BEYAZ SAFKAN (1)

223 10 5
                                    

Bu bölümü eizcelik e ithaf ediyorum (Multide Ellie) Neden milyonlarca kişinin arasında beni seçti neden anlamıyorum. Herkez beyaz bir Safkan olmanın müthiş bir şey olduğunu düşünüyor ama öyle değil .birine sinirlendiğin zaman içindeki kurt dışarı çıkmak istiyor damarların belli oluyor, gözlerin sarı oluyor ve dişlerin uzuyor buda yetmezmiş gibi bunu herkesten saklamak zorundasın off offf. Ben bunları düşünürken meğersem kapı çalıyormuş. Hemen koşup kapıyı açtım . Karşımda Jessica duruyordu. Benim bir şey söylememe fırsat kalmadan hemen söze girişti. "Kızım ağaç oldum burda Nerede kaldın ya bak hem üniformani da giymemişsin. Hadi çabuk giy " . " bugün üniforma giymeyece- ğim. " " Bay Smith i biliyorsun. Üniforma konusunda delirdinmi Ellie " " hiç olmadığım kadar iyiyim." Jessica nin bir şey demesine fırsat bırakmadan yukarı odama çıktım ve dolabımın karşısına gectim. Üzerime rastgele bir şort ve tişört geçirdim spor ayakkabılarımıda giydinmi tamamdır. Hemen aşağı inip cantami aldım Jessicayi dışarı çıkarıp kapıyı kilitledim. "Ellie geçen dolunayda kurt ulumalarini duydunmu ?" Iste şimdi şapa oturdum. "Aa kurtmu uludu Hayır duymadım" " bu sefer çok yakından geliyordu sesler Ellie ." Koltuğa iyice gomuldum . O kurdun ben olduğumu bilse ne yapardı acaba "aa bak okula geldik hadi in Jessica bende geliyorum" tamam anlamında başını salladı bende arabayi kilitleyip okula doğru yürümeye başladım. Koridorun başına geldiğimde koridor da fazla kişi yoktu. Adimlarımı hızlandırarak sınıfa çıkan merdivenlerden çıkmaya başladım. Birden ayağım takıldı. Lanet olsun konverserler ! Düşmek için gözlerimi kapamışken birden belimde bir el hissettim. Birde baktım dik kahverengi saçlı gözleri de kahverengi olan sempatik bir çocuktu ama ne yalan söyleyeyim yakışıklı da . Hemen kendime gelip yavaşça ellerinden suzuldum ve üstümu sirkeledim. "Iyi misin" diyerek gülümsedi ."iyiyim Sağol " birden burnuma bir koku geldi bir bir Aman tanrım ! kurt kokusu acaba olabilirmi Benim gibi başka biri daha olabilir mi ben bu düşüncelere dalmisken sesle irkildim. "Merhaba burda misin ben Jack " sadece gulumsedim. " ve senin adın? " "haaa benmi ıı şey ben kimdim hee hatırladım. Ben Ellie " küçük bir kahkaha attı. Galiba kızarmış olmaliyimki "tamam tamam 13-C sınıfı nerede biliyor musun ?" "Çok şanslısın bende o sınıfta okuyorum. Hadi gel . Beni Takip ettiğini hissedebiliyordum. Sınıfın önüne geldiğimizde Jack'i durdurdum. "Dersimiz bay Peterson ile iyidir ama tebeşirleri serttir. Gülümseyerek sınıfa girdik . Bay Peterson derse baslamamışti . Jack kendini tanıttiktan sonra yerinize oturduk. Kabul ediyorum evet bir inektim o yüzden kimse benle oturmuyordu. Tek boş yer benim yanım olduğu için benim yanıma oturdu. Jack 'in gözü benim üstümdeydi. En sonunda dayanamadım ve "Jack bana değil tahtaya bakacaksın ." "Ama sen daha güzelsin." Yanaklarim kizarmisti. Birden ne olduysa kafama bir şey yedim . Tabii ya bay Peterson'un tebeşiri . Ayağa kalkmam için eliyle işaret etti. "Evet bayan Black soruyu cevaplamak ister misin? " tahtaya göz gezdirdikten sonra gözlerimi kapadim ve hesabı yaptım birden gözlerimi açtım " cevap 517 efendim. " doğru ama dersi dinlemediginiz için ikinizde 1 saat cezalisiniz" hemen yerime oturdum. Ilk defa ceza almıştım. Jack e çok sinirlenmistim gözlerimin değiştiğini hissedebiliyordum. Hemen gözlerimi kapattım ve kafamı sağ sola sallayarak kendime gelmeye çalıştım. Gözlerimi açtım işe yaramisti. Gözlerim eski haline dönmüştü. Zil çaldı ve herkez dağıldı koca okulda Jack ve ben kalmıştık. Tam çantamdan kitaplarimi cikariyordum ki Jack bilegimi tuttu. Sinirle elimi çektim. Jack şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu . Kısa bir süre sonra saskinligin yerini öfke aldı. Olamaz bu olabilir miydi ?! Jack ın gözleri kırmızı olmuştu. "Jack sen sen bir KURTADAMSIN! ...

EVET ARKADAŞLAR BU BENİM ILK HIKAYEM BÖLÜM KISA OLMUŞ OLABİLİR . YAZIM YANLISLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN . LÜTFEN YORUM VE VOTE VRRMEYI UNUTMAYIN:) SIZLERI SEVİYORUM SAGLICAKLA. :) :)

Beyaz SafkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin