Jesteś w kimś zakochana, to mężczyzna który kiedyś był zwykłym niemowlęciem, dzieckiem, nastolatkiem, a później ty się w nim zakochałaś. Jest problem nie jesteś jedyną która go kocha, są miliony innych fanów i fanek które darzą go taką bądź inną miłością, ale twoja jest bardzo silna. Przypomnij sobie przepłakane noce, właśnie przez niego. On nie ma pojęcia o twoim istnieniu bo teraz jest na koncercie na którym ty nie możesz być. Leżysz na łóżku ze słuchawkami w uszach, z telefonu wydobywa się dźwięk który przez kabelki trafia do twojego ucha. Łzy płyną, piosenka leci i ten moment gdy możesz usłyszeć jego głos. Czujesz jak pościel minimalnie się ugina, czujesz dotyk zimnego skrawka jego osoby. Zasypiasz. Jesteś w najwspanialszym miejscu, nie wiesz jakim, ale wiesz że z nim, z osobą za którą oddała byś wszystko. To sen który mógł by się nigdy nie kończyć. Jednak ludzie śnią tylko minutę z całego kilkugodzinnego odpoczynku. Otwierasz oczy, czujesz jego obecność. Słyszysz szelest i własny oddech. Odwracasz się delikatnie w jego stronę uważając żeby go nie skrzywdzić, w końcu jest delikatny jak kartka. Patrzysz w jego oczy, nurkujesz w nich. Powiew wiatru odsłania zasłonę którą co wieczoru zaciągasz na okno. Promień słońca przeszywa was. Mimowolnie przymykasz oczy. Dopiero gdy otwarłaś je ponownie zobaczyłaś że on nadal leży obok ciebie, ale brakuje jego obecności na ścianie. Plakat który każdego ranka wieszasz ponownie na ścianie co wieczór spada dając ci błędny znak jego obecności.
Fiołkowaa^^
@Mikrela
CZYTASZ
Plakat // One-Shot
Fanfiction~Odwracasz się delikatnie w jego stronę uważając żeby go nie skrzywdzić, wkońcu jest delikatny jak kartka~