Kapitola 4. - Překvápko! : 1. Část

752 34 4
                                    


Fakty o Herďovi:
1. "Malé koníky lúbi boh, to sú len zvieratka." (#NeumímSlovensky #AžToUslyšíšTakSePosereš)
2. Má lepší obočí než já.
3. Dneska v 19:00 má stream!
4. Nejdou mu motivační proslovy.
5. Hrozně epický hlas.
6. Kamarádi s Artixem.
7. Nazval Artixe 'Přebarveným č***kem. xD

Doma jsem hodila nákup na stůl a letěla do pokoje zavolat Alex tu novinu. (já se už zase směju! T-T)
"To tě jako pozval sám od sebe?"  říkala v telefonu.
"Jo!" odpověděla jsem a přecházela po pokoji.
"A to na něj nejsi vůbec naštvaná?"
zeptala se Alex.
"Ne!"
byla jsem hrozně happy z toho, že s ním někam půjdu. (Ku*váá! Já se futr směju! xD)
"I po tom, co ti udělal?"
Alex musela mít obočí někde až ve vzduchu, protože zněla nevěřícně a možná i naštvaně.
"Ne. No..možná trochu, ale na tom nesejde! Omluvil se a je hrozně milý!" usmívala jsem se, ačkoli mě nikdo neviděl.
"No fajn, jak myslíš, ale já bych mu nevěřila."
řekla vážně Alex.
"Jo, jo jasně. Nevíš, co si mám dát na sebe? Bože já vůbec nevím! Vůbec nevím, jak takového kluka zaujmout!" jsem zralá na lečébnu, ale v klidu, v klidu. Všechno je naprosto v pohodě. Ne! není! Takhle jsem nešílela, ani když jsem poprvé viděla Goga a vyfotila se s ním!
"Tak jestli chceš, tak skočim k vám a pomůžu ti něco vybrat."
Je zlatíčko no.
"Ježiši to by bylo super." 
"Fajn, za dvacet minut jsem u tebe."
Alex típla hovor a já si dala další okruh po pokoji, páč jsem byla stále naprosto...prostě..wow!
Alex dorazila a málem ji kleplo, když mě viděla, jak jsem natěšená a úplně mimo, nakonec jsme se ale dali do vymýšlení mého outfitu. Vymýšleli jsme můj outfit asi půl hodinu. Je fakt, že jsem většinou já ta klidná a ona ten cvok, ale teď to bylo naopak. Alex sice měla problém s tím, že mi ani neřekl, kam půjdeme a tak, ale nakonec jsme našli to pravé. Černou sukni nad kolena, obyčejný šedý nátělník s naprosto fajnovým výstřihem (ty víš...:DD) a ještě cípatý svetřík k tomu. Vlasy jsem si zapletla do culíku, který podle Alex mně hrozně sluší. Podle mě vypadám jako debil, ale nebudu se s ní hádat. Nastala menší debata jaký make-up je nejvhodnější, ale nakonec vyhrály jen linky s leskem. Bylo sice hezké, že jsem byla nachystá, ale měli jsme ještě hodinu, než tu bude Pája. Super. Takže nastala dlouhá a zajímavá konverzace, která se zdála zdánlivě nekončící.
Konečně se blížila jedna a tak jsme se vydali dolů po schodech.
"Dotaz zlato. Ví o tom vůbec tvoji rodiče?" zeptala se najednou Alex a já se zastavila uprostřed schodů.
"Ups.." šeptla jsem. Sakra! já na to úplně zapomněla! Jsem fakt tak vygumovaná? "V klidu, mám plán." usmála jsem se po chvilce a šla dál po schodech.
"Jdete někam holky?" zeptala se nás mamka, když nás uviděla na chodbě.
"Jo, jdeme. Jdeme do kina." první věc, co mě napadla.
"Vážně? Na co?" sakra mami! teď se musíš ptát na tyhle naprosto normální dotazy?
"Na.." jejda, nic mě nenapadalo, tak tohle jsem teda moc nepořešila.
"Záklínače trojku. Je to poslední díl z téhle fantasy série." řekla najednou Alex a já se na ni podívala s výrazem 'really'. Ona jenom prokroutila oči. Otočila jsem se zpátky s úsměvem k mamce.
"V jednu?" podivila se mamka.
"Ne, oni to dávají ve dvě..je to speciální promítání. Ještě se stavíme do obchodu." usmála jsem se a doufala, že to neprokoukneme, protože jsem řekla právě největší blbost na světě. Dívala se na nás trochu nedůvěřivě, ale pak pokrčila rameny.
"Tak se bavte." a s tím odešla.
"Vážně? Zaklínače?" podívala jsem se na Alex.
"Ježiši a co? Furt o tom meleš. Mimochodem jsem nevěděla, že jdem do kina." ušklíbla se na mě.
"Fajn, promiň. Máš to u mě." usmála jsem se a objala ji. Nejsem sice žádný tajnůstkář, ale nechtěla jsem, aby to rodiče věděli. Začali by dělat scény a tak a doku nebudu vědět, že je to aspoň trochu vážné, tak jim to říkat nebudu.
"To teda mám! A jinak..tys mu říkala, kde bydlíš?" zeptala se Alex. Kývla jsem a dala si boty na klínku. Sice se na nich asi zabiju, ale aspoň umřu v krásných botech. :D Vyšli jsme s Alex ven a zamířili na hřiště přesně tak, jak jsem byla domluvená s Herďou a čekali. Asi nějakých deset minut. Pak se přijelo auto a z něho vylezl Herďa (jak to ty holky dávají? xDD), který byl v černém triku, džínech a na rukou měl náramky a hodinky. So fucking hot. xD :33 Vypadal trochu překvapeně, když mě tu viděl s Alex.
"Ahoj, tak přece si to našel." usmála jsem se.
"Jo, ale jen tak tak... Á, ahoj Ty si Alex, že?" podíval se na Alex a pousmál se.
"Dobrý pamatuje si jméno." šeptla ke mně Alex. Asi jsem na místě zrudla, protože se Herďa pozasmál.
"Doufám, že ti nevadí, že si Sam na chvilku půjčím." řekl s úsměvem.
"Popravdě nadšená nejsem, ale asi nemám na výběr." povzdechla si Alex, ale usmála se.
"Přesně tak. Nemáš na výběr. A teď už budeme muset jít. Budeme se muset stavit ještě pro pár lidí." řekl Herdyn.
"Pro pár lidí?" podivila jsem se.
"Jo, uvidíš sama." usmál se uličnicky Herdyn.
"Zavolám ti zítra, ju?" usmála jsem se na Alex.
"Jasně, mějte se." rozloučila se s námi Alex a dala se na odchod.
"Rád jsem tě viděl." řekl za ní ještě Herďa a ona nám zamávala.
"Furt mě nenávidí?" podíval se na mě.
"Jo." kývla jsem.
"Hm. Tak pojď." kývl směrem do auta a podržel mi dveře. Vlezla jsem do auta a připoutala se. Herdyn nasednul a nastartoval.
"Mimochodem, sluší ti to." usmál se na mě a já se začervenala. Pak už jsme jeli...

HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat