Doğum günüm

105 7 3
                                    


Bugün benim doğum günümü ve 17 yaşıma bastım.30 dakika sonrada doğum günü partim başlıyordu.
Ama benim istediğim gibi bir parti değildi benim hayalimdeki parti bir cafede arkadaşlarımla normal bir doğum günü partisi ama elimde olan her taraf pes pembe ve üstümde iğrenç bir elbise.Sanki rezil olmam için parti yapılıyor.Neyse ben kendimi tanıtmadım.
Ben Kumsal dediğim gibi 17 yaşındayım durumu iyi olan bir ailede doğdum tek kardeşim ama bana hiçbir zaman ne istediğim sorulmuyor.
Neyse parti başlıyor bana iyi şanslar dinleyin.

....

Ohh sonunda parti bitti neler oldu bir bilseniz.
Partiye girdim ve ne göreyim en gıcık kaptığım kız bunu kim çağırdı buraya.
Annem yanıma geldi iyi doğdun tatlım dedi.Teşekkür ettim ve biraz sonra pasta geldi işte tam orda ilk reziliğimi yaşadım.
Pastanın üstünde Pamuk prenses ve 7 Cüceler.
İnanmıyorum kendimi o an balkondan atmak istedim.
Neyse pastalar yendi sıra hediyeye geldi.
İlk tabiki arkadaşlarımdan başladım annem heralde en son benim istediğim telefonu almıştıki en sona kendisinin kalmasını istedi.
En iyi arkadaşım çok güzel bir ayna almış.
En gıcık kaptığım kız ise buzdolabı süsü beğenmiş gibi yapmak bile zordu saol dedim ve annemin hediyesine yöneldim.

Kalbim küt küt atıyordu okulda tek benim telefonum yoktu herhalde
Hediye orta boydu çok güzel paketlenmişti o ana kadar her şey güzeldi ta ki hediyeyi açıp içinden barbie bebek çıkana kadar.
Bütün arkadaşlarım arasında gülüşüyordu anneme hiç bir şey demeden barbie yi kimsenin görmiyceği bir yere fırlatım ve hiç bir şey olamamış gibi kankamın yanına gittim o bile gülüyordu.Ağlamamak için zor tutum kendimi tam ağlıycaktım arkadaşlarımın aileleri gelmeye başladı ve parti bitti.

Hemen odama koşup hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Annem odaya girdi ve ;

+Noldu tatlım?
-Gerçekten bunu soruyormusun anne.
+Yoksa..

Sözünü bitirmeden

-Evet anne senin yüzünden rezil oldum.Ben artık büyüdüm gerçekten doğum günü pastama pamuk prenses ve 7 Cüceler mi koydun inanamıyorum.Hadi onu geçtim barbie bebekmi?
Rezil olmamı ve 17 yaşıma bastığım için pişman olmamı planlıyorduysan
Evet planların işe yaradı.

Dedim ve annem sessizce Özür diledi ve odadan çıktı o çıktıktan sonra kendimi boğmak istedim.

Şuan çok sinirliyim ben yatıyorum.
İYİ GECELER.

....
Sabah uyandığım an aklıma geldi ve yine ağlamaya başladım neyse ki bu gün tatildi.

Stres atmak için 3 yıldır biriktirdiğim harçlığımla alış verişe çıkıcam.
Şuan bir cadıdan farkımı bulamazsınız ilk başta saçta saçlarımı taradım ve maşa yaptım sonra aynaya bir baktım gözlerim ağlamaktan balon gibi şişmiş bunun için annemin makyaj malzemelerini gizlice almam gerekiyor.
Odamdan sessizce çıktım ve annemin odasına yöneldim Nerdeydi bu çanta? Evet buldum yatağın altında hemen gittim aldım ve odama koştum.
Bakalım ne var?
Hımm ilk başta gözlerim için kapatıcıyı sürelim.
İnanmıyorum geçti.
Şimdi maskara off çok güzel oldum.
Ruj da sürdükmü makyaj tamam
Hangi renk sürsem acaba
Seçenekler;
-kırmızı
-pembe
-bordo
Ben kırmızıyı seçiyorum ama yaşıma uymayacağı için pembe sürdüm.

Kıyafet olarak kısa bir şort ve üzerine salaş bir tişört.
Tamamım.

Sıra en zor işte annemi ikna etmem gerekiyor aşağı indim ve ben alışverişe çıkıyorum dedim.
Ve sohpetimiz şöyle oldu;

+Bu halde mi?
-Halimde ne var?
+Sinirlisin
-Acaba neden?
+Tamam ama benim telefonumu yanına al ve aradığında aç tamam mı?
-Tamam

Oh atlatım bekle beni alışveriş ben geliyorum. ..

Evet tam tamına 1000 tl var cebimde.

Şeytan kulağıma bişey fısıltı sanki.
"GİT VE TELEFON AL"
Güzel fikir telefon dükkanına girdim.
İşte tam önümdeydi istediğim telefon fiyatına baktım 1100 tl inanmıyorum
Sadece 100 tl eksik napsam acaba diye düşünürken karşıda garson aranıyor yazısını gördüm.
Hemen koştum ve iş başvurusu için gelmiştim dedim.
Patron ise yaşın biraz küçük değilmi dedi.
Etkileyici bir söz bulmalıydım ki beni işe almalıydı buldum

"YAŞIM KÜÇÜK OLABİLİR AMA BECERİM YAŞIMIN 2 KATI BÜYÜKLÜKTE"

Boom adam kala kaldı tamam ozaman dedi fiyat meselesi..

Hemen bana 100 tl lazım ne kadar çalışmam gerek dedim.
Adam 1 gün ama sabahlara kadar çalışmak lazım dedi.
Hemen aklımda annem belirdi tamam yalanımı buldum bugün kankam ayşe de kalcam tamam dır dedim ve hemen annemi aradım

Dırrrr Dırrrr
+Alo
-alo anne ben bugün ayşe de kalcam
+tamam ama ayşelere gidince ara beni olurmu
-tamam anne

İşe başladım kafe orta boyutlarda bi kafe ilk müşteriye doğru gittim.
+Hoşgeldiniz ne istersiniz?
-ben bir orta Türk Kahvesi yanında da sufle istiyorum
+tabi efendim hemen geliyor.

İlginç Türk kahvesinin yanına sufle isteyen de ilk defa görüyorum.

Siparişi teslim ettim sonra patron yanıma geldi şimdi bulaşıklara geç.

Ama bana bulaşık yıkacağım söylenmemişti ki off ya haksızlık.

Bulaşık lar mide bulandırıcı duruyordu.Ama telefonu alabilmek için bunu yapmam gerekiyordu.

Bulaşık süngerini elime aldım ve yıkamaya başladım.
Bulaşıklar bittikten sonra sıra masa temizliğine geldi. 2 elimde aynı anda 6 tabak taşıyordum.Hemen bu gece bitmesi için içimden dua ediyordum.

Gece 2 gibi artık ruh gibi dolaşıyordum patrona gittim ve saat kaçta bitecek diye sordum.
Patron ne derse beğenirsiniz sabah 7 de çıkabilirsin daha 5 saat vardı.
Ama o telefon onun için neler yaptığımı görse kendini 100 tl indirim e sokar.
Sabaha kadar çalıştım ve şimdi tam 100 TL'em daha var.
Hemen telefonuna koştum o telefondan son bir tane kaldı o da siyah ama ben beyaz istiyordum olamaz.
Hemen otobüse bindim ve en yakın mağazaya gittim.Ve telefonuma kavuştu.

1 ton özgürlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin