Tanıtım ~

35 0 0
                                    


Hayat, zorluklara elverişliydi. Yaşam ise mücadeleye. Ölüm cehenneme eşitti, cehennem ise yalvarışlara.

Neyin ne olduğunu bilmeden çıktık bu taşlı yola,
Neyin ne olduğunu bilmeden direndik olumsuzluklara.

~~~~

Bahar Tekcan, yirmi üçünde genç, güzel ve alımlı bir bayandı. Babasız büyümüştü. Abisi olmuştu onlara baba. Kimi zamam kızdı, kimi zaman sevdi. Üniversite mezunu olan Bahar, ağabeyinin yanına gittiğinde gelmişti başına herşey. Aniden güzel bir iş bulmuş, güzel bir hayat kurmaya adamıştı kendisini. Asıl şimdi başlayacaktı onun hayatı. Asıl şimdi hissedecekti ciğerlerine giren temiz havayı.

~~~~

Baler Karşit, yirmi beşinde geçmişti işinin başına. Güzel, sevimli bir çekirdek ailesi olmasına rağmen göğsündeki boşluk nefes almasını engelliyordu adamın. Uyku yüzü görmeyen Baler uykuya hasret kalmıştı. Hayatının Baharında bu iş bezdirmişti onu. Ama eğlenmeye zaman buluyordu haliyle. Yakın arkadaşı olan Aytekin şirketlerinin avukatıydı. Keşke! Keşke arkadışının yanına gitmeseydi. Gitmeseydi de vurulmasıyda tam on ikiden.

'' Giden midir terk eden, yoksa kalan mı ? Şair der ki, kalan gidenin gittiğine ses çıkarmıyorsa, çoktan terk etmiştir.''

------------------------

"Yanlış insanlar için uykusuz kalmışım." dedi irislerim karşısında boyun eğerken.

Devam ettim. Artık kavuşamayacağımızı bile bile devam ettim.

"Hep böyle misindir? Birgün aşık, diğer gün kalpsiz gibi. Hep böyle dengesiz misindir sen? Uzaklara daldığında, en uzak olmak istiyordum tek beni düşündüğünü bilmek için. Sen uykusuz kaldın, ben sevgiden mahrum aslında."

Sol gözümden adeta ışık hızıyla düşen gözyaşına karşı, gülümsemeye devam ettim. O tek kelime etmedi. Bende etmedim. Sustuk. Kelime aradık. Aslında vardı bir kelime. Beynimizin tozlanmış tarafında birbirimize asla söylememeye yemin ettiğimiz dört kelime. 'Kendine iyi bak. Görüşürüz.' İnatla demedik. Ama içimizden yüzbinlerce kere geçirdik.

Bavulunu alıp arkasını döndü Baler. Tüm heybetiyle yürürken arkasında nasıl bir enkaz bıraktığını düşünmedi, düşünmek istemedi.

Adam tüm sessizliğe rağmen kızın fısıldayışını duydu midesi kasıldı, gözleri doldu.

" Belki... Belki birgün özlersin, başka kadınlarla, başka şehirlerde."



Başlangıç Tarihi: 12 Ağustos 2015
Bitiş Tarihi: -

Hikayede Twitter ve Tumblr sitelerinden alıntılar vardır.*

Mesela ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin