Ája na scéně

2.8K 137 2
                                    

Z pohledu Nikol :
Je asi půl osmý ráno a já nemůžu spát, protože je příšerný horko. S Váďou spíme vedle sebe takže jsem se aspoň měla na koho dívat. *Crrrr* ach zvoní mi mobil a volá mi Ája alias Fallenka , známé se už od dětství. "Ahoj Nikuš,, křikla na mě do mobilu "no čau,, odsekla jsem unaveně. "Potřebuju ti toho spostu říct a nabídnout ti jestli nechceš se jet podívat do Brna, vyhrála jsem zájezd pro tři osoby a my jsme jen dvě je tam nějaká slavnost, ale nevím koho vzít jako třetího,, Váďa už se probouzel "Hele Ájo to by nebylo špatný a mám hned tip na člověka kterej s náma pojede, víš já jsem si našla kluka tak by jel s náma,, "No tak jo pak mi vše povíš tak si bal zítra vám jede vlak sejdeme se v Brně na nádraží ahooj,, a típla to. "Co, kam jedeme lásko?,, "Volala mi Ája, zítra jedeme do Brna na tři dny.,, Hned mu došlo o koho jde. "Ok,, Dál jsme se o tom nebavili a já di na něj sedla obkročmo a chtěla jsem ho něžně políbit což jsem taky udělala. Venku je kolem 34 stupňů a já měla jit v plánu nakupovat. Šla jsem si udělat ranní hygienu, oblékla jsem se a šli jsme. Krám byl asi kilák daleko takže jsme tam šli pěšky a zpátky busem. Nasedli jsme do busu a jedeme a nějací dvě holky na nás furt čuměly. Vystoupili jsme a šli jsme do bytu. Byl tam krásný chládek. Šla jsem vyložit nákup a přitom za mnou přišel Váďa, posadil mě na kuchyňskou a líbali jsme se. V tom nás, ale vyrušil Horác. "Ano,,? "Ahoj Nikol, hele na fb je fotka s tebou a Váďou jak se líbáte,, típla jsem to a šla jsem na fb, šířilo se to po všech stránkách všem jsem psala atd to ihned smažou a nahlašovala jsem to. Byla jsem úplně zoufalá. Byly to ty dvě malý kravky. No co nějak se to dozvědět museli. Váďa napustil vlažnou vanu dal kolem ní svíčky a šampaňský. Lehli jsme si do ní a povídali jsme si. Bylo to krásný. Zavčas jsme vylezli a šli jsme balit na ty dva dny. Když jsme sbalili bylo mi neuvěřitelný horko tak jsem si vzala Váďovo slipy a mojí podprdu. "Můžeš tu chodit nahá, já se v ničem potit nebudu, sleduj,, svlékl se a já hned po něm. Bylo mi hned líp. Teď byl takzvaný "mobil time" takže oba dva sledujeme youtube. Po chvíli jsem šla dělat večeři opět jsme měli vajíčka. Po večeři jsrm se šla vysprchovat a oba jsme si lehli. Otočila jsem se na bok k němu a dala mu ruku na bříško. Dneska "to" asi nebude. Furt jsme tam leželi nazí a Váďovi se potom postavil a já byla štěstím bez sebe. Něco s tím chtěl dělat tak jsem mu pomohla.

Děkuju za 1,5K reads jste super. Díly budou vycházet častěji a určitě mi pište do komentářů co mám zlepšit. Pa

Sám doma  [VADAK] *DOKONČENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat