16.Part

4.1K 234 4
                                    

"Nashi co jsi udělal." houkla na mě Lily a já věděl , že musím s pravdou ven.

"Důležitý je , že jsem to neudělal." bránil jsem se.

"Nashi Griere okamžitě to vyklop!" pohled Lily mě trochu děsil.

"Tak co si jí chtěl udělat." zeptal se Cameron.Koukal se na mě zvědavým pohledem stejně jako Jackové.

"No víte jak jsme byli v pondělí u tribuny si zakouřit?" souhlasně zakývali hlavou a Lily na mě jen koukala.

"No tak nás celou dobu pozorovala Death." kluci se na mě udiveně koukali.

"Jak sis jí všimnul tyvole?Nikdo z nás jí neviděl." zeptal se JackG. a přitáhl si k sobě Lily.Možná proto , že vypadala , že na mě každou chvíli skočí.Víte ona nesnáší , když někdo zachází s holkou hnusně.Ale zas toleruje , když já,Cameron a Jack J. nejakou ošukáme a pak je odkopneme.Vždycky řekne , že si to zaslouží.Hnusí se jí holky co todle dělají.

"Uslyšel jsem jak někdo potichu vyjekl , když Cam řekl , že by jsme měli dát Death zabrat.Podíval jsem se odkud ten zvuk šel a uviděl ksem jí na tribuně skrčenou." Lily věnovala jeden zabijáckej pohled i Cameronovi.Kluci jen udivěně koukali asi nechápali jak jsem to mohl slyšet.

"No tak jsem vás poslal pryč , abych mohl jít za ní.No a když ste odešli uviděl jsem jak odchází.Oběhl jsem tribunu a počkal jsem si na ní na rohu.Zachvilku tam přišla zděšeně se na mě podívala a já jí tam řekl , že buď bude moje nebo jí zmlátíme." všichni na mě koukali s otevřenou pusou.

"Děláš si ze mě prdel ty jsi , ale kus hovna.Vážně jsi jí dal takovýhle ultimátum.To , ale není všechno říkal jsi přece , že jsi to neudělal.Tak , že to vysvětli.Okamžitě!" zařvala Lily a Jack G. si jí přitáhl blíž k tělu.Byl jsem mu vděčný , protože kdyby jí nedržel asi by mi vlepila.I když já taky.

"Měla mi říct co jsi vybrala včera."

"A co jsi vybrala?" vychrlil ze sebe Jack J. nedočkavě.

"Jacku mohl by jsi mě nepřerušovat.No řekl jsem at' na mě počká u tribuny.Měl jsem v plánu , že mi to řekne tam.Ale když jsem jí viděl , rozhodl jsem se jí vzít na oběd.No nějak jsme se zakecali a na její odpověď se při obědě nedostalo.A tak jsem jí vzal na své tajné místo.Nemohl jsem se dočkat její odpovědi a tak jsem se jí cestou k tomu místu zeptal."nachvilku jsme se odmlčel ,aby to vstřebali.A pak jsem pokračoval.

"Její odpověď byla , že bude moje.Byl jsem hrozně štástný , že bude moje ,ale pak mě ta radost přešla.Nechtěl jsem , aby se mnou byla z donucení.Proto jsme to ultimátum odvolal.A zeptal se jí jestli nebude moje holka."opět chvilka na vsřebaní.

"Co ti na to odpovědela Nashi?" zeptala se mě už klidná Lily.Očividně se uklidnila , když jsem řekl , že jsem to ultimatům odvolal.

"Odpověděla , že jí  mám dát čas.Ale , že se se mnou chce dál stýkat." všichni se na mě podivně culili.

"Hej co je vám.Proč tak divně čumíte." ty jejich obličeje byli dost strašidelný.

"Nashi,Nashi,Nashi." řekla se smíchem Lily.

"Co je?" dost mě to sralo jak se na mě culili.

"Ty jsi se nám zamiloval!" zařval na me Jack G.

"To né.Jen jí mám rád." řekl jsem s klidem.

"A?" řekla Lily.

"Co a."

"Co si o ní ještě myslíš ty zaláskovanej." dokončil to za ní Jack J.

Tak , že tu máme nový díl.Snad se vám bude líbit.Je trochu slabší.A někomu vadí , že se tam pomalu nic nedějě , ale nebojte to příde.Dejte tomu čas.Hrozně moc chci poděkovat za 100 VOTES a přes 500 PŘEČTENÍ.Jsem za to hrozně moc ráda.Už víte , že budu ráda za vaše Komentáře  a Votes.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat