(4)

1K 55 82
                                    

Naruto bana aşık olduğunu söyledi.Ağızım açık bir şekilde ona baktım.Gülümseyerek elimi tuttu.Terledim hemde baya :( 

Terleyince hemen koşarak kaçtım.Bi an "Hinata bekle!" diye bağırdı.Hızlandım bana yetişemedi.

Kakashi:Ha? Hinata iyi misin?

Hinata:Ah..Kakashi Sense..ben iyiyim.

Kakashi:Buna sevindim ^^


Ona hak vererek tuvalete girdim.


--Naruto--

Nesi var bunun? Neyse en iyisi arayayım..Eghh nereye gitmiştir ki? 

Naruto:Hinata!! Nerdesiin!!?

Nerde ki? Ha..Sakura-chan!! o bilir.

Naruto:Sakura-chaan! 

Sakura:Ne var baka!

Naruto:Hinata'yı gördün mü?!!

Sakura:Ah..Hayır ama tuvalette olabilir.


Sakura tuvalete kontrol etmek için gitti.Bende erkekler tuvaletinin orada bekledim.


--Sakura--

Ah..Geber.Hinata! Senin yüzünden Naruto bana bakmıyo! ah lanet olsun!

Sakura:Hinata orda mısın?

Ahh..Deli manyak! Tanrı aşkına neden insan tuvalete yüzünü yıkamak için gelir ki?

Hinata:E-Evet..Burdayım Sakura-chan.

Sakura:Ahh..Naruto seni bekliyor.

Hinata'ın gözleri kalp şeklini aldı.Yüzündeki sular bi anda eridi,gülümsedi.Tam dışarı çıkacakken elinden tuttum ve sıkıştırdım.

Sakura:Yeter artık! Sen çok fazla oldun Hinata haa!

Hinata:N-Ne diyorsun Sakura?

Sakura:Sen çok iyi biliyorsun.Naruto'ya fazla yaklaşıyorsun.Naruto benim!


--Hinata--

N-Ne diyordu ki? Y...-Yoksa beni Sakura ile mi aldatyordu? Saçımı çekmeye başladı.Tanrım acıyordu!

Hinata:Sakura yapma!!!

Sakura:Naruto'ya yaklaşma!!

--Naruto--

Bu ses nerden geliyor? Hinata bağrıyor gibiydi.Yoksa..olamaz değil mi? Koşarak tuvalete girdim.Sinirle Sakura'ya sinirle tokat attım.

Naruto:Hinata'nın kılı bile olamazsın.

Hinata'ya sarıldım.Beni itekledi yüzüme bu tokat çaktı kimim ben dedim resmen.

Hinata:Beni Sakura ile mi aldattın?!


EVEEEET BEN ANİMECİPANDA^^ GERİ DÖNDÜM YEHUU!! NİSE :d NASILDI ^.^ OY VE YORUM SINIRI YOK CANIM İSTEYİNCE YAZIYORUM.

Emin Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin