"Mami nemohla si radšej nájsť nejakú dovolenku."povedala som svojej mame potom,čo mi povedala že mám ísť na prázdniny mojej babke.Býva na dedine.Naposledy som tam bola keď som ešte chodila do škôlky.A teraz mi je 16.Väčšinou ona chodí k nám.Je z otcovej strany a ocino zomrel pred tromi rokmi.Bol ešte mladý a moja mama preplakala vela dní.Ale teraz sa snaží usmievať a ešte užívať si život.
O týždeň neskôr
Som v aute,mama ma totiž vezie na dedinu k babke.Myslím si,že tam bude nuda.
Vystúpila som a obhliadla som sa.Ludia boli na starých bicykloch a každý išiel vlastným smerom.
S každej strany sa ozýval štekot psov.
Babka nám otvorila.Objala som ju.Potom babka objala aj mamu a mama sa so mnou rozlúčila.
Ešte cestou zakričala aby som poslúchala.
Vybalila som si veci a babka mi ukázala jej zvieratá.Má aj psa.Vraj sa volá Marshmallow.Panebože kto dá svojmu psovi meno Marshmallow.Radšej ho budem volať len Marsh.Má tu aj sliepky a kohúta,zajace a prepelice.I'm so happy!(irónia :D)
"Terezka máme tu aj zvieratká ale vzadu mám niečo aj preteba."povedala záhadne.
"Je tam trávnik pri ktorom je velký bazén a vedla altánok."
"Bazén?"povedala som šťastne.Viem,že tu na dedine nie je žiadne kúpalisko,takže som bola rada,že je tu aspoň bazén.
Na ďalší ďeň
Ráno bolo ťažké.Ten sprostý kohút už kikiríkal o piatej ráno.Samozrejme,že ma zobudil!
Po raňajkách som sa už začala nudiť.Žiadny notebook a u babky nie je Wi-Fi.
"Obleč sa pekne,na obed pôjdeme do kostola."keď to povedala myslela som,že asi utečiem.Aj pešo.
"Musím tam ísť aj ja?"dúfala som,že povie nie.
"Ale musíš.Bola si predsa na prvom svätom príjmaní a do kostola nechodíš?Prevracaj očami kolko chceš ale na omšu pôjdeš."a dostala som odpoveď.
O pár hodín neskôr
"Idte v mene Božom."
"Bohu vďaka."
Ja neverím!Konečne môžme ísť domov.
"Tak čo zapamätala si si čo hovoril pán farár?"opýtala sa ma babka keď sme vyšli z kostola.Len som na ňu pozerala ale nepovedala som radšej nič.Dúfam že si robí len srandu.
"Ahoj!Dávno som ťa nevidela!"zrazu zvolala babka a začala sa rozprávať s jednou pani,ktorú videla vychádzať z kostola.Poznáte to,chcete už ísť domov ale vaša mama alebo babka sa začne s niekým rozprávať.
"Babka,idem si sadnúť na lavičku."
"Dobre potom príď domov."
Pri kostole je taký menší park.Je tam aj detské ihrisko a futbalové ihrisko.
Sadla som si na lavičku.Poobzerala som sa.Na ihrisku hrali nejakí chlapci futbal.
Zrazu nejaký chlapec vystrelil loptu tak silno,že to trafilo moju hlavu.Dosť silná strela.
VOUS LISEZ
Holidays
Roman pour AdolescentsTereza sa nechce cez letné prázdniny nudiť a mama ju pošle k babke.Ale jej babka býva na dedine kde to nie je také dobré ako doma v meste.Pomaly si zvyká a stretne pekného chlapca.Užíva si ale chce byť len kamarátka.