmişsinizdir.Acaba Robert kim? Karakterimiz Ashley neden kaçıyor? Eğer beğeni gelirse vakit kaybetmeden yeni bölüm yazacağım ilginiz için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli
AdventureBu hikayeye gerçekten bir can sıkıntısıyla başladim.Eğer sizde sıkıldıysanız ve biraz heyecan arıyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Not: Eğer yanlışlıkla bir yazim hatasi olursa özür dilerim. MASALIMIZ BAŞLIYOR MASAL MI DEDİM TEHLİKE'NİN...