Dna Testi

1.6K 95 2
                                    

~4 ay sonra ~

Selin'in ağzından

Bugün Dna Testi sonuçları çıkıyordu.
Ama ben bunu daha doğrusu biz sonucu biliyoruz. Haluk kişisi
- Evet bende artık ABLAM gibi kişisi diyiyorum. O gün alel acele istanbula dönmüş ve haluk Kişisiyle yüzleşmiştik. Meğersem ben küçükken babamın annemi dövdüğünü görmüşüm. Ablama söylemiyim diye beni üvey anneme vermişler. Zamanla üvey annem ile babam benim için buluştukça da birbirinden hoşlanmış ve evlenmişler. Asıl bizim anlamadığımız güneş halukla nasıl evlenmiş. Yani ona şiddet uygulayabilceğini hiç mi hiç düşünmemiş. Yok aşk yok meşk. Bu arada alim ve ben nasıl hala birlikteyiz diye sorduğunu duyar gibiyim. Şöyle ki beni güneşe verince annem sesini çıkarmasın diye aliyi de anneme vermişler. Valla amerikan filmi gibi hayat valla ya.

2 saat sonra

Nazlının ağzından

Dna Testi sonuçları çıkıyordu. Sonuca göre selin benim %99.9 kardeşimdi. Bunu gören ali ve savaşın mutluluğu yüzünden okunuyordu. Zaten kardeş olduklarını öğrendiklerinde çok mutlu olmuşlardı. Bu arada dördümüzde kendimize ev tutmuştuk. Aileden ise sadece halam,annem ve amcam ile görüşüyorduk. Bide periyle... Tam gideceğimiz anda...

ARKADAŞLAR BİRAZ KISA OLDU BU BÖLÜM FARKINDAYIM. AMA YENİ BÖLÜM BOMBA GİBİ VE BİRAZDA TAYFANIN HAYATINI ANLATCAM. SİZCE NASIL OLUR?

Güneşin Kızları - İkinci AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin