Trafiğe baktım önümde çok fazla araba vardı ellerimi sertçe direksiyonun üzerine vurdum ve şuanki olduğum duruma lanet ettim. Ellerimi arabanın müzik çalarında dolaştırdım.Kulağıma Ellie Goulding'in hoş sesi geldiğinde gülümsedim. Kısık sesle şarkıyı mırıldanmaya başladım sanırım birazcıkda olsa sinirim azalmıştı. Ben duygularını en uçta yaşayan bir insandım bu yanımı seviyordum. Gözlerimi kapattım ve kendimi müziğe bıraktım.Gözlerimi kapattığım an birşeyler belirmeye başladı. Bir kız Brookwood Lisesi'nin çatısından atlıyordu.Aman Tanrım! Kendime önceden bu lanet öngörü şeyleri yüzünden bir daha asla kimsenin hayatına karışmayacağıma söz vermiştim ama şuan birinin hayatı söz konusuydu.
Lanet olsun...
Brookwood Lisesi'ni gösteren mavi tabelayı gördüm ve biraz ilerleyip sola saptım arabayı boş bulduğum bir yere gelişi güzel park ettim. Hızla arabadan çıktım ve koştum ayaklarımın beni götürdüğü yere doğru koştum. Lisenin önündeydim. Brookwood Lise'si.
'Lanet olsun Dave lisenin ne olduğunu okuyacağına git ve kızı kurtar.'Hızla Brookwood Lise'sinin içine girdiğimde hızlı adımlarla çatı katına çıktım hayır bunu yapamazdı ordan atlayamazdı. ''Hey dur.''
Hızla ona yaklaştım tam o sırada kız kollarımın arasına düştü korkudan bayılmış olmalıydı. Arkamda adım sesleri duydum.Birisi koşarak buraya geliyordu.
"Sally Sally.''
Adını bilmediğim kız koşarak iyice bize yaklaştı. Bana doğru döndü ve
"Aman Tanrım o çatıdan mı atlayacaktı?"
Başımı olumlu anlamda sallamakla yetindim. Eğer bu kızla da tanışırsam onu da öngörülerimde görürdüm ve tanıştığım herkesi öngörülerimde görmek isteyeceğim en son şeydi.Ancak aklıma takılan birşey vardı intihar kalkışan bu kızla nerde tanışmıştım?
"Bunu kendine nasıl yaparsın Sally"
Kız baygın yatan arkadaşını hem uyandırmaya çalışıyor hem de kendince söyleniyordu.
"Hepsi o lanet olası Jason'un suçu.!.''
Jason da kim? 'Neden bu kadar merak ediyorsun Dave.'Yeter artık iç ses. Ben öylece onların yanında dikilirken kız dolmuş gözlerini bana dikti ve konuşmak için ağzını açtı sonra tekrar kapadı.Aklında birşeyleri tartıyor gibi duruyordu.
"Arkadaşımı eve taşımama yardım edebilir misin?.. Lütfen?"
Başımı olumlu anlamda salladım ve baygın halde yatan kızı kucağıma alıp başımla beni takip etmesini istedim. Gelişi güzel park ettiğim arabanın arka kapısını açıp Sally'i arka koltuğa yatırdım arkadaşı da koltuğa yerleşip kızın kafasını kucağına koydu. Şoför koltuğuna oturdum kız arkada hareketlendi ve göz yaşlarını silip konuşmaya başladı.
"Evimiz buraya çok uzak değil düz gidip en son sapaktan sağ tarafa dönmen yeterli"
Aynadan onu izliyordum anladığımı göstermek için başımı salladım ve motoru çalıştırdım. Tüm sokak boyunca düz gittikten sonra en son sapaktan sağa döndüm.Sokakta biraz daha ilerleyince kız konuşmaya başladı.
"İşte burası."
Kız arabadan indi ve üstüne çeki düzen verdi.Bende arabadan indim ve arka koltukta hala baygın bir şekilde yatan Sally'i kucağıma aldım. Kız konuşmaya başladı.
"Şey ben çok teşekkür ederim... arkadaşımın hayatını kurtardığın için... Şey kahve içmek ister misin ?"
Hafifçe gülümseyerek başımı hayır anlamında salladım. Kız cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve içeri girmemi işaret etti.Eve girdiğimde eve hızlıca bi göz attım, güzel bir evdi. "Sally'i buraya bırakabilirsin, tekrar herşey için teşekkürler."
diyip salonda ki 3'lü beyaz koltuğu işaret etti. Sally'i koltuğa bıraktım ve kıza elimle selam verip hızlıca evden çıktım. Daha önce en son ne zaman bu kadar gerilmiştim hatırlamıyorum bile. İnsanlarla konuşmadan iletişim kurmak benim için oldukça zordu. Şuan kız dilsiz olduğumu ya da teşekkürlerine cevap vermediğim için büyük ihtimalle kaba biri olduğumu düşünüyordu.Ancak artık ikisi de umrumda değildi ama aklımda ki soruya bir türlü cevap bulamıyordum.
Sally denen kızı daha önce nerde görmüştüm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öngörü
Teen FictionYaşadıklarına rağmen hala ayakta durabilen güçlü bir kızdı o hayatına farklı farklı insanlar girmiş bir kızdı. Okuldaki en popiler kız olmak size mükemmel birşeymiş gibi gelebilir aslında oyle değil bir erkek için onca acı çeken bir kız onu bırakan...